34

1.6K 44 12
                                    

ik heb dit deel moeten herschrijven omdat Wattpad mijn tekst heeft verwijderd en een foutcode is op een of andere manier de tekst geworden. Anyway, als je dit deel eerder hebt gelezen, er kunnen veranderingen zitten. Deze veranderingen hebben geen invloed op de verdere verhaallijn.
Sorry voor diegene die probeerden te lezen maar een stomme tekst te zien kregen.
--------

Ik knipper met mijn ogen en zie vaag een persoon aan mijn bed zitten. Jay. Opeens herinner ik me alles weer en voel ik me weer even spijtig als op het moment dat hij mijn naam schreeuwde. Ik kuchte hoorbaar en Jay draaide zich met een ruk om. Hij glimlachte en zijn ogen straalden. "Goeiemorgen prinses." Hij streelt zachtjes over mijn hoofd. Ik had deze zachte, lieve aanrakingen gemist. "Goeiemorgen, wat is er gebeurd?" Zeg ik zachtjes. Jay komt naast mij liggen en kijkt voor zich uit. "Je kuste met Jer op het moment dat ik binnen kwam, ik had je overal gezocht en dit was het vuilste wat iemand ooit heeft gedaan." Hij zucht zachtjes en draait zich dan naar mij toe. "Het moment dat je viel, was het moment dat ik wist dat je de ware was. Jij Jelaysa, jij bent het meisje. Ik weet het zeker." "Hoe weet je dat zo zeker, ik heb iemand anders gekust." Ik draai op mijn zij en kijk Jay aan. Zijn ogen stralen pijn en verdriet uit. Het was vreselijk om hem zo te zien. "Ik zag de spijt in je ogen, ik zag dat je het deed omdat je iets in mij miste..." Hij slikt en vouwt zijn handen in elkaar. "Jay, het spijt me. Het spijt me zo erg." Ik voel mijn ogen waterig worden. "Ik wilde het niet echt, het spijt me dat ik je zo heb verraden. Ik snap het als je mij verlaat." Zeg ik door mijn tranen heen. "Ik zal je nooit verlaten Jelaysa, let op mijn woorden. NOOIT!" Hij veegt met zijn vingers mijn tranen weg. "Zelfs als je huilt ben je het mooiste wat mij ooit is overkomen." Fluistert hij zachtjes. Ik glimlach en trek hem tegen mij aan. "Ik hou van je." "Ik hou ook van jou." Zegt hij terug terwijl hij met mijn haar aan t spelen is. Ik draai hem om en ga op hem zitten. Hij haalt zijn wenkbrauw op en grijnst dan. Ik buig naar hem toe en druk mijn lippen op zijn zachte lippen. De zoenpartij die hieruit volgde was geweldig, het liet mij alle pijn vergeten, de pijn die ik Jay had gegeven. Ik duw mezelf zachtjes van hem weg en trek aan de onderkant van zijn shirt. Ik kijk hem speels aan en hij snapt de hint, hij houdt zijn armen omhoog en ik trek langzaam zijn shirt over zijn hoofd. Ik gooi het shirt op de grond en kus hem weer.

We liepen hand in hand door de stad, zoals elk normaal koppeltje, maar Jay had mij geen enkel moment los gelaten. Het was lief, het was vertrouwd en ik was blij. Blij dat ik een vriend had die om mij geeft en mij gelukkig maakt. We lopen de burgerking in en ik zet mijn tassen op de grond. "Ga alvast zitten. wat moet ik voor je bestellen?" "Het zelfde als jij." Zeg ik snel en loop snel naar een plekje in een hoek. Ik ga zitten en zet de tassen netjes naast mij. Terwijl ik om mij heen kijk zie ik Kim met een meisje lopen. Ze schrikt wanneer ze mij ziet en glimlacht schijnheilig naar mij, daarna loopt ze weg. Grappig, hoe je "beste" vriendin opeens op je kan veranderen, alsof jullie nooit beste vriendinnen waren. Ik zucht en pak mijn telefoon om wat tijd te doden terwijl Jay weg is. Na 5 minuten relatie problemen op facebook en shoutouts op Instagram was ik het wel weer zat. Ik tikte ongeduldig op de tafel met mijn vingers. "Niet zo ongeduldig tikken prinses." Jay glimlacht en zet een dienblad op de tafel. Hij gaat tegenover mij zitten en kijkt naar mij. "Ik zag Kim he." Zegt hij terwijl hij zijn burger naar binnen propt. "Ander onderwerp," Ik kijk naar hoe walgelijk Jay eet en moet bijna kokhalzen. "Als je zo als een varken blijft eten ga ik weg hoor." Zeg ik terwijl ik mijn neus overdreven op trek. Hij grijnst en stopt er nog een paar frietjes bij. "Jij bent echt walgelijk." Zeg ik lachend. Jay kauwt snel op zijn burger gemixt met frieten en pakt mijn hand vast. "Eet ook is wat, je kont is dunner geworden." Hij schuift een doosje naar me. "Bedankt Jay, voor je lieve complimenten." Zeg ik verveeld. "Hou van je." Ik maak het doosje open en zucht dramatisch. Jay kijkt op en begint te glimlachen als een klein kind. "Vindt je dat niet lekker ofzo?" "Sukkel." Ik probeer hem te slaan maar hij is te ver. Ik sta op en ga in de rij staan. Hij wist dondersgoed dat ik dat niet lust. Aghja, dan maar weer lekker 10 minuten in de rij staan. Ik voel opeens een hand op mijn schouder. Ik blijf geschrokken staan. "Ik wil je de laatste keer nog zien en vasthouden." fluistert de stem.

Social MediaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu