30

2.1K 61 5
                                    

Los Angeles-be érve a gépem leszállt és kinyitódott az ajtó. Végigsétálva a folyosón a reptéren meglepetésemre nem a családomat, hanem néhány barátot találtam. Riley, Matt és Caleb. A 3 legjobb haverom, ők mindig tudják, hogy mitől leszek boldog. És ez most sem volt másképp, odaszaladtam hozzájuk és mindhármukat hosszas ölelésbe vontam.
– Jó látni titeket srácok. – néztem rájuk. – Keressük meg a bőröndömet és induljunk haza szerintem. – vetettem fel az ötletet. Azonnal írtam Noah-nak, hogy sikeresen leszálltam és minden okés. Ezután megindultunk kifelé, Riley és Caleb a vörös Porsche-ba szállt, míg én Matt-el tartottam a Camaro-ba.

– Most én vagyok hülye, vagy tényleg azt érzem, hogy ezek ketten kedvelik egymást? – mutogattam az előttem álló kocsi felé. Nagyon furán viselkedtek egész végig, sőt kicsit túl közel is kerültek egymáshoz. Riley sosem beszélt semmi ilyesmiről, hogy tetszene neki Cal. Ugyanígy a haverom sem említett semmit.
– Még nem mondták ki hivatalosan, de azt hiszem együtt vannak. – fordult felém Matt.
– Jézusom, elmegyek pár napra és erre egy szerelmi szál fogad itthon? – viccelődtem. – De amúgy szerintem tökre illenek egymáshoz. Úgy tűnik, ők is élvezik egymás társaságát. – és őszintén, én is egyre jobban élveztem Matt társaságát. Vagyis nem, semmi ilyen. Nem nem nem Zoe, verd ki a fejedből ezt a gondolatot.
– Nagyon elmerengtél valamin. – vetette be széles mosolyát.
– Csak elbambultam.
– És véletlenül végig engem bámultál, igaz? – basszus, ennyire látszott? – Hé, nyugi csajszi, nincs semmi. – kacsintott rám.
A hazáig vezető úton teljes csönd uralkodott ezután. Mikor hazaértünk kiszálltam Matt autójából, kivettem a táskáimat a csomagtartóból és láttam ahogy Riley-ék is megérkeztek utánunk. Kiszállt a barna hajú barátnőm Cal mellől, majd az ablakon keresztül visszahajolt, valószínűleg egy kis csókot lopott tőle. Végül eljött onnan kipirult arccal, majd a srácok el is tűntek.

– Úgy érzem van egy pár dolog, amiről mesélned kellene. – nevettük el mindketten magunkat. Beléptünk a házunkba, majd a szüleim a nappaliban éppen filmet néztek, valószínűleg azt, amit tőlem kapott anya. Az ajtó nyitódására felkapták fejüket, majd egy másodperccel később már apa karjai között voltam.
– Hiányoztatok. – mosolyogtam. – Riley ma itt alszik, ha nem baj. – néztem először rá, majd anyára.
– Persze kincsem, csak nyugodtan. Menjetek fel a szobába, majd felviszek nektek valami nasit. – nyomott egy puszit közben a homlokomra anya. Felhúztam Riley-t a szobámba, majd becsuktam annak ajtaját, miközben ő lehuppant a székemre.
– Na tehát, hogy állunk? – kérdeztem nevetve tőle. Nem tudtam elképzelni, hogy hogy lettek ennyire jó viszonyba, nem az, hogy nem örültem neki, csak meglepett.
– Hosszú sztori Zoe. Mi lenne ha inkább te mesélnél? – láttam ahogy ismét elpirult.
– Nem Riley, most te beszélsz.
– Hát jó, legyen. – mosolyodott el. – Miután elmentél a srácok elhívtak magukkal a tóhoz, ahova járni szoktunk. Azt is mondták, hogy értem jönnek szívesen, én meg el is fogadtam. Caleb jött elém, Matt pedig sehol nem volt, azt mondta, hogy a tónál megvár minket. Úgyhogy végül beültem és ezután egy pár percig kínos csönd uralkodott. Majd én törtem meg a jeget, de aztán egész úton beszélgettünk. A tóhoz értünk, de Matt szintén sehol sem volt. Ő tervelte ki ezt az egészet, hogy kettesben maradjunk Cal-lel. – vett egy mély levegőt. – A végén addig és addig beszélgettünk, hogy már teljesen az orrom előtt volt. Végül megcsókolt, amire én először nem tudtam, hogy hogyan reagáljak, de viszonoztam. Életem legjobb döntése volt. – hallgattam Riley élménybeszámolóját.
– Szóvaaal, akkor lehet azt mondani, hogy ti most együtt vagytok? – kérdeztem tőle, miközben láttam az izgatottságot az arcán.
– Azt hiszem, igen. – nevetett örömében. Odaléptem mellé és szorosan megöleltem. Örültem a boldogságának és tudtam, hogy Caleb-bel az is lesz. Ő soha nem fogja megbántani. Legalább is nagyon ajánlom, hiszen én fogok utána elbeszélgetni vele.

– Harry után nem tudtam mit kezdjek magammal, egy pillanat alatt tűnt el mellőlem. Sokáig még hallottam a hangját álmaimban. – észrevettem, ahogy könnycseppek gurultak le az arcán, így ismét magamhoz húztam szegény lányt. Nekem is sok mindent kellett már átélnem, de Riley élete sem mondható a legnyugodtabbnak.
– Nincs semmi baj csajszi, oké? Caleb szeret téged, ezt 100%-ra mondhatom neked.
– Köszönöm. Sokat jelent ez nekem. Na de. – törölte meg könnyes arcát. – Veletek mi van? Nem mondtál még semmit sem, mióta visszajöttél. – váltott arca kíváncsivá szinte azonnal. Elmeséltem neki mindent, töviről hegyire, a békülést, Lara-t, a kisfilmet.
– Egyetlen rossz érzésem Noah-val kapcsolatban az az, hogy nem tudom mikor láthatom újra. Hiszen nem repülgethetek suli közben. Elmenne az összes pénzem, amit a kocsira félretettem. – az ágyamon ülve temettem kezembe arcomat. Majd felemelve a szomszéd házra pillantottam, ahonnan ezer emlék bukkant fel.
– De szereted őt, és ez a legfontosabb. – simította meg a vállamat. Igen szeretem, de attól félek, nem ő férkőzött be egyedül.

Úgy tűnik, Riley is megtalálta a szerelmet, de vajon olyan lesz-e mint Zoe és Noah kapcsolata? Érdekes gondolatok járnak Zoe fejében de mennyire lehetnek komolyak? ✨❤️

Rossz srác a szomszédból Donde viven las historias. Descúbrelo ahora