39

1.4K 56 5
                                    

Nem tudtam mit válaszolhatnék az üzenetére, úgyhogy inkább hagytam. Kicsengettek matekról, majd a következő órára készültünk. És ez így ment egészen a nap végéig. Utolsó óra után pakoltam a cuccomat vissza a táskámba, amikor egy ismerős hangot hallottam meg mögülem.

- Bárcsak ne láttam volna tegnap. - ijedten a hang irányába fordultam és a falnak támaszkodó Matt-tel álltam szemben. - Noah is biztos forog a sírjában. - tudta, hogy hol fáj a legjobban és odaszúrta a képzeletbeli kést, ráadásul meg is forgatta bennem ezzel a mondatával.
- Hogy mondod? - néztem rá szúrós tekintettel. De meg sem rezzent az arca.
- Jól hallottad. Láttalak tegnap Jareddel. - ettől féltem.
- Te követtél minket? És még engem hibáztatsz? Szép.
- Egyszerűen csak megláttalak titeket. Így legalább megértettem, hogy miért toltál el engem. Ennyivel jobb ez a ripacs? - vágta hozzám szavait., miközben egy lépést tett felém. Testem összes izma megfeszült.
- Ha tényleg ott voltál és láttál minket, akkor azt is tudnád, hogy azonnal el is húzódtam tőle seggfej. - szinte köpködtem a szemébe a válaszomat. Nagyon felhúzott, hogy így nekem állt ezzel a szöveggel, sőt ugye még tegnap követett is ezek szerint. Az, hogy Noah-t felhozta szóba, hab volt a tortán, az utolsó fordítás a késsel. Elegem volt belőle, úgyhogy felkaptam a táskámat és elindultam az ajtó felé, mikor megragadta a karomat és visszahúzott.
- Engedj el Matt. Ez fáj. - próbáltam kiráncigálni karomat az ujjai közül, de egyre jobban csak szorította azt.
- Oh igen? Nekem is fájt amit velem tettél. És nem hagyhatom, hogy mégegyszer elfuss előlem. - közelebb álltam már hozzá, így közelről belenézhettem piszkosszürke szemeibe, ami most másmilyen volt mint eddig. Pupillái túlságosan is ki voltak tágulva, tekintete sötét volt.
- Te drogoztál? - kérdeztem meglepődve, mire engedett szorításán, így könnyen kiszabadítottam magam a kezei közül. Hirtelen azt sem tudta hova kapja tekintetét a szememből. - Neked elment az eszed Matt. - siettem ki a teremből azon percen.

Sosem láttam még ilyennek ezelőtt és drogot sem vett még soha a keze ügyébe. Nagyon furcsa volt ahogy viselkedett, de mindent betudtam a tudatmódosító szer hatásának. A kocsimhoz érve be is ültem majd egyenesen hazavezettem. Otthon anya várt a garázsoknál, aki észrevéve a feldúltságomat egyből le is szólított.
- Minden rendben? - kérdezte aggódva, ahogy letette a csavarkulcsot a kezéből.
- Igen. Nem. Nem tudom. - beszéltem össze vissza, mert nem tudtam én sem igazán, hogy mi van most velem. - Tegnap Jareddel találkoztam, amit meglátott Matt és ma kérdőre vont, majd mikor el akartam menni a kezemnél fogva visszahúzott és akkor láttam rajta, hogy bedrogozta magát. Nem tudom miért csinálta, de valami baj van vele. - magyaráztam meg végül mindent.
- Ki volt bedrogozva? - nézett fel apa a Charger motorteréből.
- Senki. - kamuztam. - Most mennem kell. - anyának vetettem egy "ne mondj semmit se légyszi" pillantást, majd a hátsó ajtón bevágódtam.

...

Február 26. Egy hét és jön a versenyszezon. Úgy érzem teljesen felkészültem, a kocsi is rendben van. Semmi baj nem lehet, igaz?
Kopogtatással zavarták meg elmerengésemet.
- Bejöhetünk? - hallottam meg Riley édes hangját a túloldalról. Egy "persze" szót kiáltva beinvitáltam őket, hiszen Calebbel együtt érkezett.
- Na, hát ti? Hogy hogy itt? - érdeklődve kérdeztem tőlük, miközben Cal leült a székemre és Riley pedig az ölébe huppant. Olyan szép pár.
- Csak kérdezni akartunk valamit. - izgatottan nézett először barátjára, majd rám. - Hétvégén dobnánk egy bulit. Abban a kis óceán melletti házban, amit nemrégen vettek Calebék. És hogy eljönnél-e? Egy ideje már jársz suliba, de még mindig nem vagy a régi Zoe.
- Nem is rossz ötlet. Régen voltunk már bulizni. - válaszoltam. Kellett már egy kis kikapcsolódás és felszabadultság. - Bennevagyok. - mondtam mosolyogva, majd felpattant Riley és egyenesen a nyakamba ugrott. Elnevettük magunkat, még Caleb is, aki végül lehámozta barátnőjét rólam.
- Szombat 7 óra. Vegyél fel valami dögös szerkót. - mondta az ajtóban megállva. Végül elindultak, de Cal után szóltam.
- Cal! - fordult meg a hangomra. - Kérhetek egy szívességet? - Riley kisétált a szobámból, így kettesben hagyva minket.
- Persze, mondd csak.
- Tudtad, hogy Matt drogozik? - bámultam a padlót, mert helyette is én szégyelltem magam.
- Hogy mit csinál? - kikerekedett szemekkel nézett rám.
- Valahogy droghoz jutott. És szerintem nem is kis adaghoz.
- Honnan veszed ezt? - járkált fel alá a szobámban.
- Láttam rajta. Tisztára ki volt tágulva a pupillája és furán viselkedett. Még a szokásosnál is jobban. - magyarázkodtam, de láttam ahogy Caleb teljesen le van sokkolódva. - Megragadta a kezemet és nem engedett.
- És azt akarod, hogy minél messzebb tartsam tőled, igaz?
- Azt nagyon megköszönném. Félek, hogy bármennyire eldurvulhat köztünk ez a dolog. Ha lehet, próbálj figyelni rá, hogy szed e be valamit. - álltam fel lassan az ágyamról.
- Persze, még szép. - egy ölelésbe vont, majd kisétált a házunkból. Szükségem volt a segítségére mindennél jobban. Nem akartam, hogy ugyanaz történjen meg, mint múltkor.

Nagyon elememben voltam, úgyhogy ma is hoztam nektek egy részt! Remélem tetszik, ha igen, jöhetnek a vélemények!🥰 Puszi puszi❤️✨

Rossz srác a szomszédból Donde viven las historias. Descúbrelo ahora