Capitolul 13

1.5K 141 11
                                    

Made it myself...almost.. pentru lup am avut un sablon:) ^_^

GRIFFIN

Au trecut vreo trei saptamani de cand Morgan si cu Derek au plecat sa locuiasca in cabana construita in mijlocul teritoriului nostru. Singura nemultumire legata de ea era ca se afla cam departe de haita si daca ar fi atacat cineva din senin nu am fi putut ajunge foarte repede acolo, insa razboinicii nostri erau mereu pe pozitie si patrulau des zona. Trebuia sa ma duc sa imi iau masina, dar nu aveam deloc timp.

Pe Lucas nu il puteam trimite din moment ce era mega ocupat cu antrenarea celor care aveau sa devina razboinici, iar eu aveam mainile ocupate cu Aidan  cu care nu ma puteam intelege de nici un fel.  Ceilalti subalterni ai mei aveau grija de treburile haitei si eu ma ocupam de documentele oficiale si  imi focusam atentia asupra lui Aidan ca lucrurile sa nu scape de sub control.

Nu avea nici o putere sau control asupra lui Norras, iar Norras facea fix ce voia el. Stiam ca pe mine nu ma suporta asa ca degeaba incercam sa vorbesc cu el. Sa nu te nasti cu lupul tau si sa fiti unul si acelasi e nasol, dar sa ai unul din exterior si sa fie atat de nesuferit e ingrozitor. Nu numai ca nu ma puteam atinge de el in timpul notpii de parca Norras statea treaz si Aidan dormea, mai  facea si nazuri ca nu se intelegea cu cei de prin casa.

Evident ca Aidan isi cerea scuze de fiecare data fata de toti cu care Norras se purta urat, insa il vedeam cum ajunge la capatul rabdarii incet, incet. Unde mai pui ca urma luna plina, eu trebuia sa il prezint haitei ca fiind al doilea alfa si trebuia sa terminam ritualul de imprechere. Ma apuca durerea de cap numai cand ma gandeam.

- Norras stai linistit nu ma fa sa te leg de ceva. Eram in biroul meu unde din nou eram ingropat in acte. Eu stateam la masa si semnam diverse documente, iar Aidan sau de asta data Norras incerca sa ma scoata din sarite si din nefericire ii iesea de minune. Momentan imi arunca cartile din biblioteca prin camera pentru ca nu erau atat de interesante pentru el. Stiam ca vrea sa ma enerveze, dar incercam sa nu il bag in seama. 

- HA! Cat tupeu ai Blackwood. Chiar ai impresia ca imi poti face ceva. Doar nu ai vrea sa il ranesti pe dragul nostru Aidan sau asa esti tu, mai pervers?

- Esti un nesuferit, Norras. I-am raspuns ridicandu-mi ochii din foile pe care incercam sa le citesc cu atentie.

A venit spre mine incet si si fata lui era periculos de aproape de a mea, iar acum nu aveam chef deloc de una din scenele sale.

- Stiu... a zambit diabolic si s-a dat mai in spate.

Chiar nu voiam sa imi folosesc forta si tonul de alfa cu el, insa nu imi dadea de ales. Pe langa asta Morgan ma anuntase ca venise James sa il consulte pe Derek. Se pare ca lucrurile mergeau la fel de prost si pentru ei. As fi vrut sa ii pot ajuta cumva, asa ca am trimis cateva mailuri si am dat cateva telefoane pe la haitele vecine sa aflu daca s-au confruntat vreodata cu o situatie de genul si daca imi pot da vreo solutie. Inca asteptam un raspuns de la liderii lor.

Intre timp Aidan sau mai bine zis Norras s-a instalat pe canapeaua din biroul meu.  Era nesimtit, rautacios si nu ii pasa deloc de cum se simteau cei pe care ii ofensa. Lucas mai avea un pic si sarea la gatul lui, de asta acum era ocupat cu antrenamentele. Nu voiam sa vad varsari de sange. Nesuferit sau nu Aidan si Norras erau partenerii mei si a lui Mark si nu am fi lasat pe nimeni sa se atinga de ei.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Sub luna plina (Boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum