2 Dni później.
Kazuko i Sasuke wstali 7:00 w sobotę.
- Sasuke dziś ja spotkam się z moim zespołem, nie mart się o mnie i nie bądź zazdrosny. Pinformowała dziewczyna chłopaka.- Jasne ale gdzie macie się spotkać przecież mówiłaś że pżylecą. Powiedział chłopak.
- Sorki dostałam wiadomość od sowy że spotkamy się w naszym domu. Tem dom to 3 ogromne drzewa kture są w powietcgu połączone drewnianymi mostami na gałęziach jest 15 powieszone bocianich gniast czyli okrongłe huśtawki i mam tam być o 7:20. Powiedziała brunetka.- To zaraz musisz się tam wybierać to jest prawie na końcu miasteczka. Odparł niebiesko włosy. - wie muszę już iść, pa kochanie. Powiedziała Kazuko.
Dziewczyna czekała pod drzewami po chwili zauważyła swój zepsuł.
- Cześć wam! Przywitała się brunetka.
- Hej Kazuko jak ja cię długo nie widziała-Powiedziała Ochaku.Ochaku to dziewczyna ktura miała bronzowe krutkie włosy i bronzowe oczy, mogła ona podnosić wszystkie zeczy pez problemu.Była ubrana w mundurwk szkoły My Hero Academia tak jak wszyscy jej przyjaciela.
Tsuyu to dziewczyna ktura miała długie ciemno zielone włosy i szare oczy. Ona miała długi język. Momo to dziewczyna ktura miała czarne dość długie włosy i też szare oczy. Ona mogła ochronić wiele osób. Mina jej skura była rurzowa krutkie włosy w tym samym koroże miała ciemne rurzowe oczy miała również rogi. Kyouka dziewczyna ktura miała krutkie granatowe włosy, fioletowe oczy i co dziwne we włosach miała tak jagdby kable kture sużyły np jak shakować telefon. Denki to chłopak ktury miał żółte włosy na których miał czarny piorun, miał żółte oczy. On umiał władać piorunami. Bakugo to chłopak ktury miał bardzo jasny blond włosy ma czerwone oczy. On umiał władać wybuchami. Eijiro chłopak ktury miał czerwone włosy i czerwone oczy. Jego ręce mogły się zmienić w kamienne miecze. Izuku chłopak ktury miał ciemno zielone włosy i zielone oczy. On był bardzo silny. Todoroki to chłopak ktury miał po lewej stronie miał czerwone włosy a po trugiej stroniebiałe włosy on natomiast władał ogniem i lodem. Oko po prawej stronie było jasno niebieskie a oko po lewej stronie było szare.
- Kazuko to co tancimy co gramy i kiedy gram. Spytała Mina. - nie wiem co gramy to zdecydujemy później zdecydujemy i jak zwykle zrobimy jakiś pomysł z piosenkami żeby nie były takie zwykłe jak je nagraliśmy. A gramy za 3 dni- Powiedziała Kazuko.
- Dobra nie gadamy tylko choćmy do bazy-Powiedział Denki.
Dziesiontka 15 i 16 latków weszła po drewnianych schodach kture były przymocowane do jednego z drzew.
- Ale nas tu dawno nie było. Powiedział Bakugo. - To prawda nie było nas tu 3 miesiące- Odparł Izuku.
- Pierwsze co robimy to rospakowujecie się i sprzątam chatę. Powiedziała Kazuko. - Ja się zgadzam jest to bardzo duży dom i jest tu mały syw-Odparł Eijiro.
Zepsuł posprzontał dom, zajeło in to trzy godziny z krutkimi przerwami.
- No to czas na trening tańca śpiewu i granie. Powiedział Kazuko.
- Jasne! Krzykneli.Kazuko i dziewczyny tańczyli ale tagże tanczyli w parach a chłopaki zazwyczaj grali ale dziewczyny też żalwzało to od piosenki. Zaspał trenowali do występu ktury miał odbyć się za 3 dni była również była nagroda 711151,19 Janów.
Zespił trenował do 13:00. Wszyscy byli bardzo głodni ale nie mogli ustalić co na obiat.
- Dobra co na obiat. Powiedziała Ochaku. - To jest problem- Odparł Todoroki.
- Okej ja jestem za pizzą. Powiedział bakugo. - Okej kto chce pizze to niech podniesie rękę. Rękę podniósł Bakugo i Eijior.
- Mam lepszy pomysł zróbmy pierogi ruskie. Powiedział Ochoku. - To jest dobry pomysł- Powiedział Dienki.
Dziesiontka poszła do kuchni i zaczeła robić pierogi. - Ej tylko farszy nie podiadajcie możecie spróbować ale mało. Powiedziała Kazuko. Zespił zrobił pierogi, było ich tak dużo żeby starczyło na jutro.
- O zobacie kto to stoi pżed naszym domem.Spytał Izuku. - To mój chłopak. Powiedział nie śmiało brunetka.
- To ty masz chłopak, Spytała Momo.
- Tak mam. Powiedziała Kazuko.Kazuko otwożyła drzwi na wysokości chłopakowi i pocałowała go.
- Hej kochanie. Pożiwitał się Sasuke.
- Sasuke poznaj Todorokiego, Denkiego,Eijiro, Bakugo,Izuku,Momo, Mina, Kyouka i Ochaku. Sasuke kiwnoł głowom na przywitanie.- Akurat dobrze trafiłeś bo skończyliśmy robisz pierogi ruskie Sasuke. Powiedział Denki
- A pierogi ruskie to z Rosji- Spytał Sasuke.- Nie to pierogi z Polski-Powiedziała Kazuko.
- A ty jesteś z Polski Kazuko- Powiedział Sasuke.
- Mam Kożwnie polskie, moja mama była z Polski. Mieszkałam w Polsce puł roku- Powiedziała Kazuko.
- Tego o tobie nie wiedziałem- Powiedział Sasuke.
Jedenastka zjadla pierogi potem odpoczeli 1godzine A potem zmów zaczwli trenować. Sasuke patrzył jak inni tańczyli i grali. A potem Todoroki z Sasuke pogadać.
- Todoroki a Kazuko miała kiedyś chłopaka. Spytał Sasuke.
- Nie, nigdy nie miała-Odpowiedział Tadaroki.- A co się stało z waszym zespole bo Kazuko muwiła mi że zespuł przyjął was kto to jest. Spytał Sasuke.
- To było pięciu chłopaków ale po 3 miesiącach gdy nas było już 15 oni odłonczylu od zespół i nie mamy z nimi kontaktu-Odpowiedział TodorokiGdy była 22:30 Sasuke spytał- A gdzie wy śpicie. - To zależy mamy pokoje ale zazwyczaj śpimy na bocionich gniozdach są one duże ale jedno bocianie gniazdo jest na tyle duże że pomieść 15 ludzi i jest miejsce- Powiedział Kazuko.
Kazuko i Sasuke poszła spać na jednym bocionim gnieździe. Para była przykryna kołudtom i mieli poduszki. Kołdry i poduszki były schowane we schowkach w drzewach. Para była przytulna do siebie.
CZYTASZ
Kazuko- historia potężnej kunoichi
Teen FictionNaruto, Kazuko i Sasuke stają się jedną drużyną. Muszą stoczyć walkę z Orochimaru ktury jest podezniejszy nisz im się wydaje. Gdy Kazuko dowiaduje się, że do tychcias ją wychowali nie są jej prawdziwą rodziną i próbuje zasnąć swoją biologiczną rodzi...