Derek
Am intrat in apartament fara prea multa vorba. Eu am intrat primul si George in urma mea. Nici unul dintre noi nu stia ce sa zica, imi parea rau ca a aflat asa despre Morgan. Voiam sa ii spun, dar totul mergea atat de bine si era atat de frumos intre noi incat nu am vrut sa stric momentul. Cu siguranta avea intrebari si ii vedeam expresia ranita de fiecare cand ma uitam la el. In ultimele doua ore cat am stat cu Aidan de vorba stiam ca nu ii place sa ii dea prea multe detalii despre noi, insa daca voiam sa avem o viata linistita Aidan si Griffin trebuiau sa stie.
Imi era teama de Griffin si ce ar putea sa imi faca pentru ca l-am mintit si am pus haita in pericol, eram constient de asta, dar nu imi parea rau. Chiar si de avea sa ma exileze as fi plecat cu George in haita lui. M-am intors spre George care statea in spatele meu si i-am prins mainile in ale mele.
- Imi pare rau ca nu ti-am spus de Morgan, nu e placut sa imi aduc aminte de el si incerc sa nu las sa ma afecteze ce a facut el. Ar fi trebuit sa iti spun, dar totul era de frumos intre noi, nu voiam sa stric starea amandurora.
Imi era greu sa ii povestesc ddespe Morgan si de tot ce a facut el. Aveam si amintiri placute cu el, nu toate au fost rele intre noi, doar ultima parte cand s-a folosit de mine ca sa isi atinga cine stie ce scop bolnav. Daca eram cu el si aparea George, iar eu nu stiam ca el e cel care imi e destinat, atunci ce s-ar fi intamplat?
- Nu sunt suparat pe tine, recunosc ca as fi preferat sa aud de la tine si nu de la Aidan despre Morgan, si inteleg partial de ce nu mi-ai zis din prima. E o situatie ciudata atata tot.
- Cumva ma simt vinovat pentru toata situatia asta, daca le ziceam de la inceput poate nu se ajungea aici. Nici nu vreau sa stiu ce o sa imi faca Griffin.
Daca pana cum nu mi-am dat seama de cat de grava e situatia in care ne-am pus pe amandoi, tocmai m-a lovit din plin realizarea. Desi nu facusem nimic periculos, asa cum a venit George fara sa stie nimeni, putea intra oricine in haita neobservat si era doar vina mea.
- Ce sa iti faca? Griffin nu o sa iti faca nimic, nu ma intereseaza ca e alpha aici in haita, tu esti perechea mea si atat ii trebuie sa se atinga de tine. Sunt dispus sa ma lupt cu el sa stii. Determinarea lui imi placea si in acelasi timp ma ingrijora. Stiam cum e Griffin, de fapt stiam cum sunt alpha in general si mai ales o confruntare intre doi alpha atat de incapatanati si puternici nu avea sa iasa prea bine, iar asta imi provoca si mai multe griji.
- Nu cred ca e intelept, noi suntem vinovati in toata afacerea asta, si are motive sa fie suparat pe noi. Am oftat adanc incercand sa imi calmez starea de frica pe care o simteam.
- Dar nu am facur rau nimanui, ce-i drept nu am spus nici adevarul insa nu am facut rau nimanui prin relatia noastra. Ce daca nu am vrut sa spunem celorlalti despre faptul ca ne vedem, nu vad de ce e asa o ofensa.
M-am asezat incet pe canapeaua din living in timp, iar George s-a asezat langa mine si mi-a luat mainile in ale sale. Stiam ca orice ar fi facut Griffin sau orice ne-ar fi zis, tot impreuna vom ramane. Nu avea cum sa ne desparta atat timp cat eram amandoi in viata. Acum intrebarea care imi macina mintea era daca sa mergem sa ii spunem noi lui Griffin desi stiam ca Aidan deja i-a spus sau sa asteptam sa vina peste noi. Era haita lui la urma urmei si putea face ce vrea, insa nu voiam sa astept pana cand avea sa vina el la noi si sa escaladeze lucrurile.
- Derek, calmeaza-te ca faci gaura in perete daca te mai uiti asa urat la el, o sa fim bine. Eu si Griffin suntem prieteni, in cel mai rau caz schimbam niste replici mai urate sarim la bataie oleaca, dar in fimal totul o sa revina la normal cat de repede. Si mai ales ca Aidan ne da si o petrecere, chiar nu vad ca lucrurile sa iasa rau.
- Totusi ar trebuie sa mergem sa ne cerem scuze de la ei, sunt in haita asta de cand m-am nascut, e casa mea, iar Aidan e prietenul meu probabil si singurul, dupa cum vezi nu sunt extrem de sociabil.
- Trebuie sa reconosti ca am fost ca Romeo si Julieta. Goerge ranjit la mine cu toata gura.
- Da, dar macar nu am murit la final nici unul din noi, sper.
- Daca te face sa te simti mai bine putem vorbi azi cu Griffin. Nu imi place sa te vad stresat plus ca nu ii face bine nici copilului. Asa ca până ma apuc din nou sa montez camerele de filmat ce ai zice sa găsim o metoda mai buna de a face timpul sa treacă si sa te eliberezi si de stres.
-Hmmm, si ce ai propune, domnule alpha Knight? L am intrebat întinzându-mi mana spre gatul lui și trăgând ul mai aproape de mine. A zambit scurt gura lui sa oprit peste a mea iar parfumul lui ma facea sa nu mai pot gândi cum trebuie. Cred ca erau feromonii lui de alpha si ai mei de omega, caci aproape de fiecare data când deveneam mai intimi unul cu celalalt parca eram amândoi beți si fara prea mult control asupra noastra.
Mainile lui imi conturau fiecare bucatica din corp, iar ale mele se agatau disperat de umerii liui ca si cand ar fi fost prea departe de mine. Buzele noastre parca aceau propria vointa si nu ne puteam dezlipi unul de celalalt oricat de mult am fi incercat.
O bătaie la ușă ne-a oprit brusc din ce făceam. Știam ca e Aidan. Avea un mod anume în care degetele sale loveau ușa. Si daca Aidan era aici șansele erau ca si Griffin sa fie. George sa ridicat de langa mine si s-a dus sa deschidă. Totul s a întâmplat atat de repede incat nu am avut timp sa reactionez. L-am vazut pe George pierzând echilibrul atunci când pumnul lui Griffin sa înfipt direct în fata lui. M-am ridicat cat de repede am putut, insa mergeam mai mult în reluare si pana sa ajung la ei l-am vazut pe Aidan trăgându-l in spate pe Griffin ca sa il oprească.
- Asta e pentru ca nu mi ai zis adevărul si pentru ca ca te-ai furișat in haita mea. A zis Griffin rosu la fata si cu pumnii inclestati de i se albisera incheiturile degetelor.
George se ridicase însă deja eram langa el. Voiam sa evit o catastrofa caci după cum arata cu siguranță ar fi vrut sa sara la Griffin, si atunci dezastrul s-ar fi dezlantuit, isr eu tineam la apartamentul meu si nu voiam sa il vad distrus de către doi alpha încăpățânati si orgolioși. Plus ca toata violenta asta il afecta pe Hadrian care incespuse sa se miste putin. George sa oprit când m-a vazut si si-a sters coltul gurii care sangera.
- Cat despre tine.... a zis Griffin uitandu-se la mine fix cu aceeasi furie in glas. George s-a asezat in fata protectiv, iar Aidan si-a dat ochii peste cap. Cred ca el era cel mai relaxat dintre toti. Uneori il invidiam pentru increderea pe care o avea in el. "Poate ca ai avut intentii bune si nu ai vrut sa pui in pericol haita sau pur si simplu nu te-ai gandit suficient ce ar insemna sa furisezi pe cineva in interiorul haitei si sa ne expui pericolelor. De unde stiu ca nu au mai aflat si alte persoane de faptul ca George s-a furisat aici fara sa ne dam seama?
- Eu.... eu nu am vrut sa fac rau nimanui. Voiam doar sa nu mai dau nimanui motive de discutii si barfe ieftine, nu am vrut sa ne ascundem de voi si nici sa punem pe nimeni in pericol, numai ca nu s-a nimerit un moment in care sa putem vorbi. Am spus dezamagit si trist. Aveam un nod in gat si abia imi gaseam cuvintele, iar ochii mei erau umezi de la lacrimile care inca nu isi croisera drum pe obraji.
- Derek! Eu cu Aidan suntem alpha si avem responsabilitatea de a tine pe toata lumea in siguranta si tu ne-ai pus in pericol, iar eu nu pot lasa asta sa treaca atat de usor, asa ca strangeti lucrurile, maine dimineata tu si George plecati din haita.
Si cu asta s-a intors si aplecat, iar Aidan cu o expresie socata s-a dus dupa el.
CITEȘTI
Sub luna plina (Boyxboy)
LobisomemAidan Lunas, un tanar varcolac ajunge printr-o intamplare nefericita in haita celui mai temut dintre conducatorii de varcolaci, Griffin Blackwood. Ceva straniu se intampla atat cu el cat si cu liderul haitei. Cei doi ajung sa se indragosteasca...