Sürü

2.7K 243 80
                                    

Depoya girdikten kısa bir süre sonra arkamdan Sıla, Tuna, Zafer ve Aybike girdi. Onları takmadan deponun raflarını kurcalamaya devam ettim. 

Patronun dün gece bahsettiği büyük depo burası olması gerekiyor. Öyle eşyalarımı ulu ortaya koyduracağını sanmıyorum ama bu adamdan her şey beklenilir.

"Tam olarak ne arıyoruz?" diye soran Aybike'ye "Sadece nerede ne olduğunu bilmek için bakınıyoruz. İleride neye ihtiyacımız olacağını bilmiyoruz." dedim. 

"Çok boş yapıyorsun." diyen Sıla'ya "Sende bu boş yapan insanı dinleyerek hareket ediyorsun." dedim. 

"Herkes dinliyor çünkü." diyen Sıla ile gülerek "İşte buna sürü psikolojisi denir güzelim. Sürü psikolojisine uyarsan kendi fikirlerin törpüleşir, yalnız gezersen kurt kapar." dedim. 

"Peki ya sen nesin güzelim?" diye sorarken "güzelim" kelimesine baskı yapmıştı. 

"Ben o sürünün çobanıyım. Kimseyi dinlemem ama kendimi dinlettiririm. Bilir misin? Bazenleri çobanlar acıktıklarında sürülerinden birisini yiyip kurtlar kaptı derler." dedim. 

"Bu bir itiraf mıydı?" diye sorunca "Hayır, bir tehditti. Canımı sıkarsan canını sıkarım." dedim ve depodan çıktım.

Arkamdan Tuna da depodan çıkmıştı. Onu takmadan bahçeyi dolanmaya başladım. 

"Bu kadar öfke fazla, değil mi?" diye sorunca "Hayır, beni ayakta kılan öfkem ve gücüm." dedim. 

"Herkesi kendine düşman edeceksin." demesine "Belki de amacım böyledir." dedim. 

"Niye? Niye birisi herkesi kendine düşman etmek ister?" diye sordu.

"Arkamdan iş çevirecek bir dost yerine güçlü düşmanlar isterim. Planları belli olmasa da amaçları bellidir." dedim. 

"Buradakiler düşman yerine kazıklamayacak dostlar da olabilir." dedi.

"Dost istemiyorum." dedim. 

"Sırf bu tavırlarından dolayı sana düşman olurlarsa?" diye sordu. 

"Sırf bu tavırlarımdan dolayı beni sevmeyebilirler ama bu yüzden bana zarar vermeye çalışırlarsa zaten onlardan başta da dost olmayacak anlamına gelir." dedim. 

"Çok özgüvenlisin." dedi.

"Benimki sadece gücümün farkında olmak." dedim. 

Bu Tuna'yı gülümsetirken "Nereden sorumlusun?" diye sordum.

"İzmir." deyince "İyiymiş." dedim.

Ortamda bir sessizlik oluşunca "Ayrıca bir insan düşmanını dostundan daha iyi tanır. Ben burada herkesi tanımak istiyorum." dedim.

Mafya SavaşlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin