Derek 15 (George)

274 39 0
                                    

George 

Ma tineam de Derek de parca eram un cautator de aur asteptand sa gasesc o comoara. Deja o gasisem, insa el parea distras, obosit si trist, dar era sanatos si copilul era puternic. De cand l-am vazut pe malul lacului stiam ca o sa il ajut si o sa il sustin in orice situatie si voi fi acolo langa el cand va avea nevoie de mine, pentru ca asta face un partener. 

Mergeam incet in spatele lui si nu puteam sa nu observ felul in care corpul i se misca. Picioarele care ii suportau toata greutatea si talpile sale care paseau atent pe cararea pe care mergeam. Din cand in cand isi mai ducea cate o mana sa isi maseze soldurile si as fi vrut sa pot intinde mainile mele spre el sa ii iau tot disconfortul si durerea. 

Am incercat sa  intiez conevsartii cu el, insa nu parea genul care sa fie mega prietenos de la prima intalnire. Voiam cumva sa nu fie o plimbare plina de tensiuni si el sa se uite peste umar tot timpul sa vada daca mai sunt acolo sau daca am obosit sa ma mai tin dupa el si am plecat in directia din care am venit. Insa lucrurile nu stateau chiar asa si aveam de gand sa fac tot ce imi statea in putere ca sa ii arat ca cine sunt si de ce ma tin de el atat de insistent. 

- Si ce hobby-uri ai? m-am trezit intrebandu-l de nicaieri. S-a oprit pentru cateva secunde. 

- Ce facem acum, 30 de intreabi din cum sa iti faci prieteni? a intrebat ironic, moment in care un val de bucurie mi-a trecut orin corp si mi-am  zis ca asta e sansa mea. 

- Ce idee buna. Asa poate para super ciudat ca vreau sa te cunosc si in plus nu o sa fie tot drumul petrecut intr-o tacere stanjenitoare pentru amandoi. 

L-am vazut stramband din nas si sprancenele i s-au apropiat  si ochii is-au micsorat.  Acum nu prea mai putea da inapoi si in plus era doar o conversatie nevinovata, nu aveam de gand sa ii fac nimic, bine nimic care sa il puna in pericol. 

Si-a dus mana spre frunte si a masat locul tensionat  dupa care a oftat adanc si a inceput sa imi raspunda la toate intrebarile pe care i le puneam. Eu eram sincer cu el, ce motiv as fi avut sa ascund lucruri fata de sufletul meu pereche, bine aveam cateva chestii pe care urma sa i le zic dupa ce aveam sa stam impreuna dar pana atunci trebuia macar ne cunoasteam cat de cat. Imi placea sa il aud vorbind de lucruri care il incanta si sa ma apropii de el. 

Era o experienta noua si pentru mine, o experienta pe care nu o traisem pana acum atat de intens. Dupa toata nebunia cu haita din care am plecat si exilarea mea din haita de catre propria familie, acum puteam spune ca am o viata destul de buna. Griffin a fost destulde ingaduitor cu mine si chiar am devenit prieteni. Ne asemanam in multe aspecte si ne ajutam reciproc de fiecare data cand era cazul. 

Si acum aflasem ca partenerul meu era fix din haita lui, si avand in vedere ca era singurul omega care urma sa aiba un copil imi imaginez ca era sub supraveghere constanta. Dar daca era asa, ce cauta Derek singur atat de departe? ceva imi zicea ca micul meu omega avea si el niste trucuri in maneca si nu doar alpha erau cei care trageau toate sforile. Voiam sa ii ofer protectia mea si sa il stiu in siguranta mereu asa ca dupa un timp de conversat i-am dat de inteles ca as vrea sa il invit la o intalnire, insa a reactionat ca si cand l-as fi invitat sa il inchid intr-o inchisoare si de acolo sa nu mai iasa niciodata. 

 -Stai asa un pic. Tu incerci sa ma inviti in oras sau mi se pare mie? m-a intrebat ca si cand nu a inteles ce i-am sugerat si am vazut cum se da un pas spate si cum zidul lui invizibil de aparare se ridica ca o fortareatain jurul sau.

- De ce, functioneaza? i-am zambit si am asteptat sa imi raspunda. 

- Hmm. De ce vrei sa iesi cu mine? Adica daca ai chef de asa o aventura de o noapte, nu ai cu cine, pentru ca mai am oleaca si nasc, deci care e smecheria? 

Oh wow, asta credea el ca vreau sa fac? Oare asta lasasem sa se vada, pentru ca nu era intentia mea sa sune asa, dar cine stie si el ce experinete a mai avut inainte sa ma cunoasca. 

- In primul rand nu as vrea o aventura cu tine, daca asa a sunat sa stii ca nu asta am vrut sa spun. Si daca as avea o aventura cu tine crede-ma ca ar fi mai mult de o noapte, ar dura ani de zile.

Sa uitat la mine fix, si-a incrucisat  bratele si si-a incordat tot corpul.  

- Tu nu ai simtit nici o legatura intre noi doi? l-am intrebat trecandu-mi mainile prin par si masandu-mi pielea capului in incercarea de a alunga durerea de cap pe care tocmai o simteam. 

- Legatura? Ce legatura? Ar trebui sa fie vreo legatura de vreun fel?

- Ooooo da. Si inca una la care nu ne asteptam nici unul dintre noi. Deja simteam ca nu mai am aer ca toate caile respiratorii mi se blocheaza ca si cand as fi fost prins sub apa. Ma simteam tintuit in loc insa voiam sa ma apropii fizic de el. Nu voiam sa ma respinga si cu siguranta nu as fi acceptat ca el sa nu fie cu mine. Suna foarte dubios, dar nu stiam cum  altfel sa imi explic toate starile pe care le aveam. Aveam un nod in stomac si palmele mele deja incepeau sa transpire. Inima imi batea cu putere si un val rece isi afcea aparitia in corpul meu. 

- Ok, eu cred ca ai luat-o aiurea un pic. Scuze ca sunt mai acid, insa eu cred ca iti imaginezi lucruri. 

Atunci am hotarat ca singura modalitate  prin care il pot face sa inteleaga e sa ii arat de fapt motivele pentru care voiam sa fiu langa el.  Am facut cativa pasi spre el si l-am prin in brate intorcandu-l si mai tare spre mine si inainte de a incepe sa protesteze mi-am aplecat fata spre a lui si buzele mele s-au oprit peste buzele lui.  

Mai sarutasem eu persoane, insa nu exista termen de comparatie. Prietenii mei care isi gasisesera intre timp sulfetul pereche imi povesteau mereu ca totul e diferit fata de ce stiam pana in momentul de fata, totul era intensificat si nu existau teremeni de compartie intre cea fost si ce urma sa fie. 

Initial nu i-am crezut dar acum experimentam pe pielea mea toate aceste lucruri. Nu mai era vorba de un simplu sarut ci de o starea imensa bucurie, bucuria ca l-am gasit ca e langa mine ca respiram acelasi aer si ca acum stia si el. Eram sigur ca asimtit si el toata aceasta stare. Electricitatea aceea specifica doar sufletelor destinate sa fie impreuna care sa stie ca s-au gasit. Nu credeam vreodata ca am sa fiu atat de norocos si iata ca se intamplase. 

Insa aveam si eu temerile mele, gen cum aveam eu sa ii explic barbatului din fata mea ca sunt un monstru hibrid pe care nu ai vrea sa il vezi nici in cele mai rele cosmaruri ale tale, cum avea el sa imi explice ce s-a intamplat cu ultimul sau partener si cine se mai ocupa de copilul pe care urma sa il aiba, in afara de el. Puteam oare sa accespt acest copil ca fiind al meu desi stiam ca nu e? Toate aceste ganduri ma faceau sa vad cat de incompatibili eram si cat de multe lucruri erau ca apa si uleiul care nu se amesteca niciodata. 

M-am oprit din sarutul cu el, iar cand a ridicat privirea si ochii sai albastri si plini de  confuzie  si ii ma vazut cum firicele de apa incep sa ii impanzeasca atunci m-am convins ca toate diferentele noastare nu insemnau de fapt mare lucru. Eram doar speriat de ce avea sa urmeze si de responsabilitatea pe care urma sa o am, nimic mai mult. 

- Tu.....

-Da....eu. 

- Ai stiut de cand m-ai vazut, nu-i asa? 

- Dap...ma mir cum de nu ti-am zis nimic atunci, in acel moment.  

- Si copilul? Adica vrei sa spui ca nu te deranjeaza faptul ca voi avea un copil? 

- Vrei sa spui ca vom avea un copil, nu? atat timp cat tu esti al meu practic si copilul este tot al meu. I-am rapsuns uitandu-ma fix in ochii lui cu incredere si l-am lasat sa isi dea seama ca nu avea motiv de ingrijorare in privinta viitorului noastru, iar el s-a lipit de mine intr-un final cu tot corpul. Nu am putut in acel moment decat sa il iau in brate si sa stam asa in tacere pret de cateva minute. 

-Acum pot sa te conduc pana acasa?

- Acum da, doar ca nu putem intra pe la intrarea principala. 

- De ce? am ridicat sprancenele in timp ce in mintea mea incercam sa gasesc explicatii. 

-Heh, iti explic pe drum. Mi-a zambit si am reluat plimbarea noastra. 

Sub luna plina (Boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum