"Bütün gün benimleydin ama bu hâlâ sana yetersiz mi geliyor?"
"Seninle ne kadar uzun kalırsam kalayım, hepsi yetersiz geliyor Hyunjin."
Hyunjin kendi kendine güldüğünde Jisung da onun bu hâline gülümsedi. İkili şu an yatakta uzanmış, birbirlerine dönük bir şekilde yatıyorlardı ve dudaklarının arasında yalnızca birkaç santim boşluk vardı.
"Güldüğünde çok güzel görünüyorsun."
Hyunjin bir şey söyleyemedi, gözlerini aniden kaçırdı. Jisung kendini durduramadan onu övmeye devam etti.
"Gözlerin çok güzel, Hyunjin. Dudaklarından bahsetmiyorum bile. Gözünün altındaki benden öpmek istiyorum seni. Nerede olursak olalım sana olan sevgimi hep göstermek istiyorum... Tabi bunu okulda yapamıyorum, üzgünüm. Bana sinirlenmekte haklısın, bir korkak gibi görünüyorum belki de."
"Hey! Hayır, öyle düşünmüyorum. Sadece başlarda beni okulda görmezden geldiğin için üzülüyordum. Bana kendimi kullanılıyormuşum gibi hissettiriyordu. Yani geceleri beni seviyordun ama sabah olduğunda beni tanımıyordun, o yüzden."
Jisung elini karşındaki yüzün yanağına yerleştirdi, sevmeye başladı.
"Özür dilerim. Haklısın."
Parmakları yavaş yavaş kulağının arkasına ilerlediğinde Hyunjin kendini tutmak istemedi, ona doğru uzandı ve dudağına bir öpücük kondurdu.
Geri adım atmak için çok geçti.
Jisung onun kulağının arkasını okşuyordu ve hayatın bütün gerginliğini bir kenara bırakıp hiçbir derdi yokmuşçasına rahatlamaya başlamıştı."Bugün ben senin için bir şey yapmak istiyorum."
"Hım? Neymiş o yapmak istediğin şey? Söyle bana."
Hyunjin yattığı yerden kalktı ve dizleri üzerinde ona doğru yaklaşıp üzerine çıktı, bir bacağını diğer tarafına atarak kucağına oturdu.
"Ah, şimdi anlaşıldı. Jinnie'miz kontrolü eline almak istiyor, hım?"
Hyunjin gülümsedi, daha sonrasında onun üzerine doğru eğildi ve tekrar derin bir öpücüğü başlattı. Jisung'un elleri onun kıyafetinin altından içeriye girmiş, çıplak belini okşuyordu.
Hyunjin oturduğu yerde hareket etmeye başladıkça Jisung zorlanıyordu."Tanrım, bu gece sen beni öldürmek istiyorsun."
Hyunjin onu böyle görmekten zevk almıştı, kendisine muhtaç olduğunu görmek onu mutlu etmişti.
Onun ulaşmak istediği biri olduğunu anlayabiliyordu. Kendisine ne kadar dokunmak istediğini görebiliyordu.
Bedenini geriye doğru attı, ellerini arkasında iki yana doğru koydu ve gözlerini kapadı.
Biraz daha hareketlendi, dudaklarını ısırdığında ise Jisung sınırına ulaşmıştı.
Onu böyle izlemeye dayanamıyordu.Hyunjin, Jisung'un ne zaman pozisyonlarını değiştirdiğini anlayamadı bile. Kendini tekrar onun altında, yatağa uzanmış bir şekilde bulmuştu. Kolları başının üzerine birleşmişti ve Jisung tek eliyle onları orada öylece sabitlemişti.
"Bu gece yeterince yaramazlık yaptın."
Jisung uzanıp burnunun ucuna bir öpücük kondurdu ve alnını onunkine dayayıp birazcık dinlendi.
"Ama her yaramazlık yanında bir ceza ile gelir, Jinnie."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
forget me too | hyunsung ✔️
Fanfictionismin tenime sonsuza kadar taşıyacağım bir dövme gibi yazılmış