Derek 12

315 46 9
                                    

DEREK

Ma saturasem de stat in casa si de mers la controalele periodice. Copilul era bine, totul mergea in directia  care trebuia si eu mai aveam doua luni pana la termen. Nu era chiar atat de grav, caci era timp destul pentru toate lucrurile penytru care trebuia sa ma pregatesc. Deja imi decorasem una din camerele din apartamentul meu ca sa fie potrivita pentru copil, iar Lucas si Aidan ma ajutau destul de mult. Adica faceau ce le ziceam eu, iar bebe era cuminte ma lasa sa dorm noaptea, il ultima vreme. Lucas si cu mine am devenit foarte buni prieteni de-a lungul lunilor care au trecut. Ieseam la cumparaturi, mergeam la plimbari, era ca si cand devenise gardianul meu fara sa ii fi cerut asta. Cu toate astea nu isi manifestase vreun altfel de interes fata de mine, desi eu am mai inceract asa sa ii sugerez subtil ca as fi interesat, dar am abandonat la un moment dat. Cred ca din cauza conditiei mele fizice de acum. Nu mai eram la fel de atragator sau starneam foarte putin interes spre deloc la alti barbati. 

Ma uitam destul de des in oglinda si nu aratam chiar asa de rau, nu ma ingrasasem foarte tare asa cum se ingrasau unele femei din haita cand ramaneau insarcinate. Eram chiar bine proportionat, dar asta nu parea sa ii starneasca interesul lui Lucas in nici un fel. 

- Gata nu mai pot. Mi-am zis intro- zi cand soarele era sus pe cer si vremea era inca buna fara ploi vant sau alte dezastre naturale.  E timpul sa ies la o plimbare si nu imi pasa de nimeni si nimic. Asa e, Hadrian, azi "mama" iese sa se plimbe si sa se dezmorteasca un pic. 

Mi-am tras pe mine o pereche de pantaloni de trening din bumbac negri, mai elastici care sa imi acopere si burta si in partea de sus mi-am luat un tricou caramiziu si un hanorac si am iesit afara. Bineinteles ca am dat nas in nas cu toata lumea care speram sa se fi obinsuit cu mine pana acum, dar de unde. Știam privirile pline de judecata și bârfele de la colturi si încercam sa nu le mai dau ascultare, insa mereu veneau peste mine.

Tot teritoriul era îngrădit si păzit si cam greu sa iesi neobservat de patrule, insa stiam ca este un loc in spatele casei haitei pe unde ma puteam strecura si nimeni nu m-ar fi prins, asa ca am profitat de ocazie si am intrat înapoi in casa am traversat coridorul lung pana la ieșirea din partea opusa, am deschis usa si am luat-o pe cărarea care ducea spre gradina interioara. O gradina pe care eu o îndrăgeam, dar in care nu avusesem voie sa intru niciodată pana nu a venit alpha Griffin. Acum gradina era deschisa pentru toată lumea, doar ca nu mulți erau pasionați de flori. Eu petreceam mult timp aici, de asta știam si de poarta secreta din gard. Nici macar Morgan nu stia de ea. Era secretul meu si atat. 

Am trecut de tufele de liliac si m-am strecurat incet prin poarta acoperita de iedera verde. O data ajuns in padure deja incepeam sa ma simt liber ca o pasare sau ca un lup in cazul meu. Imi era dor sa ma plimb si sa vanez si sa alerg liber fără griji.  Nu regretam ca urma sa am un copil, insa abia asteptam sa se nasca si sa ma intorc la fizicul meu de alta data si la alergat impreuna cu haita prin padurile din preajma. 

Dupa ce am gasit cararea care ducea la lacul din luminisul padurii am inceput sa merg incet, caci era cam dificil sa am viteza, cantaream cu vreo zece kile in plus, plus ca ma dureau si picioarele si spatele. Abia asteptam sa ajung la lac ca sa fac o baie in apa revigoranta. Leo spunea ca e ok sa fac si baie deja era mult prea avansata sarcina ca sa se intample ceva rau, asa ca aveam de gand sa profit la maxim de mica mea aventura. 

Dupa vreo jumatate de ora de mers  prin padurea linistita si plina de viata am inceput sa disting stralucirea suprafetei apei a lacului. In urmatoarele zece minute am ajuns la lac si imi venea sa intru in el cu tot cu haine. M-am gandit dupa aceea vreo cateva minute si nu era o idee buna. Nu imi adusesem nimic de schimb si daca nu as fi fost insarcinat poate nici nu mi-ar fi trebuit, dar acum cu Hadrian trebuia sa fiu un pic mai atent caci nu stiam cum reactiona el la schimbari bruste de temperaturi.  Nici nu voiam sa alunec pe malul lacului sa ma lovesc, asa ca cel mai bine acum era sa stau cu picioarele in apa si sa incerc sa intru incetul cu incetul in apa cu totul. 

Sub luna plina (Boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum