🥀

1.1K 74 57
                                    

Niestety to koniec tej części.

Jednak to wciąż nie koniec historii. Druga część oczywiście się pojawi, ale wciąż nie wiem kiedy.

I tu pytanie do was. Wolicie by dalszy ciąg pojawił się dopiero po premierze drugiego sezonu, czy mam sama kontynuować?

Od razu uprzedzam, że nawet jeśli wybrana zostanie druga opcja, nie zacznę pisać od razu. A to dlatego, że potrzebuję przerwy.

Szczerze mówiąc mam wrażenie, że jeszcze chwila, a wykończyłoby mnie pisanie tak często. Może dlatego, że to pierwszy raz, gdy piszę tak regularnie. Może dlatego, że narzuciłam sobie zbyt wysokie tempo, jak na pierwszy raz.

Przez to mam też wrażenie, że ostatnie rozdziały były już tylko coraz gorsze.

Mimo to dziękuję bardzo wszystkim, którzy wytrwali aż tyle. Wiem, że czekanie na rozdziały nie jest super przyjemne, dlatego naprawdę dziękuję, że aż tyle osób nie odpuściło sobie tej książki i wciąż było na bieżąco z historią.

Dziękuję też za wszystkie gwiazdki i komentarze. W życiu nie spodziewałam się, że komentarze są aż tak motywujące.

A skoro ma powstać druga część, to bardzo chętnie przyjmę również wszelkie rady. Jest to moja pierwsza książka, która nie skończyła się po pięciu rozdziałach, więc na pewno nie brak tu błędów. A ponieważ chciałabym, by w przyszłości ich już nie popełniać aż tyle, śmiało możecie pisać w komentarzach, co było dobrze, a na co powinnam bardziej zwrócić uwagę.

Jeszcze raz bardzo wam wszystkim dziękuję i mam nadzieję, że zobaczymy się w drugiej części.

🥀❤️

Promise Me ×Alice In Borderland×Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz