Hey, çıkmam gerekti. Üzgünüm. Dün gece harikaydın, beni kendine bağımlı hâle getiriyorsun.
— js.
Hyunjin gözlerini bir kere daha Jisung'un yatağın yanındaki komidinin üzerine basit bir not bırakıp ayrıldığı sabaha açmıştı.
Tek istediği şey bir kere de olsa onu sabahleyin de görebilmekti. Onu ayık görmek istiyordu. Yalnızca bir kere.
Jisung'un bıraktığı notları komidininin çekmecesine koyup hızlı bir şekilde çekmeceyi itti.
Her seferinde kullanılmış hissediyordu fakat onunla yatmaya devam ediyordu. Ona hayır diyemiyordu.
Jisung'un kendisine, kendisinin ona ihtiyacı olduğundan daha çok ihtiyacı olduğunun da farkındaydı.
Keşke içmeye gittiği her geceyi onun kapısına dayanarak bitirmeseydi. Hyunjin okuluna yakın bir pansiyonun küçük bir odasında yaşıyordu ve Jisung kapısına dayandığında insanları rahatsız edecek diye ödü kopuyordu.Ellerini dışarıya derin bir nefes vererek saçlarından geçirdi ve küçük banyosunda hızlı bir duş alıp okuluna yetişmek için yataktan kalktı.
Jisung'un bıraktığı notları düşünüyordu.
‘En azından farklı iltifatlar etse, her seferinde aynı cümleleri yazıp duruyor. Tanrım, bu serseriden gerçekten nefret ediyorum.’
Suyu açıp musluğu sıcak yönüne çevirdi, biraz durdu ve kararını değiştirdi, buz gibi bir su istiyordu. Kendine gelmek istiyordu. Dün gece yaptıklarını düşünürken içinde bir nefret duygusu oluşuyordu. Kendine karşı saygısı kalmamış gibi geliyordu olanları düşününce.
'Lanet olası Han Jisung ve lanet olası fantezileri.’
Geceleyin yaşananlar sadece Jisung'un suçu değildi. Suçu ona yığarken dün gece yaptıklarından ne kadar zevk aldığı aklına geliyordu, alnına vurup durmaya başladı.
‘Aptal. Aptalım ben. Bana lanet olsun asıl. Her seferinde bana evcil hayvanıymışım gibi davranmasını istiyorum. Lanet olsun. Lanet olası ben ve lanet olası fantezilerim.’
Soğuk suyun altına girdiğinde sessiz bir çığlık attı. Buz gibiydi. Titriyordu. Evrene bir mesajı vardı.
“Senden nefret ediyorum Han Jisung! Umarım siktiğim kapıma gelmeyi bırakır ve varlığımı unutursun!”
© gukshi | 21.
en sevdiğim hyunsung kurgum olacak sanırım...
umarım beğenirsiniz :(
yorum yaparsanız beni çokk mutlu edersiniz!!🗣️ bu fici süedaya ithaf ediyorum
[ UYARI ]
- homofobi, nsfw, zorbalık, şiddet vs. içerebilir.
- yazdığım hiçbir şey gerçek kişilerin görüşlerini ifade etmemektedir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
forget me too | hyunsung ✔️
Fanfictionismin tenime sonsuza kadar taşıyacağım bir dövme gibi yazılmış