a/n:
Hi allemaal,
Ik upload vandaag even omdat ik een vraag voor jullie heb! Er komen nog acht hoofdstukken aan ongeveer en ik zit er aan te denken om een epiloog te gaan schrijven. Mijn vraag aan jullie is: Willen jullie dat ik vanaf nu iedere dag publiceer of de normale uploaddagen aan houd?
Ik hoor het graag van jullie!
Liefs, Lotte.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆Subbelts on please." na een lange vlucht hoorden ze eindelijk de piloot weer spreken door de speakers. Snel klikte Eva haar gordels dicht en keek uit het raam om te zien hoe dichterbij het eiland kwam. De zee was echt ontzettend blauw vanaf hier en het zag er heel mooi uit.
"We zijn er bijna." blij keek ze Jurgen aan, die moest glimlachen. "Ja, echt een raar gevoel is dat." antwoordde hij en Eva knikte instemmend. "We're going to land in fifteen minutes." hoorde ze weer en het vliegtuig begon ineens te dalen. Ze greep Jurgen zijn hand vast die haar gerust probeerde te stellen. Eva voelde hoe haar oren dicht gingen maar probeerde er niet op te letten en keek naar buiten.
Na drie maanden wachten waren ze dan eindelijk geland op het vliegveld van Curaçao. Toen ze naar buiten liepen kwam de hitte hen al tegemoet. Gelukkig had Isis Eva geadviseerd om al een korte broek en shirt aan te trekken toen ze in Nederland waren. Als ze hier nu met een trui liep leek het net alsof ze zich in een sauna bevonden.
"Curaçao baby!" riepen de meiden en liepen naast elkaar over het vliegveld. De jongens moesten erom lachen en Jurgen rolde zijn ogen. Buiten het vliegveld reserveerden ze weer een busje om naar hun villa te rijden. Ondertussen keek Eva haar ogen uit. Ze was nog nooit op een eiland buiten Europa geweest en het zag er echt geweldig uit.
Na een rit van drie kwartier kwamen ze aan bij de villa. Allemaal waren ze moe van de lange reis en het warme weer. Het was hier zes uur in de avond. "Kom." Jurgen pakte Eva haar hand en glimlachte naar haar. "Coming." ze pakte haar trolley aan van de chauffeur en wachtte eventjes toen Carel hem betaalde. Daarna liepen ze met een groepje naar de villa.
"Hi and welcome. I'm Joe, the big boss of this beautiful place!" ze stelden zich allemaal voor aan de opzichter van het terrein. "Now, you must be tired of travelling. This is the kitchen, the livingroom and the rooms are upstairs." begon Joe vrolijk uit te leggen terwijl ze een rondleiding kregen. "I'll hope you have a great time on the island. My number is on the card on the kitchen table, with also the few keys of the house. If you need me." eindigde hij zijn verhaal.
"Aardige man." vond Kjell en de rest knikte instemmend. "Zullen we eerst naar onze kamers gaan en daarna iets van pizza bestellen? Ik val om van de honger." overdreef Perr. "Maar jij hebt altijd honger." lachte Roos en prikte in zijn buik. "Ik vind het een top plan." vond Jurgen. Nadat hij dat gezegd had, pakten ze op eigen houtje hun koffers en liepen naar boven.
"Deze is van ons." er was een bovenverdieping. Met vier kamers plus privé badkamers. Daarnaast was er nog een kleine sauna in gevestigd met bubbelbad. "Oh mijn god. We hebben een dakterras met minibar!!" riep Carel van bovenaf. "Je maakt een grapje zeker." antwoordde Kjell verbaast. "Nee, echt waar, ga maar kijken." antwoordde Carel serieus. Kjell zijn mond viel open en hij trok Anna gelijk mee.
Eva plofte op bed neer en keek de kamer rond. De kamer was wit geverfd met een donker turquoise muur. Het dekbed was in dezelfde kleur als de deur en turquoise muur. Eva en Jurgen hadden uitzicht op de zee tussen de palmbomen door. Ze liep het balkon op en leunde tegen de reling.
Ineens voelde Eva twee armen rond haar middel en draaide zich glimlachend om. Ze keek in de blauwe ogen van Jurgen. "En?" vroeg hij aan haar. "Het is prachtig." glimlachte ze. "Net zoals jij." antwoordde Jurgen. "Slijmbal." Eva gaf hem snel een kus voor hij er tegenin kon gaan. Daarna liep ze terug en begon haar koffer uit te pakken waarna Jurgen haar voorbeeld volgde.
"Nou, kom op, ik heb honger." zeurde Perr toen ze even later elkaar weer ontmoet hadden in de woonkamer. "Jaja, rustig aan, ongeduldje, ik ben een nummer aan het opzoeken van de dichtstbijzijnde pizzatent." antwoordde Roos terwijl ze geconcentreerd naar haar telefoon zat te kijken. "Hebbes." zei ze na een paar minuten en begon naar het nummer te bellen.
"Yes, thank you, we'll be meeting you soon then." zei Roos na een telefoongesprek van tien minuten en hing op. "Hoe kun je nou ananas op pizza nemen?" vroeg Perr met grote ogen aan Eva. "Wat? Het is gewoon lekker en daarbij eet je toch nog iets gezonds op je pizza!" verdedigde Eva zichzelf en de pizza Hawaii. "Nou het lijkt me gewoon echt vies." ging Perr er tegenin en de anderen begonnen zich er nu ook mee te bemoeien.
"Ach ja, iedereen zo zijn eigen smaak, hé." vond Isis en daar was iedereen het mee eens waarmee de discussie eindelijk ophield en ze snel konden gaan eten.
JE LEEST
Het Liefst Met Jou✔
FanfictionEva heeft er nooit bijgehoord op school. Haar ouders zijn heel arm. Hierdoor werken ze constant om een beetje bij te verdienen. Eva is genoodzaakt om op haar jongere broertje Xem te passen. Haar leven verandert als ze hem kwijt raakt bij de voedselb...