nawoord

511 7 7
                                    

In januari begon ik met dit idee vanwege het progamma Steenrijk en Straatarm. Ik ga geen shoutouts meer weg geven zoals ik vroeger vaak deed, maar sweetenersm verdient er een omdat zij mij op dit idee bracht! Ik weet nog dat ze zei dat het een leuk verhaal kon gaan worden. Dat lijkt nu zo lang geleden en ik wist niet hoe goed het zou gaan uitpakken. Maar gelukkig hebben jullie het tegendeel bewezen en het enorm positief opgepakt! Ook wil ik natuurlijk de vele anderen bedanken die mij hebben geholpen met dit verhaal.

Ik weet nog dat ik zo blij was toen dit verhaal de duizend lezers had gehaald en inmiddels staat de teller op vierduizend! Daarnaast heeft het een week op #1 gestaan in de categorie humor en een paar dagen op #1 in de categorie avontuur. Het verhaal kwam daarna zelfs weer even terug op nummer één. Normaal gesproken vermeld ik dit soort dingen nooit maar dit vond ik wel even heel bijzonder om met jullie allemaal te delen!

Dit is een van de verhalen waar ik het meest trots op ben. Het schrijven leek weer als vanzelf te gaan en ik had er zin in. Om de paar dagen schreef ik een hoofdstuk en het liep echt lekker!

Momenteel is mijn inspiratie en motivatie vrij laag. Maar, ondanks dat, kan ik Jurgen&Eva toch nog niet missen. Daarom heb ik besloten om een deel twee ervan te maken waarmee ik al een eindje op weg ben.(stiekem) Dit verhaal schrijf ik vooral op mijn eigen tempo en ik ben van plan het te publiceren in het najaar zodat ik er mijn tijd voor kan gaan nemen. Ik ben er namelijk nog niet zeker van of het iets gaat worden maar dat kan ik intussen tijd uit gaan zoeken.

Daarnaast zit ik met nog een ander project in mijn hoofd wat helemaal niets met voetbal te maken heeft. Van die persoon is zelfs nog geen verhaal op Wattpad te vinden. Ik wil kijken of ik genoeg inspiratie heb voor twee verhalen maar dat laat ik jullie nog wel weten. In ieder geval weten jullie nu dat ik zeker niet stil wil gaan zitten nu het verhaal afgelopen is! Ik hoop dat jullie het allemaal leuk gaan vinden en het gaat werken.

Voor nu gaan wij afscheid nemen van Jurgen en Eva. Ik vind het echt gek terwijl het, voor mij, nog geen afscheid is en voorlopig voor jullie wel. Het voelt een beetje dubbel. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik deel twee ga posten. Gewoon omdat ik nog in de beginfase van dat verhaal zit met schrijven zoals ik al vertelde. Jullie krijgen natuurlijk wel een melding als het uiteindelijk zover is en ik er zeker van ben.

Tot dan kunnen jullie genieten van Vechtlust, een verhaal wat ik een aantal jaren terug schreef over Frenkie de Jong en nu opnieuw aan het publiceren ben. De updates daarvan zijn op donderdag!

Ik wil jullie allemaal nogmaals bedanken voor alles en ik zie jullie hopelijk weer in deel twee! Stay tuned!

Heel veel liefs, Lotte.

Het Liefst Met Jou✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu