Herkese merhabalar ve selamlar sevgili okur dostlarım. Öncelikle nasılsınız? Umarım her şey yolundadır hayatınızda ve yumuşak geçen bir kış günü yaşıyorsunuzdur. Mevsim kış ama Üç Vakte Kadar için hala yaz dönemindeyiz. İçimizin üşüdüğü bu kış mevsiminde inşallah Üç Vakte Kadar yaz döneminde geçen hikayesiyle kalplerimizi ısıtacak.
Lafı çok uzatmadan sizlerle biraz hikayemiz hakkında konuşmak istiyorum. Yeni bölümü hala yazıyorum ve şimdiden söyleyeyim son derecede eğlenceli bir bölüm sizleri bekliyor.
Sizlere karakterlerimizi daha yakından tanıtmak istiyorum.
Öncelikle sizi çapkın Kaan ile bir tanıştırmak istiyorum. Bu hikayeyi yazarken anime çizimlerini kullanmayı tercih ettim ve böyle görseller paylaşmayı da çok seviyorum. Siz ne düşünüyorsunuz?
Alnı saçlarından gözükmeyen, beyaz gömlekten başka bir şey giymeyen, iyi görünümlü Kaan Seven karşınızda. Her an dudaklarını büküp o muazzam gülüşünü yapacakmış gibi hissediyorum resime bakarken. 😁
Sırada Eslem Çevik var. Kısa simsiyah düz saçlarından bahsetmiştim size ve parlayan kahverengi gözleri. Eslem burada biraz masum, normalde çok daha dişli bir kadın bildiğiniz üzere. Eslem'in farklı bir yönü var hikayede. Özünde çok fazla sıkıştırılmış bir karakter ve bastırılmışlığını öfkesiyle ya da kaba kuvvetiyle hafifletmek çalışıyor. Denklem basit! Kaan Seven şimdilik onu anlayan tek insan gibi gözüküyor. Acaba neden?
Bir de Sinan ve Selin var ah ah... Onlar bu hikayenin komedi tarafı olacak arkadaşlarım. Gözlükleri siyah hayal edin bir de daha önce belirttim mi bilmiyorum ama Selin'in gözlerini yeşil düşündüm. Kafam bir milyon bu aralar inşallah daha önce kahverengi falan yazmamışımdır. 😅 Elbette Selin burada görünenden bin kat daha kıvırcık. Sinan paşamızın yüz hatları genel olarak benziyor Kaan'a. Saçlar daha kısa tabii illa bir farklılık olacak aralarında, mevzuları biliyorsunuz. 😇
Sinan Burcu'nun tarafını tutar Selin;
Asla temsili değildir!
Ben sizinle görselleri paylaşırken keyif aldım umarım siz de bakarken keyif alırsınız. Hikayemiz hakkındaki düşüncelerinizi de buraya bırakırsanız sevinirim.
Şimdi ben son birkaç bölümdür cevaplayamadığım yorumlara uçuyorum. Hepsine cevap vereceğim bir kahve yaptıktan hemen sonra. Lütfen beni yorumsuz bırakmayın.
Hikayeyi takip edenler profilimi de takibe alıp, Üç Vakte Kadar'ı okuma listelerine eklerlerse çok sevinirim. ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜÇ VAKTE KADAR
HumorSevgili Rapunzel, Saçların upuzun olmasaydı ve hapsolduğun kuleden aşağı sarkıtasamaydın onları... Nasıl ayrılırdın o yüksek kuleden? Ya sesin çok çirkin olsaydı ve Prens duyar duymaz uzaklaşsaydı... Nasıl kaçardın, kurtulurdun cadının elinden? Masa...