"Çok Heyecanlı Hayatım Var"

5.5K 289 20
                                    

İYİ OKUMALAR :)

***Kayra'nın Ağzından***

" Uzakta iki tane takım elbiseli adam var ve bizi izliyorlar. " diye adamlara çaktırmadan Kaya'ya fısıldadım. Kafasını adamlara bakmak için çebirdiğinde hemen yanağından tutup yine bana bakmasını sağladım.

" Sen saf mısın Kaya? Adamlara direk bakarsan anlarlar herhalde. " diyince Kaan öksürdü.

" Sanırım çoktan anladılar. " derken bize doğru gelen adamlara bakarken Çağla'nın elini tuttu.

" Üç deyince metro istasyonuna doğru koşuyoruz, kimse birbirini kaybetmesin. Eğer çatışma çıkacaksa burada insanların arasında olmasın. Üç! " Kaya hızlı hızlı konuştuktan sonra benim elimi tutup, Poyraz, Kaan ve Çağla gibi koşmaya başladık. Koşarken arkama baktığım da adamlarında peşimizden koştuğunu gördüm. Yanlarından onlara çarparak, iterek geçtiğimiz insanlar bize sanki çıplağız gibi bakıyorlar. Tekrar adamlara baktığımda hala peşimizdeydiler. Önüme bakınca direkle burun buruna gelip başımı çarptım.

" Ah! " diyip koşarken kafamı tuttum.

" Bir gün de sakarlık yapmasan diyorum? " Kaya'da koşarken arkasına dönüp adamlara baktı. Kaan ve Çağla istasyona girdiklerinde bizim içinde çok az kalmıştı.

" Of! Koşmaktan karnım ağrıdı. " diye isyan ettiğimde Kaya sıkıntıyla nefes verip beni kollarına alıp koşmaya devam ettim. Kaya'nın omzundan adamlara baktığımda arayı biraz da olsa kapatmışlardı.

" Hadi Kaya! Yaparsın koçum! " diyip ona gaz verdim. Bari çocuğa yardım edeyim yani. Metro istastonundan içeri girdiğimizde güvenlik görevlileri yoktu. Ne kadar iyi görevliler değil mi(!)

" Geliyorlar mı? " Kaya durup arkasına baktı.

" Hayır. " diyip yere indim.

" Çok heyecanlı hayatım var. " diye soluklanırken alayla konuşunca Kaya bana yandan bir bakış attı.

" Kaanlarla Poyraz nerede asıl? " diyip Kaya istasyonda etrafa bakındı. Gelen ıslık sesiyle oraya baktığımda Çağla ile Kaan'ı gördüm.

" Oradalar. " diyip Kaya'nın kolundan tuttup koşturdum. Bilet gişelerinin üstünden atlayıp Çağla'ların yanına gittik.

" Acaba gittiler mi? " diye sordu Çağla.

" Gitmediyseler, göndeririz. " derken Kaan, pantalonunun belinden silahını çıkarttı.

" Madem silahın var neden kaçıyoruz?! " diye isyan ederken Kaan'a baktım.

" Evet zaten biz boşuna çatışma çıkarsa insanlara zarar gelmesin diye boş metro istasyonuna geldik demi? "derken silahın içindeki mermileri saydı. Söylediği mantıklı yani.

" Poyraz nerede? " diyip Kaya sordu.

" Diğer tarafa gittiğini gördüm. " derken Çağla diğer gişelerin arka tarafını gösterdi.

" Adamlar gitmiştir. Ben Poyraz'ı bulmaya gidiyorum. " diyip gişelerin üstünden atladım. İstasyonun girişine kafamı uzatıp biri var mı diye baktım. Gelen geçen olmayınca hemen Çağla'nın gösterdiği yere koştum. Metroya gidilen merdivenlerin başına gelince Kaya'lara bakmak için arkamı döndüm. Benim biraz önümde, bana arkası dönük olan kaçtığımız adamlardan biri Kaya'lara silah doğrultmuş. Kaan ve Kaya'da adama silah doğrultuyordu. Kaya, adamın arkasından beni gördü.  Adamın beni görmesi imkansızdı. Yavaş adımlarla adama doğru gittim.

" Kız nerde Kaya! " diye bağırdı adam silahını sallayıp. Benden bahsettiğini anladığım da kenarda duran demiri de gördüm. Yavaş yavaş oraya gidip uzun demir çubuğu elime aldım. Ne kadar ağır bu ya? Kaya,adama fark ettirmeden her yaptığımı izliyordu. Tekrar adama doğru sessiz sessiz gittim.

Tek Şerit (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin