Asit

2.5K 237 94
                                    

Odada Bedirhan'ı beklerken küveti su ve köpük ile doldurmuştum. Bir anlığına da olsa sevinsin. 

Kapı tıktıklanınca yatakta bacak bacak üstüne attım ve giydiğim eteğin ucunu yukarı kaldırdım. 

"Bekletmedim, değil mi?" diye sorunca "Ben erken geldim. Bekleyemedim de." dedim.

"O zaman daha fazla beklemeyelim." diyerek tişörtünü çıkarınca "Bizim için küveti hazırladım. Banyoya geçelim." dedim. 

Bedirhan sırıtarak banyoya geçince tamamen soyunup küvete girdi. Bu adam kaç aydır seks yapmıyor, bu ne hız?

"Gelsene bebeğim." deyince "Utandım. Bana bir dakika ver." dedim.

"Sabaha kadar beklerim." demesine "Sabaha kadar geberirsin it." diye mırıldandım ve çekmeceye koyduğum gaz maskesini taktım. 

Yanımda getirdiğim asiti de yanıma alınca banyoya döndüm. Bedirhan elimdekileri anlayınca küvetten çıkmaya çalıştı. 

O çıkamadan bir bacağımı küvetin içine soktum ve giydiğim topuklu ayakkabı ile özel bögesine bastırmaya başladım.

Acıyla bağırırken "Birisinin sorularıma geç cevap vermesini sevmem. O yüzden konuşmaya başla. Patronun kızını sen mi öldürdün?" diye sordum.

"Patronun bir kızı olduğunu bile bilmiyordum." deyince "Ama ben senin köstebek olduğunu biliyordum." dedim. 

"Bak istediğini itiraf ederim ama yemin ediyorum kızla bir alakam yok." dedi. 

Daha sıkı basmaya başladım ve "Köstebek olarak yaptıklarını ve yapacaklarını anlat." dedim. 

"Odamdaki defterde her şey yazılı, ne olur bırak beni." deyince nabzını ölçtüm. Şu an atması gerektiği gibi atıyordu. Yalan söylemiyordu.

"Üzgünüm ama duygularımla oynadın aşkım. Evliymişsin. Hem de bir kızın varmış. Ben bu ihaneti kaldıramam." dedim. 

"Buraya gelme amacım da köstebeklik. Senden bilgi alabileceğimi düşündüm." dedi.

"Nasıl yani benden etkilenmedin mi? Kalbimi kırıyorsun." dedim. 

Bedirhan tam konuşacakken kahkaha attım ve "Bende senin kemiklerini kıracağım." dedim. 

Kafasını tutttuğum gibi küvetin kenarına vurdum. Bilinci kapatırken içindeki suyu boşalttım ve gideri tıpa ile kapattıktan sonra küveti yanımda getirdiğim asit ile doldurdum.

Çıkardığı kıyafetleri de küvetin içine atınca geri odaya döndüm ve yatağa uzandım. Yanımda getirdiğim kitabı çıkarıp okumaya başlamadan önce derin bir nefes aldım. 

Birkaç saat sonra Bedirhan'dan hiçbir iz kalmayacaktı. Bende gideri açıp odasındaki not defterini alacaktım.

Kimse de olanlardan şüphelenmeyecekti çünkü gideri açtığımda asit gidecek ve arkasında hiçbir iz bırakmayacaktı. Bu asitin de bu özelliğini çok seviyorum.

Mafya SavaşlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin