Brunetka otwożyła drzwi od wielkiego domu. Tam dziewczyna ujrzała piękne wnętrze.
- Kakashi i to jest mój dom- Spytała.
- Tak.
Dwujak weszła do domu a mężczyzna powiedział, że chce poznać Kazuko bliżej.
- Kazuko opowiedz coś o sobie- Powiedział sensej.
- Ale w jakim sensie- Spytała brunetka.
- Co umież wyczarować a co nie- Powiedział mężczyzna zamykając drzwi od domu.
- Umiem wyczarować nawet dużo żeczy ale nie umiem zabić człowieka lub go uleczyć też nie umiem opanować swoich emocji jak walczę- Odpowiedziała dziewczyna.
Kakashi oprowadził brunetkę po dużym domu. Gdy mężczyzna pokazał Kazuko dom, usiadli w salonie.
- Kazuko popswrwuję cię pięć dni w tym domu- Powiedział sensej
- Dobrze ale to znaczy, że ten dom nie jest mój. Spytała.
- Ten dom będzie twuj przez pięć dni ale może być twuj na zawsze gdy zrobiż pewnm misję- Odparł Kakashi ktury spojżała przez okno.
- A jaka to misja- Spytała.
- Teraz nie mogę ci powiedzieć. Powiedział mężczyzna ktury zauważył siwdmio letnie dzieci bawiące się w chowanego.
- Kazuko ty miałaś kiedyś przyjaciela.
- Tak i nadal mam ale nie jednego- Odpowiedziała.
- A jak się nazywają.
- A to co taka informacja- Spytała podejrzewajac, że to może ktoś zamienił się w senseja Kakashiego.
- A tak z ciekawości pytam a masz wiernego przyjaciela- Odpowiedział.
- Mam dwunastu wiernych przyjaciuł- Odpowiedziała Kazuko.
- Kazuko i jeszcze coś przez pięć dni nie możesz wychodzić z domu chyba, że maż coś pilnego do załatwienia- Powiedział sensej ktury wychodził z salonu.
- Ale jak, przez ja nie wytrzymam- Powiedziała Kazuko ktura próbowała przekonać Kakashiego żeby mogła wychodzić z domu.
- Kazuko ty nie wytrzymaż- Powiedział mężczyzna.
- Okej może wytrzymam ale co z lekcjami i dziś z maji zespołem mamy graś koncerd i musimy się przygotowywać- Powiedziała dziewczyna.
- Spokojnie o lekcje się nie martw a na koncert może iść i jak bedzież chciała pocwici z swoji zespołem to powiedz im żeby oni przyszli do ciebie- Powiedział.
- Okej.
Przez otwarte okno od salonu wleciała sowa ktura miała przekazać wiadomość Torokiemu, że Kazuko nie może wyjść z ogromnego domu. Sawa przekazała informację.
- Kazuko jak by co to ja też będę mieszkał z tobą- Powiedział sensej ktury zrobił krok i przewrócił się a brunetka uśmiechnęła się.
- To do!?
- Kakashi to ja i Todoroki zamroziliśmy podłogr- Odpowiedziała dziewczyna ktura pomogła wstaś mężczyznę.
- Część Kazuko- Powiedziało dziesieciu 16 latków.
- Część wam- Odpowiedziała dziewczyna.
- Kazuko kto to?- Spytał Izuku.
- To jest sensej Kakashi.
- A co on to robi.
- Ja nauczę Kazuko jak zabijać ludzi za pomocą jej mocy i jak opanować jej emocje- Odpowiedział Kakashi.
- Kazuko Odmroszmy podłogę- Powiedział Todoroki.
Na rękach Kazuko pojawił się połominie kture z przyłożyła do lodu a on zaczoł topniec.
- Ochako jak możesz to unieszeż wodę z lodu i podlejż kwiatki- Spytał Kaazuko.
- Jasne nie ma sprawy.
Ochaku uniosła wodę z lodu i podała ją kwiatki na zewnątż. Kakashi spoglondał na dziewczynę z podziwem.
- Jaka to technika- Spytał mężczyzna.
- To nie technika ja umiem tak od dzieciństwa- Odpowiedziała dziewczyna.
- Kakashi to jest tak jagdby żywioł- Powiedziała Kazuko widzac, że sensej jest zdziwiony.
- Okej a gdzie macie sprzet- Spytała brunetka.
- Ee... nie- Powiedział Denki.
- Co ja się z wami mam.
Kazuko otwożyła portal przez ktury przeszedł Todoroki i znajdował się w domu zespół.
- Kazuko jak ty to zrobiłaś- Spytał mężczyzna.
- Narmalnie wystarczy, że pomyślę sobie, że chcę się znaleść w danym miejscu- Odparła.
- Okej idzie po sprzęt bo ja nie mogę- Powiedziała dziewczyna.
Gdy wszystko znalazło się w dużym salonie portal zniknął.
- Sensej Kakashi gdzie możemy trenować- Spytała Kazuko.
- W najwiwnkszym salonie- Odpowiedział.
- Dzięki.
Dziewczyna uniosła żeczy z Ochaku do pomieszczenia.
- Okej to przebrany się przygutujemy sprzent robimy miejsce i zaczynamy- Powiedziała brunetka.
Jak wszystko było gotowe jedenastka nastlatkuw zaczeła trenować ale nie tylko co mieli zagrać dziś a wszystkie lecz tak dużo melodi ile dadzą radę.
- Okej zaczeły- Powiedziała brunetka.
Dziewczyna nie tylko tańczyły ale wojimi nocami robiły efekty specjalne na przykład Kazuko obruciła pojawił się a poten Todoroki rozmarzał go, Ochoku trzymała wodę w powietrzu a Denki do wody dodawał piarunyw potem z wody stawała się buża a z buży woda kroży wokuł dziewczyn a na sam kinie znika.
- Kazuko gdzie ty się tego nauczyłaś- Spytał mężczyzna ktury był bardzo zdziwiony, że jego uczwnuca tak dużo umie.
- Sama się nauczyłam tak jak inni- Odpowiedziała a potem dziewczyna zaczeła śpiewać a jej oczy zmieniły się, tęczówka zrobiła się biła rogówka była delikatnie niebieska a źrenica zmieniła się w czarnom nutkę.
CZYTASZ
Kazuko- historia potężnej kunoichi
Novela JuvenilNaruto, Kazuko i Sasuke stają się jedną drużyną. Muszą stoczyć walkę z Orochimaru ktury jest podezniejszy nisz im się wydaje. Gdy Kazuko dowiaduje się, że do tychcias ją wychowali nie są jej prawdziwą rodziną i próbuje zasnąć swoją biologiczną rodzi...