AIDAN
Momentan ma pregateam pentru culcare. Griffin statea pe pat rezemat de o perna si tocmai terminase de evaluat un raport si semnat cateva acte pentru o alianta cu o haita vecina. In ultima vreme era ingropat in acte si nu reuseam sa ne vedem foarte des, el ffind ocupat cu delegatiile iar eu cu treburile admistrative din haita.
Aveam mult teren neutru in jurul haitei noastre si si pentru ca era imposibil sa il ocupam am decis sa lasam si alte haite mai mici sa se mute langa noi. Astfel am profitat de ocazie si am facut aliante cu fiecare dintre ele. Aveam o viata haotica noi doi, nici macar nu am mai apucat sa vorbim despre ritualul nostru de imprechere care urma sa se intample peste cateva nopti. Inca nu resimteam efectele, dar si cand aveau sa ma loveasca trebuia sa fiu cat mai departe de haita si de lupii care inca nu aveau un partener ori imi riscam siguranta.
M-am indreptat spre pat unde statea asezat Griffin si i-am luat dosarul din mana punandu-l pe noptiera, dupa care m-am dus inapoi la dulap de unde ma scos un tricou pe care l-am tras pe mine.
- Esti prea incruntat o sa faci riduri de tanar sa stii. Nu stiu daca ai observat, dar nu mai avem aproape deloc timp pentru noi doi.
- Ne vedem zilnic cum nu mai avem timp?
- Ne vedem seara cand amandoi suntem obositi ca niste pensionari si nu vrem decat sa dormim. Nu am mai mers la o intalnire de nu stiu cand mai ales de cand am avut incindentul cu tine. Nu ne-am mai ocupat de actele de adoptie de care tot zicem ca ne apucam si dosarul prinde praf la tine in sertarul biroului si nu am am mai fost intimi de nu stiu cand si sincer sa fiu incep sa ma enerveze toate chestiile astea si sunt frustrat ca nu putem sa fim ca un cuplu normal cu obiceiuri normale si o viata linistita.
- Imi pare rau Aidan. Stiu ca vietile noastre sunt haotice dar promit ca am sa repar asta. S-a ridicat de pe pat si a venit incet spre mine. M-a luat in brate si pentru cateva momente ne-am privit in ochi. Mi-am serpuit bratele dupa gatul lui si i-am zambit stiind foarte bine ca daca nu profitam de momentele de respiro pe care le avem nu vom putea niciodata sa fim fericiti.
- Oh chiar ma astept repari asta... incepand chiar de acum.
M-am lipit de corpul lui, iar el m-a strans si mai tare in brate. Buzele noastre s-au intlanit si pentru un moment am simtit ca nu mai exista nimeni pe lumea asta in afara de noi doi. mi-am petrecut mainile prin parul sau si l-am tras si mai aproape de mine. Mi-am trecut limba peste buzele sale, iar el si-a deschis gura incet oferindu-mi acces. Ne sarutam incet si pasional ca si cand aveam tot timpul din lume sa ne bucuram unul de celalalt. Incet, incet lucrurile au capatat o intensitate neasteptata si am simtit cu talpile mele parasesc pamantul si corpul meu isi schimba directia. Griffin m-a ridicat in brate si si-a indreptat pasii spre patul nostru.
- Ma simt de parca am fi in noaptea nuntii...am zis-o pe un ton amuzat.
- Hmmm, atunci ar trebui sa ne casatorim cat mai repede ca sa avem motiv sa ne simtim asa in fiecare seara.
- Am ramas tacut pentru un moment, nu pentru ca mi-ar fi displacut ideea ci pentru ca nu ma asteptam vreodata sa aducem subiectul in discutie, iar el sa fie atat de relaxat in privinta asta.
- Ce insinuezi mai exact?
M-a privit cu caldura iar buzele i s-au arcuit oferindu-mi cel mai frumos zambet pe care l-am vazut vreodata.
- Pai, nu insinuez decat ca as vrea sa fiu cu tine pentru totdeauna si ca am sa fac tot posibilul sa fim fericiti impreuna, sa ma iubesti si atunci cand am sa fiu batran si am sa am nevoie de ajutor si ca tu esti tot ce imi doresc pe lumea asta.
L-am sarutat inainte sa termine tot ce avea de spus. Tot ce se petrecea in viata noastra nu facea decat sa ne arate cat de mult aveam nevoie unul de celalalt si cat de multa forta aveam impreuna. Inainte sa ajungem in pat am inchis toate luminile lasand aprinsa doar o simpla lampa de sare intr-un colt al camerei noastre.
M-a asezat pe pat fara ca buzele noastre sa se desparta. Simteam cum sangele imi fierbe si temperatura din camera crestea din ce in ce mai mult. Griffin ma saruta nebuneste iar eu ma topeam in imbratisarea lui. Ii placea sa domine de fiecare data cand eram in pat, iar eu ii testam limitele vrand sa fac acelasi lucru. Indata ce s-a asezat peste mine m-am miscat repede si m-am asezat repede peste el. A scos un marait ofticat si a vrut sa ma dea la o parte dar i-am prins mainile deasupra capului si i-am zambit sfidator.
- Oh Griffin hai nu bosumflat, vreau sa te bucuri de aceeasi atentie de care ma bucur si eu de fiecare data cand suntem in pat amandoi. L-am sarutat jucaus si am continuat sa il tachinez.
Mainile sale s-au eliberat din prinsoarea mea si si-au croit drum pe sub tricoul cu care eram imbracat. Atingerea lor calda pe pielea mea n-a facut decat sa trimita si mai multe valuri de caldura in tot corpul meu. M-am aplecat peste el sarutandu-l cu pasiune, infingandu-mi degetele in parul lui negru si des. Imi placea sa am putere assupra lui sa-l vad cum se topeste sub mainile mele desi mereu ajungeam inapoi sub el. De mult nu mai avusesem timp pentru noi si voiam sa profit cat mai mult de aceasta noapte.
Dupa cateva momente buzele mele si-au facut drum spre gatul lui prin mici saruturi inhaland in acelasi timp mirosul sau unic si masculin. Incet mainile sale care imi explorau fiecare parte a corpului au tras dupa ele tricoul meu pana cand l-au dat jos complet. Am facut acelasi lucru cu tricoul sau si le-am aruncat undeva pe podea. Ne-am pierdut amandoi, iar foamea si dorinta ce a pus stapanire pe noi nu s-au stins decat tarziu in noapte.
- Stii ar trebui sa plecam intr-o vacanta, undeva unde e soare mult, o plaja cat vezi cu ochii, undeva la ocean numai noi doi fara sa stim nimic de nimeni. I-am zis aproape adormit stand cu capul pe pieptul lui si cu picioarele impleticite cu de ale sale.
- Cred ca ne-a prinde bine o plecare dupa ce se termina toata drama asta in care suntem prinsi, dar hai sa nu ne stricam noaptea cu ganduri sumbre si cu ce facem maine sau altceva legat de munca. Avem timp sa le punem in ordine pe toate.
Eram multumit de moment si cu toate ca nu voiam sa ma gandesc la lucruri neplacute, ma nelinistea destul de tare starea lui Derek, care de cand a plecat Morgan s-a inrautatit vizibil. Derek s-a inchis in el din ce in ce mai mult. Copilul mai avea apprope o luna pana sa vina pe lume si lui Derek nu ii era tocmai bine. Desi reusise sa urmeze o dieta sanatoasa pentru el si copilul sau datorita lui Leo care l-a pus sub observatie si i-a facut un program strict de mese si excercitii pentru a se revigora fizic, psihic era foarte afectat.
Voiam sa il ajut cumva sa iasa din starea in care era. Stiam ca nu ii va fi usor sa treaca peste tradarea si suferinta la care a fost supus nu de mult, insa aveam sa fac cumva ca lucrurile sa se termine cu bine pentru el si cum zicea si Griffin sa scapam de toata drama din jur ca sa putem avea o viata pasnica si fericita.
CITEȘTI
Sub luna plina (Boyxboy)
LobisomemAidan Lunas, un tanar varcolac ajunge printr-o intamplare nefericita in haita celui mai temut dintre conducatorii de varcolaci, Griffin Blackwood. Ceva straniu se intampla atat cu el cat si cu liderul haitei. Cei doi ajung sa se indragosteasca...