Başkan

1.9K 195 18
                                    

"Biri buraya baksın!" diye bağırdım.

İki adamım içeri girince "Şu itin cesedini halledin ve tüm siyah kimliklilere haber verin. Her ilde detaylı arama istiyorum. Tuna bulunamazsa tüm herkes benden korksun." dedim.

"Emredersiniz efendim. Ayrıca yeni kimliğiniz geldi." dedi ve mat siyah kimliği verdi.

"Tuna'nın bulunması şu an en önemli işleri olsun. Kırmızı alarm ile aransın." dedim.

Kırmızı alarm önemini belirtiyordu. Acil ve en önemli işlerde kullanılırdı.

Adamlarımın ardından bende evden çıktım ve arabama bindim.

Tehlikeli bir şey deneyecektim ama buna değerdi.

Karşı tarafın büyük deposuna arabayı sürdüm. Geçen sene yaptığım gizli bir görevde deponun yerini öğrenmiştim.

Arabadan inince birçok silah bana doğruldu. Buna takmadan deponun kapısına yaklaştım.

Deponun önündeki koruma "Buraya giremezsin." diye uyardı.

"Başkanınıza söyleyin. Karşı tarafın patronu geldi. Adım Eflanur Hakanoğlu. Buraya on kilometre uzaklığı adamlarım çevreledi. Eğer burada bana bir zarar gelirse saldırı düzenlenecek." diye yalan söyledim.

"Benimle gel." diyen adam ile içeri girdik.

Depoda büyük bir salona girdiğimizde başkanlarını gördüm.

"Bizi yalnız bırakın." dedim.

Adamları, başkana bakarken "Dışarı çıkın ve gel demeden gelmeyin." dedi.

"Buraya iyi bir anlaşma yapmaya geldim. Tabii isteğim sizdeyse." dedim.

"Bizde birçok şey bulunur. Size ne lazım?" diye sordu.

"Bir adam." dedim.

"Adı var mı bu adamın?" diye sorunca "Tuna Hakanoğlu." dedim.

"Bu isim oldukça tanıdık geliyor." dedi.
"Eskiden sizdendi." dedim.

"O elemanı severdim. İşini iyi yapardı. Zekiydi de. Taraf değiştirmek istediğinde ilk kez ona izin vermiştim." dedi.

"Taraf değiştirildiği anlaşıldı ve uzaklaştırma aldı. Uzaklaştırma cezasını kaldırdım ama kaçırılmış. Ölmüş olma olasılığı var." dedim.

"Bu kötü olmuş. Benden ne istiyorsun?" diye sordu.

Mafya SavaşlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin