İYİ OKUMALAR :)" Sen sadece benim domuzumsun."
Şimdi iltifat mı etti, yoksa dalga mı geçti? Ben bunu düşünürken Kaya gülmeye başladığında dalga geçtiğini anladım ve hemen somurttum.
" Bir git ya! " derken çenemdeki elini iktirdim. Sonra kafasını geriye atıp kahkaha attı. Gözünde gülmekten biriken yaşları silip tekrar bana baktı.
" Ne yapayım? Komikti. " dedikten sonra yine güldü. Çok abartmıyor mu? Tamam, evet, kabul ediyorum komikti. Ama çocuk gülmekten altına yapacak! Gözlerimi kısıp ona baktığımda aklımdan çok güzel bedduâlar geçiyordu.
" Beyninle bağırsakların yer değiştirsin; Kafana delik açsınlarda ordan sıç, kıçınlada düşünürsün artık. İnşallah, Wi-fi'den bağlandığını sanıp film indirirsin de kendi internetinden gider. İnşallah, kızların olduğu ortamda gülerken burnundan baloncuk çıkar. İnşallah, ayakkabının üstüne köpek pisler. İnşallah, bir kızla başbaşa yemek yerken dişinde maydanoz kalır. Domuz-muş, sensin domuz! Gıcığa bak! " dedikten sonra nefes almayı unuttuğumu fark ettim ve ona bakarak derin bir nefes aldım.
Söylediklerime karşı ağzı ve gözlerini kocaman açtı. Kendine gelmek için başını sağa sola salladı ve tekrar bana baktı.
" Hey, hey, hey! Bu çok ağırdı." deyip ellerini havaya kaldırdı.
Ona hiç cevap vermeden, Çağla'nın yanına gittim. Yerden kalkmış üzerini silkeliyordu ve Kaan'da bir yerine bir şey olmuş mu, diye bakıyordu. Ellerimi çırpıp onlara baktım.
" Çıkmıyor muyuz? " diye sorduğumda hepsi bana döndü.
" Çıkıyoruz. " dedikten sonra Çağla hemen yanıma gelip kulağıma fısıldadı.
" Of! Rezil oldum çocuğa. "
Emin olsun, benim Kaya'ya rezil olduğum kadar rezil olamazdı. Bunu Çağla'ya söylesem kesin aylarca dalga geçerdi herhalde. Kaya bu olayı diğerlerine söyler mi acaba? Söylerse dillerinden düşmezdim. Poyraz çıkmak için kapıyı açtığında gülmeye başladı.
" Bu ayakkabılar kimindi? " dediğinde hemen bende kapıdan kafamı uzattığım gibi kahkahayı bastım. Tamam bedduâlarım tutardı, ama bu kadar çabuk olacağını bende bilmiyordum.
" Kaya, bence bunu görmek istersin. " dedikten sonra ben gülerken Kaya yanımıza geldi. Ayakkabısının üstündeki şeyi görünce gözlerini kısıp bana baktı.
" Senin yüzünden. "
Poyraz, Çağla ve Kaan ne söylediğini anlamadılar ama ayakkabıya bakıp gülüyorlardı. Gülmemi zor durdurduktan sonra ellerimi havaya kaldırdım.
" Adalet, Kaya. " deyip az önce onun kahkahalarından attım. İntikam soğuk yenen bir yemek Kaya.
" Bedduanın tutacağını bilseydim başka bir şey söylerdim. Boşa gitti şimdi. " diye devam edip ayakkabıya baktım. Gülmemek için yanaklarımın içini kemirirken, Kaya bana çok kötü bakıyordu.
" Tüh! Ne büyük kayıp ama? " diye dalgayla konuştuğunda Poyraz da gülmeyi bıraktı.
" Ne olacak abi? Alt tarafı köpek ayakkabına yapmış işte. Bereket, bereket! " dedikten sonra yine gülmeye başladı.
Kaya ilk önce Poyra'a sert bir şekilde baktıktan sonra yanıma gelip kulağıma fısıldadığında gözlerimi kocaman açtım.
"Bunun hesabını sorarım, domuzcuk."
Hemen ona döndüğümde burun buruna geldik. Bana sinirli bir şekilde baktığını gördüğümde bende kaşlarımı çattım. Diğerlerinin gözlerinin bizim üzerimizde olduğunu tahmin edebiliyorum. Gözlerimi kapatıp tekrar açtım ve derin bir nefes verdim.