Verhaallijn
Eva heeft er nooit bijgehoord op school. Haar ouders zijn heel arm. Hierdoor werken ze constant om een beetje bij te verdienen. Eva is genoodzaakt om op haar jongere broertje Xem te passen. Haar leven verandert als ze hem kwijt raakt bij de voedselbank en hem terug vind in de armen van een voetballer.
✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰
Hoi allemaal!
Voordat dit nieuwe verhaal van start gaat wil ik graag nog even iets zeggen.
Ten eerste wil ik zeggen dat ik ontzettend blij ben dat ik überhaupt iets op papier heb gekregen. Dit verhaal betekend veel voor mij dus kopieër alsjeblieft niets hiervan zonder mijn toestemming. Ik heb hier al mijn moeite voor ingestoken!
De afgelopen tijd ben ik veel afwezig geweest wat betreft het schrijven. Natuurlijk had ik fanfics gemaakt maar helaas moet ik zeggen dat ik daar niet trots op ben.
Bij mijn andere verhalen heb ik er mijn rust niet voor genomen en geschreven terwijl ik te veel stress had. Daarom publiceerde ik telkens alles ineen keer. De enige fanfics waar ik serieus trots op ben zijn: Sliding,Vrije Trap&Het Liefst Met Jou.
Ik wilde al heel lang een verhaal maken wat boven de twintig hoofdstukken uit kwam. En daarnaast wilde ik ook over een van de jonkies schrijven van dit seizoen. Mijn nieuwe verhaal gaat over Jurgen Ekkelenkamp. Spelers zoals Antony, Neres, Schuurs, Alvarez en Devain kwamen voorbij. Maar zoals je ziet is het bij de eerste keuze gebleven.
Ookal heb ik niet meer zoveel inspiratie zoals vroeger(2017/18/19.) en de vibe niet echt meer, ik ben gewoon lekker aan het schrijven wanneer ik wil. Anyways, hier onder vind je de uploaddag van dit boek zodra ik het verhaal gaat publiceren!
✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰
Het Liefst Met Jou
Begonnen met schrijven: 31-01-2021.
Publicatie datum: 20-02-2021.
Uploaddag: Woensdag.
✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰
Als aller laatste wil ik jullie veel lees plezier wensen met mijn aller nieuwste comeback verhaal.
Enjoy reading!
Liefs, missingvampsajax.
JE LEEST
Het Liefst Met Jou✔
FanfictionEva heeft er nooit bijgehoord op school. Haar ouders zijn heel arm. Hierdoor werken ze constant om een beetje bij te verdienen. Eva is genoodzaakt om op haar jongere broertje Xem te passen. Haar leven verandert als ze hem kwijt raakt bij de voedselb...