Kaçırdı

1.9K 189 95
                                    

Selim Bey bana şaşkınlıkla bakınca "Babası yıllar önce şehir dışına işten dolayı gittiğinde kayboldu. Dört beş yıldır yok." dedim.

"Tuğba kaç yaşında?" diye sonrasıyla "Üç buçuk yaşında. Hamile olduğumu öğrendiğim sıralar kayıptı." dedim.

"Bu konuyu açmamam gerekirdi. Üzgünüm." deyince "Sorun yok. Alıştım sayılır." dedim.

"Haddine değil, biliyorum ama bir sorun olursa ya da bir yardım edilecek konu olur, bana gelebilirsiniz." dedi.

"Çok incesiniz ama ben kızımla çok güzel idare ediyoruz." dedim.

"Pardon, yanlış bir söz ettim sanırım." deyince "Yok, biraz bu konuda hassasım. İzninizle bir lavaboya gidip geleyim." dedim.

"Tabii izin sizin." deyince ayağa kalktım ve Tuğba'ya "Burada amca ile uslu uslu otur, birazdan geleceğim." dedim.

"Tamam anne." deyince ayağa kalktım ve lavaboya gittim.

Elimi yüzümü yıkadıktan sonra geri masaya dönmüştüm ki kimse yoktu.

Ortalıkta dolaşan garsonun kolunu tuttum ve "Bu masada oturan iki kişi vardı. Biri üç yaşlarında açık saçlı bir kız çocuğu, diğeri yirmilerin sonunda siyah saçlı, siyah gözlü esmer bir adam. Nereye gittiler?" diye sordum.

"Kız huysuzlanınca babası onu eve götürdü." deyince küfrettim. Babasıyım deyip kızımı kaçırmıştı.

Cebimden bir miktar para çıkarıp "Hesap ve bahşiş." dedim ve hızlıca restorandan çıktım.

Arabama binerken bir yandan Tekin Abi'yi arıyordum.

"Efendim kuzu." diye telefonu açınca "Abi Tuğba kaçırıldı. Kaçıran kişinin kim olduğunu biliyorum. En iyilerden bir ekip oluştur." dedim.

"Tamam." deyince telefonu kapatıp sağ kolumu aradım.

Telefonu açınca "Bugün iş yemeği yiyeceğim Selim Aksoy'u araştır. Bu isim sahte olabilir. Kendisinin bağımsız mafyalardan olduğunu düşünüyorum. Yirmi dakika içinde tüm bilgiler elimde olsun istiyorum." dedim.

"Emredersiniz Eflanur Hanım." deyince telefonu kapattım. Seni doğduğuna pişman edeceğim alçak herif.

Mafya SavaşlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin