Hoofdstuk 31

612 12 2
                                    

a/n:

De laatste hoofdstukken van dit verhaal gaan vanaf nu iedere dag gepubliceerd worden. Dit betekend dus voor de donderdag een dubbele update omdat ik Vechtlust dan ook doe! Misschien bij de aller laatste hoofdstukken wel twee keer op een dag aangezien ik dit verhaal toch al heb uitgeschreven!

Enjoy:)

Liefs, Lotte.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

"Zullen we dan nú naar het strand?" vroeg Roos aan de andere meiden de volgende morgen. "Ja, prima. Alleen even overleggen wat de boys willen." antwoordde Anna en daarmee werd ingestemd. "Jur?" vroeg Eva en liep naar boven. Ze vond hem op hun slaapkamer met zijn telefoon in de hand. 

"Verslaafd." kuchtte ze. 

"Echt niet. Ik was gewoon met Kristel aan het appen, hoor." gniffelde Jurgen en klikte snel zijn telefoon uit. "Tuurlijk, wat jij wil. Ga je zo mee naar het strand?" vroeg Eva, "De rest gaat waarschijnlijk ook." voegde ze eraan toe. "Ja, gezellig. Dan gaan we maar eens omkleden." ze knikte en kleedde zich allebei snel om. Eva trok een shortje aan met rafels en stopte een shirt met vestje in haar strandtas. Boven haar broekje had ze haar bovenstuk van de bikini al aangetrokken. 

"Ik ben benieuwd naar het strand. Laten we gaan." Jurgen stond in de deuropening, ook al in zijn zwembroek. Het was een donkerrode en Eva moest toegeven dat het hem heel goed stond. Jurgen had zijn handdoek rond zijn nek geslagen. Hij pakte haar hand en samen liepen ze kletsend naar beneden. Eva moest zich nog steeds beseffen dat ze nu dan echt op Curaçao waren. 

Let's go to the beach, each!

Let's go get a wave!

They say what they gonna say?

Have a drink, clink found the bud light.

Bad bitches like me is hard to come by.

The Patrón, own, let's go get it on.

The zone, own, yes I'm in the zone.

Is it two, three, leave a good tip.

I'ma blow all my money and don't give two shits!  

Zongen Roos en Anna enthousiast terwijl ze met zijn allen het strand op liepen. Het was hier nog warmer dan in de stad zelf omdat het helemaal open gebied was. De jongens begonnen te lachen toen ze het liedje mee zongen en zongen zelf mee en trokken ondertussen gekke gezichten. Wat de meisjes alleen maar motiveerde en Eva zag Perr een filmpje maken voor Instagram. 

I'm on the floor, floor.

I love to dance!

So give me more, more.

'Til I can't stand.

Get on the floor, floor.

Like it's your last chance.

If you want more, more.

Then here I am...

Starships we're meant to fly.

Hands up and touch the sky.

Let's do this one last time!

We're higher than a motherfucker!

Zongen ze met alle meiden waarmee het filmpje ook geëindigd werd. Nog na lachend zochten ze allemaal een plekje om te gaan liggen. Vandaag zouden ze veel uitrusten van de reis op de eerste dag. Vanavond zouden ze de stad bezichtigen waarbij ze zaten. 

"Zou ik je insmeren? Ik denk niet dat je er straks uit wilt zien als een kreeft." zei Jurgen tegen Eva. "Ja, dank je!" ze ging liggen en hij pakte de zonnebrand. "Aaaah, koud!" rilde Eva toen het spul op haar rug terecht kwam. "Mietje." gniffelde Jurgen en Eva keek hem met een dodelijke blik aan. "Ik ben zo klaar." zei hij toen snel en smeerde haar rug verder in. 

"Kijk, Perr heeft het filmpje geupload op Instagram van jullie geweldige optreden." zei Jurgen nadat ze allebei klaar waren met het insmeren. "Laat zien!" Eva leunde over zijn schouder om mee te kijken. "Hij moet het filmpje echt eventjes sturen in de Ajax groepsapp." grinnikte ze en Jurgen knikte. 

"Dat vraag ik straks wel eventjes of hij dat wil doen. Zullen wij ook gaan zwemmen?" vroeg hij erna. "Yes, ik smelt hier zometeen weg als een ijsje." "Nou, kom op dan." ze stonden allebei op en liepen richting de zee. Eva liet zich eerst tot haar middel in het water zakken en bleef eventjes staan kijken waar de anderen gebleven waren. 

Carel en Isis waren al een heel eind verder de zee in gezwommen. Roos, Perr, Anna en Kjell waren wat dichterbij hen in de buurt. "Kom! Het water is echt perfect." Anna kwam naar Eva toe gezwommen. Ze knikte en liet zich verder in het water zakken. "Je hebt gelijk! Het is eigenlijk super warm." gaf Eva toe. "Ik zei het je toch!" glimlachte Anna. 

Perr, Kjell en Jurgen waren ondertussen een watergevecht begonnen. "Kleuters." grinnikte Roos terwijl ze naar hen toe kwam. "Zullen we ze eens verrassen?" vroeg Eva met een speelse grijns. De meiden wisten gelijk wat ze bedoelde en knikte allebei. 

Heel voorzichtig zwom het drietal richting de jongens die te druk bezig waren om hen op te merken. Eva gaf uiteindelijk een teken en naar drie tellen begonnen ze de jongens te bekogelen van achter met ladingen water zonder dat ze ook maar iets door hadden. 

"Dat deed je niet." Jurgen trok Eva dicht tegen zich aan. "Misschien wel." zei ze met een grijns. "Nu heb ik eindelijk eens revanche op jou genomen." voegde ze eraan toe. "Dat heeft wel zo zijn consequenties, schat. Geen kusjes meer voor jou." plagerig keek Jurgen haar aan.

"Hey, dat is niet eerlijk. Dat deed ik ook niet bij jou!" sputterde Eva verontwaardigd tegen. 

"Nou en. Had je je maar eerder moeten bedenken." grijnsde Jurgen. "Ik wed dat je dit niet lang vol gaat houden." antwoordde Eva wijs en keek haar vriend aan. "Echt wel, let jij maar eens op." zei Jurgen stoer en ze rolde haar ogen. "Natuurlijk, kom dan niet straks zeuren, Ekkelenkamp." knipoogde ze en zwom van hem weg. Ondertussen moest ze in zichzelf lachen om dit kinderachtige spelletje maar toch bleef het iedere keer leuk om te doen.

Het Liefst Met Jou✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu