Hoofdstuk 34

460 15 2
                                    

I got my driver's license last week.

Just like we always talked about.

'Cause you were so excited for me.

To finally drive up to your house.

But today I drove through the suburbs.

Crying 'cause you weren't around… 

De muziek van een bepaalde remix knalde door de boxen terwijl ze de club binnen liepen. Sinds de Jimmy Woo waren er al drie maanden verstreken sinds Eva voor de laatste keer uit was gegaan. Al vond ze Jimmy niet echt meetellen aangezien ze langer in het huis van Jurgen was. Eva schudde haar hoofd en probeerde eventjes niet aan hem te denken. 

Perr was al eens eerder op Curaçao geweest met zijn vrienden dus voor Eva hadden ze een vrij rustige club uitgezocht. Het hoefde niet perse voor haar maar de Limburgse verdediger stond er op. "Shotje?!" vroeg Isis over de muziek heen, wat vervolgens al op een ander nummer was gesprongen. "Ja, best!" riep Eva terug en ze zag Jurgen bezorgd kijken. Hij kon echt even de pot op…

Isis bestelde shotjes voor de meisjes en gaf er één aan Eva. "In deze zit niet heel veel alcohol maar het is wel echt lekker." legde Isis uit en ze knikte. Ze rook eraan en trok een vies gezicht. Caya en Anna moesten lachen. "Gewoon nemen, er kan je niets gebeuren, wij zijn bij je." knikte Roos haar toe. "Oke, samen?" vroeg Eva stoer en ze stemden lachend in. 

"Laten we dansen." zei Eva een uurtje later en trok Isis mee. "We komen zo want wij zijn een beetje moe." antwoordde Roos. "Pfff, wat zijn jullie saai zeg." zei Eva daarop met een pruillipje en samen met Isis liep ze naar de dansvloer. "Hey, Kjell!" zei ze glimlachend terwijl ze naast de jongens kwamen staan. 

"Alles gaat goed, niet?" grinnikte die. "Super goed en met jou?" antwoordde Eva. "Ja, prima hoor." gniffelde Kjell. Deze avond trokken de twee vaker met elkaar op. Het had verder niets te betekenen en Anna leek het allemaal te vertrouwen. Daar was Eva blij mee want ze zou haar voor geen goud kwijt willen. 

"Naast dat een of andere klootzak vreemd gaat heb ik het top hier." met dat blikte Eva naar Jurgen. Die haar hoofdschuddend aan keek en ze nam nog één slokje van haar biertje. "Moet je niet eens stoppen?" vroeg Perr zorgzaam. "Stoppen is voor mietjes." mopperde Eva en nam weer een slokje. 

Toen begon alles te draaien. Ze probeerde weer iets te nemen maar struikelde naar achteren. Hierdoor kreeg ze veel meer binnen dan de bedoeling was en ze klapte op de grond neer. Het afgelopen uur had ze aan een stuk door gedronken zonder er ook maar op te letten wat ze allemaal genomen had. Ze wilde gewoon even niet aan het voorval denken eerder vanavond met Jurgen. 

"Ik ga eventjes naar het toilet." mompelde Eva tegen Perr. "Gaat alles wel goed? Moet ik mee?" ze schudde haar hoofd en strompelde richting de openbare toiletten van de club. Toen ze daar was plensde het meisje water in haar gezicht. Dat voelde stukken beter. Eva kreunde en wenste, opnieuw, dat ze nooit meegegaan was.  

Eva besloot, nu ze weer iets helderder was, om naar buiten te gaan. Ze zag dat Perr naar haar toe wilde lopen dus ze liep snel richting de uitgang. "Eef, wacht nou! Je hebt duidelijk hulp nodig." antwoordde hij hoofdschuddend. "Puh, echt niet." zei ze en keek hem chagrijnig aan. "Kom." met moeite sleepte hij haar mee naar een bankje en belde een taxi. 

"Gaan we nu al naar huis?" vroeg Eva teleurgesteld. "Ja, jij in ieder geval wel. En ik ga met je mee omdat ik je niet alleen ga laten in deze situatie." zei Perr streng en ze zuchtte. Eva wist, ook met drank op, dat er geen enkele mogelijkheid was om hier tegenin te gaan. 

"Waar is Jurgen?" vroeg ze na een poosje in stilte te hebben gezeten. "Uhm, nog in de club, denk ik." antwoordde hij voorzichtig. Eva kreunde en legde haar hoofd op haar knieën. Daar had ze veel aan. Jurgen kon dus overal zijn. Ze wist dat Perr er niets aan kon doen en het haar eigen frustratie was. 

'Daar is de taxi!" zei Perr blij en sprong op en ze gaf zijn blijheid geen ongelijk. Hij trok Eva voorzichtig mee en duwde haar de auto in. Binnenin de auto betaalde hij de man die in volle vaart richting de villa reed. 

"Ik ga nooit meer uit." mompelde ze. "Je moest ook een beetje voorzichtiger doen. Je hebt nog nooit drank op gehad dus je lichaam kan nog niet zoveel aan." zei Perr boos tegen haar. "Sorry." mompelde ze opnieuw, legde haar hoofd tegen zijn schouder en viel in een diepe slaap. 

"We zijn er eindelijk." de taxichauffeur zette de twee af voor de deur. Hij had niet veel gereageerd op het tafereel wat er op dat moment plaats nam in zijn taxi. Waarschijnlijk had hij dit al vaker meegemaakt en het was dan ook vier uur in de nacht. Na een vreselijke taxirit liep Eva zo snel als ze kon naar de badkamer. Nadat ze een paar keer gespuugd had liep ze terug naar de slaapkamer waar Perr al kleding voor haar had klaargelegd. 

"Waarom moest je ook zoveel drinken?" vroeg hij. Eva wist dat hij boos was omdat hij geschrokken was dat ze zoveel op had. "Jurgen." antwoordde ze enkel en ging op bed zitten. "Jullie gaan morgen praten want dit gaat de verkeerde kant op zo." zei Perr en Eva knikte zwakjes. "Maar goed, ga jij slapen. Ik ben in de kamer hiernaast, dat weet je. Ik zal de anderen appen dat we er zijn en dat alles goed gaat. Welterusten." 

Perr vertrok uit de slaapkamer zodat ze zich kon omkleden. Eva besefte hoeveel hij gedaan had voor haar terwijl Jurgen niet eens sorry had gezegd. Ze zuchtte en wilde er eventjes niet meer over nadenken. Eva besloot om Perr morgen te bedanken voor vannacht en Jurgen op te gaan zoeken. Want zelf kwam hij dus duidelijk niet. Eva kleedde zich om, legde haar telefoon op het nachtkastje en viel als een blok in slaap. 

Het Liefst Met Jou✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu