33

1.5K 47 5
                                    

2 weken in Nederland waren zo voorbij, ik was naar school gegaan en sprak af met mijn vriendinnen. De eerste week miste ik Jay verschrikkelijk erg, maar het werd steeds minder en minder. Jer kwam elke dag langs om te kijken hoe het mij gaat en ik kan ook met hem praten over van alles. Soms is het fijn om al je problemen aan iemand te vertellen zonder dat diegene iets zegt, je ratelt maar door over jouw problemen en diegene is een en al oor. Zo iets had ik niet met Jay, ik kon niet met hem praten. Bij hem was het anders, heel anders. Hij gaf me een goed gevoel enzo, maar ik miste iets...

"Er is vandaag een feest van een meid van me school," Ik zit op mijn bed en Jer zit op de bureaustoel tegen over mij. "Ik wil er naar toe, maar niet alleen." Ik trek mijn benen op bed en ga liggen. "Moet ik mee?" "Ja graag." Jer glimlacht en staat dan op. "Ik moet je wat vertellen Jelaysa." Hij zucht en gaat voor me staan met zijn rug naar mij toe gedraaid. "Ik ben de gene waar ik je voor had gewaarschuwd, de vijand van je uhm, 'vriend'," Hij draait zich om en kijkt naar mij. "Ik moest je vermoorden in dat pashokje, maar ik kon het niet. Als ik het niet zou doen zou iemand anders dat doen, en dan zat je waarschijnlijk nu niet in Nederland." Hij komt naast me zitten. Ik maak een gebaar met mijn hand dat hij verder moest praten. "Ze denken dat je ruzie had met Jay en dus naar huis bent gegaan, het is noodzakelijk dat jij geen contact met hem hebt." "Wie zijn ze? Iedereen houdt het geheim, ik wil het weten!" Ik kruip tegen Jer aan. Hij streelt door mijn haren en schraapt dan zijn keel. "Morgen vertel ik je alles, beloofd." Ik knik en hij drukt een kus op mijn hoofd.

"Nee, je gaat niet zo naar een feest." Jer slaat zijn armen over elkaar en kijkt me boos aan. Ik had een zwarte short aan met een zwart topje dat net boven mijn navel kwam. "Kom op Jerrrrr, iedereen ziet er mooi uit." Jammer ik. "Je kan er mooi uit zien zonder dat je bil uit je broek komt en iedereen je navel ziet." Hij duwt me de trap op. Voor mijn deur laat ik me zelf op de grond vallen. Jer zucht dramatisch. "De broek mag, maar dat topje echt niet." "Yes, ik wist het!" Ik spring op en geef hem een kus op zijn wang. "Wat wist je?" Zegt hij verward. Ik grijns en trek snel een normaal zwart t-shirt aan. "Dat je een zwakke geest hebt moppie." "Don't try me." zegt hij lachend.

"Heeeeeyyy meisss!" Schreeuwt Kim boven de muziek uit. "Heeeeey schreeuw ik terug." We omhelzen elkaar en lopen dan naar de drank waar Jer ook staat te praten met een paar jongens. "Ik heb je zoooo gemist." Kim leunt aan me en schenkt in. Ze wankelt en der mond stinkt ontzettend erg naar alcohol. Ze duwt een beker in me hand en knipoogt naar me. "You need to live before you die girly." Ik kijk ongemakkelijk naar mijn drankje en knik. Kim glimlacht en verdwijnt dan weer in de menigte. "Drink op, je moet los komen schatje." Jer is naast me komen staan en slaat een arm om mij heen. Hij is aangeschoten en het irriteert me nu al. "Drink, don't be a pussy." Hij zet het bekert bij mijn mond. Ik zucht en drink het bekertje in eén keer leeg. Na dat ene bekertje volgde veel meer bekertjes en danste ik met iedereen. Ik was los gekomen en had schijt aan alles om mij heen. "Jer babe, kom, kiss me." Ik lik mijn lippen en duw mezelf tegen Jer aan. Hij grijnst en legt zijn hand op mijn heup. Zijn gezicht kom steeds dichterbij en ik voel zijn adem op mijn lippen. "Het duurt te lang." Fluister ik giechelend. Jer lacht en drukt zijn lippen op mijn lippen. Ik voelde vlinders in mijn buik vliegen, het was een geweldig gevoel. "Jelaysa!" Ik duw Jer van mij af en kijk naar de persoon die mijn naam riep. Mijn mond viel open en ik voelde langzaam mijn wereld instorten. De liefde van mijn leven stond daar met tranen in zijn ogen. Zijn blik stond droevig en hij keek zielig naar me. Mijn benen voelden zwaar aan en ik viel hard op de grond. Hoe kon ik dit ooit doen?

Social MediaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu