Affet beni

5.3K 228 77
                                    

İYİ OKUMALAR :)

Yavaşça başımı bizimkilere çevirdim. Hepsi Alev'den çok bana bakıyordu. Böyle sakin kalmam bana da garip gelmişti ama gecemizi berbat etmesine izin vermeyeceğim. Bunu istiyordu ama istediğini alamayacak. Bu gece sinir yok. Kıskançlık yok. Tamam, kafa atmak ve burun kırmak da yok. İşim, sinirlendiğimde kafa atmak değil de yumruk atmak olsa daha kolay olurdu. Çünkü yumruk atmadan önce, biri sizin kolunuzu tutup buna engel olabilir. Ama diğeri öyle değil. Ne yapacaklar yani, başımı falan mı tutacaklar? Kafanı kana bulama Kayra.

" Başka masaya geçersen seviniriz, Alev. " dediğinde Alev gözlerini devirdi ve Enes'e baktı. Sarhoş muydu? Anlaşılan buraya gelmeden önce başka bir barda kafayı bulmuş. Geldiği yetmiyormuş gibi, bir de sarhoş geliyordu. Bu da şu demek oluyor ki, XXL Sinir Bozucu Alev.

" Ben sevinmem. " dedikten sonra baştan başlayıp herkesle selamlaşmaya başladı. Yüzsüzlük, bunun yanında hafif kalırdı. Bunda sarhoşluğun da verdiği cesaret olabilirdi. Açık konuşmak gerekirse, Alev sarhoş olmasa da bunu söyleyebilecek bir kişiliğe sahip.

Çağla; Alev'in öptüğü yanağını yüzünü buruşturarak silerken, Poyraz onu öpmesine izin vermedi. Çağla da hemen Kaan'ı kendine çekti ve Alev'e engel oldu. Ve evet, sıra Kaya'da. Kaşlarımı çatarak Alev'e baktım. Ne yapacağını merak ediyorum. Kaya'ya baktığında yüzüne büyük bir sırıtış yerleşti.

" Demek sert çocuğumuz baş köşede. " dedikten sonra tam Kaya'ya eğildiğinde, Kaya başını çevirdi ve onu da öpmesine izin vermedi.

" Buna gerek yok Alev. Oradan sadece Kayra öpüyor. " deyip Kaya bana baktı. Alev buna bozulsa da belli etmemeye çalıştı.

Kaya&Kayra 1 - 0 Alev

" Dudaklarını öptüğümü çok iyi hatırlıyorum. Hâttâ unutamıyorum. Yoksa Kayra'da dudaklarının tapusu yok mu Kaya? " diye alayla konuşup, yüzündeki o nefret ettiğim sırıtışıyla tam karşıma oturdu. Gözümün önünden o sahneler film şeridi gibi geçerken dişlerimi sıktım. Kaya'yı öptüğünü tekrar dile getirmesiyle kan beynime sıçradı diyebilirim. Acaba daha kaç kere sayıklayacak?

Kaya&Kayra 1 - 1 Alev

" Bende burnunu kırdığımı çok iyi hatırlıyorum, Alev. Hâttâ unutamıyorum. Yoksa sen hatırlamıyor musun? İstersen hatırlatabilirim. " derken masada ona doğru eğildim ve gülümsedim. Kaya masanın altından elimi tuttu. Alev yutkunarak bana baktığında sırıtarak ayağa kalktım. Korkması benim için yeterliydi.

Kaya&Kayra 2 - 1 Alev

" Lavaboya gidiyorum. " deyip bizimkilere baktım.

" Bende geleyim mi? " diye sorup Çağla tereddütle kaşlarını kaldırdı. Geçen sefer olanlardan sonra beni yalnız bırakmamayı istemeleri normaldi tabii.
Sonuçta sadece; sarhoş olup bir kızın kafasından aşağı şarap dökmüştüm ve Kaya'yı öpmüştüm. Başımı iki yana salladıktan sonra masadan uzaklaştım.

Lavaboya gitmeyektim. Dans eden çiftlerin arasından düşmemeye dikkat ederek ilerledim. Bar masasının arkasında bardaklarla hareketler yapan barmeni gördüm. Bu, iddiaaya girdiğim çocuktu. Bar sandalyelerinden birine oturduktan sonra ona baktım. Önünde oturan kızlara şov yapıyordu. Yüzünde yaramaz bir sırıtış vardı. Kızlar da kıkırdayarak onu izliyordu.

" Bakar mısın? " diye yüksek sesten dolayı bağırdım. Duyması mücize gibi bir şeydi.

Başını çevirip beni gördüğünde şaşkınlıkla kaşları havaya kalktı. Elinde çevirdiği bardakları da yere düşürüp, kırdığında gülmemek için yanaklarımı dişledim. Anlaşılan benim gelmemi beklemiyordu.
Gözlerini kırpıştırarak yere baktı ve ensesini kaşıdı. Diğer içki dağıtan kıza bir şeyler söyledikten sonra bana doğru gelmeye başladı.

Tek Şerit (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin