'İNTİKAM'

6.1K 295 25
                                    


İYİ OKUMALAR :))
***Kayra'nın Ağzından***

Kaya, gülümseyerek yüzüme yaklaşırken yatağın üzerine çıktığını fark ettiğim Zarok onun kulağını ısırdı. Kaya söylenerek yüzümden uzaklaştı. Zarok yüzümü yalamaya başlayınca ben gülmeye başladım. Hala üzerimde duran Kaya beni seyrettikten sonra çenemi tuttu. Ben hala Zarok'a gülüyorum.

" Gülüşün. " diye mırıldandı. Bende gözlerimi yüzümün yanında duran Zarok'dan alıp gülerek Kaya'ya baktım.

" Efendim? " dedikten sonra gülmemi durdurabildim. Tuttuğu çenemi bırakıp dudağıma dokundu.

" Gülüşün diyorum, tam öpülesi. " dedikten sonra elini geri çekti.

" Kıçın diyorum, tam tekme atmalık Kaya. Hadi aşağı inin Ceylan Teyze geldi. " kapıya baktığım da Kaan'ı gördüm. Gülümsedikten sonra merdivenlere doğru gitti. Bende kahkaha atıp Kaya'ya baktım.

" Kıçın tam tekme atmalıkmış, kalk bence. " dedikten sonra tekrar güldüm.

" Demek kıçım tekme atmalık ha? " diyip tek kaşını kaldırdı. Sonra tekrar beni gıdıklamaya başladı. Gülerken yine ona engel olmaya çalışıyordum. Zarok'un tatlı havlamasını duyunca gülerek ona baktım. Kaya'da Zarok'a bakınca beni gıdıklamayı bıraktı. Kaan kapıyı açık bıraktığı için Zarok kapıdan çıkmış, koridorda dili dışarda bize bakıyor. Kaya ile aynı anda birbirimize bakıp tekrar Zarok'a baktık. Eğer aşağı inerse annem görür. Kaya üzerimden hızla kalktığında bende hemen kalktım. Biz daha odanın kapısına varmadan Zarok merdivenlere doğru koşturdu.

" Kaya çabuk! " diyip koşturarak odadan çıktım. Kaya'da arkamdan geldi. Zarok merdivenlerde duruyordu.

" Zarok, gel buraya. " diye sessizce bağırdım. Nasıl oluyor diye sormayın başınız sıkışınca oluyor işte. Zarok bize bakıp sonra merdivenlerden aşağı inince bende hemen peşinden indim. Tam içeri girerken kendimi yere atıp Zarok'u tuttum. Zaferle gülümseyip yanımda dikilen Kaya'nın baktığı yere baktım. Annem önümüzde bize ve Zarok'a bakıyordu. Zorla otuz iki diş sırıttım.

" Nasıl gidiyor anne? " diyip öpücük attım. Zarok, elimden kurtulup annemin ayaklarına gidip oturdu. Bende yerden kalktım.

" Yine mi eve köpek yavrusu getirdin Kayra? " diye sordu annem Zarok'u kucağına alıp. Aslında biz ailecek hauvanları çok severdik. Annem sadece bunu her zaman yaptığından bıktı sanırım. Ama ben sokakta yavru köpek gördüğümde onu alıp en fazla bir yıl bakıyorum ve sonra ona bir aile buluyorum. Böylece bir sürü köpek yuva bulmuş oluyor ama Zarok'u vermeye niyetim yok çünkü ona çok ısındım.

" O köpek değil, adı Zarok. Hem anne bu sefer onu ben büyütücem, başka yuva bulmayacağım. " diyip kaşlarımı kaldırıp ümitle anneme baktım. Çağla'da annemin yanına gelip Zarok'un başını okşadı.

" Ama Ceylan Teyze, baksana şunun tatlılığa ya. Lütfen bakalım. " diyip ısrar etti.

" Bence bakabilirler. Tabii yine siz bilirsiniz. " diyip kollarını kaldırdi Kaya.

" Çağla'nın odasında gördüm, bir sürü köpek için şey almışlar bence de bakarlar. " Gülümseyip Poyraz'a baktım, o da bana göz kırptı. Herkes anneme merakla bakmaya başladı. Aslında annem de en çok köpekleri sever. Annem tek tek hepimize baktı sonra kucağında tuttuğu Zarok'a baktı.

" Senin odanda kalacak. " diyince herkes gülümsedi. Hevesle başımı sallayıp annemin yanağından öpüp Zarok'u aldım. Çağla ile onu kucağımda severken annem yukarı çıktı.

" Posta gelmiş. " diyip Kaya kapının altında ki mektubu kaşları çatık aldı. Bende kaşlarımı çattım. Zarok'u yere bırakıp Kaya'nın yanına gittim. Hepimiz mektubun başına üşüştük. Kaya zarfı ters çevirip baktığında da isim falan yoktu. Daha fazla dayanamayıp zarfı elinden alıp açtım. İçinden bir kızın fotoğrafı çıktı, ama böyle bir kız tanımıyordum ki ben.

Tek Şerit (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin