Karakter Listesi

512 50 0
                                    

Sevgili dostlar, yorumlarda sık sık aklınızın karıştığını görüyorum. İsim benzerlikleri yüzünden olabilir bu yüzden bir liste şeklinde buraya hikayedeki karakterleri ilk ve son kez sıralıyorum.

Bizim kızları biliyorsunuz zaten. Selin Çelik ve Eslem Çevik. Tehlikeli, gizemli ve iki kişilik bir çete sevimli bff'ler. 🤣

Kenan Seven; Seven kardeşlerin babası ve Seven Holding'in sahibi. Kızları bulup oğullarını barıştırması için her şeyi yapan, otel veren, arkadan iş çeviren yaşını başını almış beyefendi.

Sinan Seven; Seven kardeşlerin büyüğü fakat abilikten nasibini almamış, soğuk, huysuz, serseri.

Kaan Seven; Küçük kardeş fakat daha çok abi gibi olanı. Çapkın, yakışıklı, özgüvenli.

Emir Hanzade; Selin ve Eslem'in üniversiteden arkadaşları. Kod adı Acil Servis ya da Arka Toparlayan Eleman.

Burcu Atasoy; Sosyetenin gözbebeği, markalara yön vereni, moda dahisi. Bir prenses... Aynı zamanda Sinan ve Kaan'ın çocukluk arkadaşı ve henüz haberi olmasa da Emir'in müstakbel eşi.

Aşk üçgenleri derseniz "var"
Yakında aşk dörtgenleri bile olabilir benden söylemesi.

Hikaye daha çok bu yedili üzerinden yürüyor. Çok karakterli hikaye yazışım benim de ilk oluyor. Açıkçası sevdim böyle olmasını.

Daha uzun yolumuz var Üç Vakte Kadar için. Sonunu ben de bilmiyorum. İki üç bölüm sonrası kafamda yok. Sonraki bölüm var sadece. Normalde yazmadan önce upuzun kurgu zincirleri oluştururdum. Bu hikayede hesap kitap yok. Akışına bırakmayı tercih ediyorum.

Yeni bölümde görüşmek üzere...
Sevgiler... ♡

ÜÇ VAKTE KADARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin