Suçluyorsun

2.3K 221 123
                                    

Tuna ile cesetlerin olduğu yere geldiğimizde "Hassiktir." dedim. Çok güzel yapmışım lan! Keşke bu sevincimi yansıtabilseydim.

"Bunu her kim yaptıysa eli bile titremiyormuş." dedi Samet. 

"Niye kendini övüyorsun?" diye sordu Rümeysa.

"Katil Samet Abi mi? Bu çok saçma." dedi Maya. 

"Niye saçma olsun? Yerde baş harfi var. Ayrıca bunu yapabilecek güce sahip." dedi. Rümeysa. 

"Samet Abi dün yemekhanede elini kesmişti. Bakın hala yara duruyor. Bu yarayla o kadar aleti  tutup bunları yapamaz." dedi Maya. 

Samet'in eline baktığımda avucunda dört santimetre uzunluğunda bir yara olduğunu gördüm. Maya doğruyu söylüyordu. 

"O zaman katil Sıla. Çok soğukkanlı. Bunu yapabilecek potansiyeline sahip." dedi Rümeysa.

Sıla'yı sevmediğim ve anlaşamadığım ortada. Eğer mantık çerçevesinde davranıp Sıla'nın masum olabileceğini söylersem kendimi tamamen aklayabilirim.

"Rümeysa neden ikisini suçluyorsun? Rastgele suçluyorsun insanları. Belki de sensin." dedim. 

"Rastgele suç atımıyorum. Yerde onların baş harfi var." dedi Rümeysa. 

"Suçu onlara yıkmak isteyen birisi olabilir." dedi Alihan. 

"Belki de bu 'S' harfi bir ismin baş harfinden çok normal bir kelimenin baş harfidir ya da bir semboldür." dedi Aybike. 

"Katil işini bitirdikten sonra 'sevgiler, saygılar' gibi bir kelimenin baş harfini de yazmış olabilir." dedi Orkun.

"Yan taraftan bakınca da sonsuzluk işaretinin yarısı oluyor." dedi Berkin. 

"Şu anda hangi teorinin doğru olduğunu bilemeyiz. Ya baş harflerini yazacak kadar salaklar ya da kendilerine suç atılmaya çalışacağı teorisini düşüneceğimi bildikleri için baş harfini yazacak kadar zekiler." dedim. 

"Şimdine yapmalıyız?" diye sordu Rana. 

"Benim merak ettiğim bir şey var. Sıla neden susuyorsun? Sana suç bile atıldı." dedim. 

"Eda benim arkadaşımdı!" diye bağırdı.

"Bu bence bir cevap değil. Ona bakılırsak benim de meslektaşım." dedim. 

"Yeter artık!" diye bağırıp sinirle beni ittirince ona baktım. Bunu yapmayacaktı.

Mafya SavaşlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin