Misaki zobaczyła blondyna i podeszła do jego.
- Naruto rozumiem, że jest ci bardzo smutno z powodu Kazuko- dziewczyna usiadła obok chłopaka.
- Ale ty mnie nie rozumiesz, ja ją pokochałem- rudowłosa zdziwiła się tymi słowami.
- Naruto ty naprawdę w niej zakochałeś?
- Tak. Zawsze wydawała mi się taka silna, ładna i niezależna.
Misaki wiedziała oco chodzi blondynowi bo sama tak uważała.
- Naruto, to, że oddała za ciebe jej życie to znaczy, że ona lubiła cię i byłeś jej przyjacielem a jak być nim nie był to nie zrobiła by tego- dziewczyna próbowała pocieszyć Naruto.
- Masz rację, nie mogę się tak podać. Zabije wszystkich co skrzywdzili Kazuko- chłopak wstał a jego duch w końcu powrócił.
Misaki na chodziło o taki przekaz ale jak zauważyła, że blondyn wraca do siebie nie miała zamiaru muwić mu oco jej chodziło.
Dziewczyna poszła jeszcze do sklepu w kturym spotkała Gaare. Rudowłosa bardzo go lubiła.
- Cześć Gaara- dziewczyna przywitała się nie śmiało.
- Cześć.
- Gaara masz plany na wieczur- spytała jeszcze nie śmielej.- Nie. A co chceż?- dwójka wyszła ze sklepu i zatrzymali się obok wejścia.
- No...bo o gulnie chciała ciebie zaprosić na kolację- dziewczyna w końcu wyksztusiła to z siebie.
- Okej mogę iść z tobą.
Rudowłosa ucieszyła się ale nie chciała tego okazywać. Dwójka poszła do domu Maiski a ona zrobiła chirashi- zushi.
Gaara i Misaki usiadli do stołu zajadając jedzeni.
- Miaski to jest bardzo dobre- czerwonowłosy pochwalił dziewczyne a ta lekko zawstydziła się.
- Dziękóję.
Gdy dwójka zjadła, Miaski wzieła naczynia żeby umyć je. Jak dziewczyna włożyła naczynia zlewu chłopak podszedł do jej i powiedział, że zawsze mu się podobała.
Rudowłosa była zdziwiona tymi słowami. Gaara podszedł do dziewczyny bardzo blisko i pocałował ją.
- Miaski czy ty czujeż coś do mnie?- spyrał obejmując ją.
- No.. tak. Jak bym ciebie nie lubiała bliżej nie zaprosiłam bym cię do mnie.
- Miaski ja już muszę iść- chłopak odsunoł się on rudowłosej.
Dziewczyna chciała zatrzymać czsrwonowłosego ale nie wiedziała jak ma to zrobić i nic nie zrobiła a on odszedł.
Następny dzień.
S
asuke poszedł na cmętaż do brunetki żeby pomodlić się. Gdy tam dotarł poczuł obecność Kazuko, był jej tam duch.
Do chłopaka poszedł Naruto i sensej Kakahi.
- Cześć Sasuke- blondyn przywitał się a mężczyzna kiwną głową na przywitanie tak jak niebieskowłosy.
- Witaj kochanie- trujka uszłyszała jak ktoś mówi do chłopaka. To był duch Kazuko.
- Kim jesteś?- spytał.
- To ja Kazuko. Teraz jestem duchem ale dalej mam swoją magie i moc.Duch dziewczyn pojawił się. Gdy Niebeskowłosy zobaczył swoją dziewczynę na tychmiast chciał ją przytulić. Podszedł do brunetki i chciał ją objąć ale ona była duchem.
- Sasuke nie uda ci sie mnie przytulić ani nic, jedynie to ja mogę cię przytulić a ty to poszojeż- powiedziała dziewczyna.
- Rezumie. A jak masz swoje moce to nie możesz się wskszesić?- spytał blondyn siadając na ziemi.
- Mogę spróbować ale nie wiem czy to ma prawo zdziałać.
Dziewczyna przemknęła przez zieme i była w trumnie, widziała swoje ciało co było dla nie lekko dziwne, że może siebie tak widzieć. Brunetka przyłożyła rękę do klatki piersiowej i próbowała siebie wksiesic.
Kazuko powróciła na ziemię i powiedziała, że raczej jej się to nie uda.
Na twarzy Sasuke pojawił się smutek.- Luz Sasuke będę codziennie próbować bo to zależy on moich umiejętności. Wystarczy tylko, że będę trenować i wkońzu mi się uda- dziewczyna stała obok chłopaka i pocałowała go w policzek.
- Okej. Codziennie będę do ciebie przychodzić żeby porozmawiać z tobą.
- Nie muszisz sobie zawracać sobie tym głowy.
- Gdy Kazuko mówi, że nie trzeba to trzeba się jej posuchać bo z nią nie ma żartów nawet jak jest duchem- blondyn wstał i jego znów poniosła.
- Naruto ma rację. Nawet jak trzeba to mogę codzienne być z wami na treningach jak bedzę trzeba- żekła Kazuko.
- Kazuko za kilka dni przyprowadzę kokoś kto może ci pomuc odzyskać życie- powiedział mężczyzna.
- Nie trzeba. Chcę sam dojść do tego to tego, że pomogę sobie sama.
Trujka odeszła a Kazuko jako duch latała sobie po całej okolicy tak żeby nikt nie widział.
CZYTASZ
Kazuko- historia potężnej kunoichi
Teen FictionNaruto, Kazuko i Sasuke stają się jedną drużyną. Muszą stoczyć walkę z Orochimaru ktury jest podezniejszy nisz im się wydaje. Gdy Kazuko dowiaduje się, że do tychcias ją wychowali nie są jej prawdziwą rodziną i próbuje zasnąć swoją biologiczną rodzi...