Capitolul 30

252 38 7
                                    

GRIFFIN

Dupa ce Aidan a iesit din casa trantind usa in urma lui deja simteam cu tot sangele incepe sa imi fiarba si am pus mana pe primul obiect si l-am aruncat in cealalta camera izbindu-se zgomotos de perete. De ce nu vedea lucrurile ca mine? Stiam ca am dreptate si ca Derek nu facuse decat sa ne puna in pericol, iar Aidan mereu ii tinea partea. Parca eram singur in toata relatia noastra si el era asa de incapatanat si enervant si.....

- Stai asa Griffin, stai. Trage o gura de aer. Stai ca nu e ok ce faci si ce spui. E vorba de iubitul tau aici nu de dusmanul tau de moarte. Nu trebuie sa fie de acord cu tine in tot ce faci. Acum vorbeam singur, de fapt voiam sa nu rup capul cuiva daca aveam sa ies din casa.  Incercam sa ma linistesc cumva. Aidan  a zis ca nu doarme cu mine doar ca sa ma faca sa cedez si sa ma duc dupa el, dar stiam ca nu face el din astea, desi parea serios cand a zis-o. 

Aveam sa vorbesc cu el dupa ce terminam treaba lasata in urma de o saptamana. Nu am vrut sa sune asa de naspa ca si cand era vina lui ca am ramas in urma cu munca, dar mi-a scapat si acum nu stiam ce aveam sa ii zic si cum puteam repara toata situatia. Nu voiam sa ma las afectat mai mult decat eram deja, asa ca m-am intors la treaba. Lucas nu era in birou cand am intrat asa ca m-am asezat pe scaun si mi-am luat iar teancul de contracte si am inceput sa citesc si sa semnez ce mai era de semnat.  Dupa ce am terminat  parca trecuse o vesnicie si ma dureau toate oasele de la stat pe scaun. 

Câteva ore mai târziu am ajuns în apartamentul nostru si nici urma de Aidan. Poate nu vorbise serios. L-am sunat de câteva ori dar mi-a dat ocupat. M am dus sa fac un duș si sa ma schimb. Voiam sa il mai stau cateva ore înainte sa ma duc sa vorbesc cu el. Nu aveam de gând sa las lucrurile asa intre noi. El era cea mai importanta persoana din viata mea iar eu i-am zis niste vorbe urate doar pentru ca eram nervos si nu era corect fata de el. M-am asezat pe marginea patului si mi-am trecut mainile prin par uitându-mă dezamăgit la partea patului unde dormea el de obicei care acum era gol și rece. 

Nu se putea sa o fi dat in bara asa de tare, asa ca am iesit din apartament si am inceput sa il caut. Nu erau multe camere de oaspeti in casa asa ca mi-a fost usor sa il gasesc. Stiam ca nu doarme pentru ca auzeam sonorul televizorului asa ca am intrat fara sa bat la usa si m-am trezit dintr-o data cu un obiect care mi-a zburat pe langa cap si s-a izbit de tocul usii. Nu era o camera foarte mare, poate ceva mai spatioasa decat o camera de hotel cat sa incapa o baie, o mini bucatarie si un pat de doua persoane.   Nici nu am avut timp sa reactionez si sa ma fereesc. Cativa centimentri mai la dreapta si imi venea direct in fata. Probabil una din vazele de pe noptiera caci erau numai cioburi pe jos can m-am uitat mai atent la picioarele mele. 

-Okkkkk , poate o meritam pe asta. Am ridicat mainile in sus in semn de predare. 

-Si doua dupa cap, dar nu meriti eoprtul sa ma ridic pentru asta. A inceput sa butoneze din nou telecomanda  stand rezemat de tablia patului. Schimba posturile unul dupa altul fara sa se opreasca asupra unuia anume si tot isi musca buzele. 

- Auch, asta a durut, desi cred o meritam si pe asta. 

- Ce cauti aici si ce vrei de la mine? ti-am zis ca in seara asta nu vreau sa te vad.  Si-a tintit privirea asupra mea si a facut ochii mici ca si cand ar fi facut o inspectie amanuntita. 

- Uite ce e, Aidan. Imi pare rau pentru ce am zis mai devreme, eram nervos si am spus cuvinte care te-au ranit. 

- Continua.... Si-a intors capul catre televizor, ignorandu-ma.

- Stiu ca am gresit si ca nu trebuia sa spun ce am spus. 

- Si de ce le-ai spus, cum crezi ca ma simt eu dupa tot ce mi-ai zis? crezi ca sunt mega fericit ca fix de la tine au venit niste jignri gratuite. Uite ce e nu vreau sa ma cert in continuare cu tine, insa m-ai facut sa ma simt ca si cand nu as conta deloc si ca orice as face si orice decizie iau, atat timp cat nu e pentru haita asta e totul perfect. Cand vine vorba de haita parca sunt pe un teren minat si trebuie sa fie atent mereu si sincer m-am cam saturat.  S-a uitat la mine cu ochii impaienjeniti de lacrimi. Si trecut dosul palmei peste ochi ca sa nu lase lacrimile sa ii curga din ochi.   

Sub luna plina (Boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum