"Let's First Have The Talk..."

266 27 6
                                    

Informacja od Rubix (sorry, jestem leniwa i nie chciało mi się tego tłumaczyć):

Informacja od Rubix (sorry, jestem leniwa i nie chciało mi się tego tłumaczyć):

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


(^^miałam to dodać pod jednym z rozdziałów jak Rubix, ale myślę dodając to video tutaj przyciągnę do niego więcej waszej uwagi)





--------------------------

T/N:

Tutaj pewnie spodziewaliście się jakiś podziękowań czy coś, moich nudnych przemyśleń i tak dalej, ale to trochę nie w moim stylu. Zamiast tego - przed rozpoczęciem publikacji "Three of a Kind" - chciałabym poruszyć kilka ważnych kwesti.




Prośba do wszystkich, którzy skończyli czytać TGGBB:

Nie spoilerujcie!

Ja wiem, że to kuszące jak ktoś odpowiada na wasze komentarze i ma własne teorie na jakiś temat, ale zdradzenie przebiegu historii wszystko niszczy. Wiem, bo sama nieraz się na to nadziałam.

Tak samo z osobami, które postanowią przeczytać TGGBB jeszcze raz, #rr (rereaders). Proszę, nie piszcie w komentarzach spoilerów. Pod tym względem oryginalna wersja jest okropna, bo rzadko zdarza się akapit, pod którym w komentarzu nie ma spoileru.

Jednak jeżeli zastanawia was jakaś kwestia a wiecie, że podzielenie się tym może zdradzić jakieś fakty, o których dowiadujemy się później, napiszcie w komentarzu #rr i w odpowiedzi do niego to, co was zastanawia. To jest zawsze jakiś sposób dla czytających po raz pierwszy (#ftr - first time reading), żeby nie dowiedzieli się o niczym przedwcześnie.

Jeśli macie jakieś przemyślenia, którymi chcielibyście się podzielić - piszcie śmiało, jestem otwarta na dyskusję.







------------

Jak już pisałam, raczej nie będę tłumaczyć drugiej części: nie jest ona jeszcze zakończona, nie wiem jak długa będzie, a na dodatek trochę wypaliłam się przy tłumaczeniu pierwszej części.

(jeśli ktoś jeszcze nie wie, w maju na moim profilu pojawi się tłumaczenie Prequel TGGBB pt. "Three of a Kind" - bardzo wiele wyjaśnia i bardzo spoileruje całe TGGBB)

Ale... jeśli chcecie, nikt wam nie zabrania przeczytać w angielskiej wersji. Wiem to brzmi strasznie, ale pamiętajcie że nie tylko wy czytacie tą książkę nie w swoim ojczystym języku. Nie trzeba rozumieć każde słowo żeby zrozumieć sens zdania - i to jest kluczowe, bo w przeciwnym wypadku będziecie więcej czasu spędzać w słowniku niż na czytaniu książki.

Jednak jeśli rzeczywiście nie możecie czegoś zrozumieć, piszcie w komentarzu pod danym akapitem. Ludzie z komentarzy nie raz uratowali mi tyłek przy tłumaczeniu i zwykle odpowiadają zaskakująco szybko.



------------

Pozostaje jeszcze kwestia dzieł fanów TGGBB... Może tego nie wiecie, ale w związku z TGGBB powstało mnóstwo książek i one-shotów, trailerów itd. itp.

Więc jeśli najdzie was ochota, żeby napisać np. one-shot związany z TGGBB albo opublikować książkę, w której chcielibyście przedstawić swoją propozycję obsady bohaterów TGGBB albo cokolwiek związanego z TGGBB i waszym działaniem na Wattpad, rozmawiałam na ten temat z Rubix i oczywiście możecie to zrobić.

Jednak... pamiętajcie, żeby oznaczyć RubixCube89201 jako autora oryginalnej książki, bo poszanowanie praw autorskich jest bardzo ważne. Możecie też oznaczyć mnie, wtedy postaram się na to zerknąć i stworzyć listę lektur, w której zebrałabym wasze prace.

(nie wiem, czy w ogóle ktoś się na to zdecyduje, ale zawsze macie taką możliwość, a ja myślę że to byłoby naprawdę cool, gdyby ktoś rzeczywiście postanowił zrobić jakiś fan-art)


xoxo
~Prisoner_Of_Sky


PS Na moim profilu znajdziecie link do playlisty w Spotify z wszystkimi piosenkami z TGGBB/PL

A tutaj:
The Strokes - Someday

The Good Girl's Bad Boys: The Good, The Bad, And The Bullied // PL | ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz