Vakit

1.9K 194 45
                                    

Çoğu kişi mekandan çıkarken Tuna bana sarıldı ve "Seni çok seviyorum." diye fısıldadı.

"Ben olsam bende kendimi çok severdim." dedim.

Tuna bu dediğime gülerken "Daha planlarım var. Senden beş yıl uzak kalmayacağım. Yine de işe yaramama ihtimali var." dedim.

"Olsun. Beş yıl daha beklerim. Hem evliyiz." deyince gülümsedim.

Babamın yalandan öksürmesi ile bir adım Tuna'dan uzaklaştım.

"Uzaklaştırma alacağını tahmin ettin ve adama hemen nikahı kıydın mı?" diye sordu babam.

"Bulmuşken nikahı basayım seneye de kullanırım diye düşündüm." dedim.

"Beş sene zor olacak." dedi babam.

"Bir planım daha var. Tutmama olasılığı da var ama cezasını kaldırmak için her türlü yolu deneyeceğim." dedim.

"Planın ne?" diye soran babama "Bilmeseniz de olur." dedim.

Babam daha evlendiğimiz şokunu atlatamadı. Birde hamile kalmaya çalışıyorum demem olmazdı. Zaten hamile kalırsam öğrenir.

"Annen ile birlikte geldik. Hep beraber bir şeyler yapmak ister misiniz?" diye sordu babam.

"Bugün birbirimizle geçireceğim son gün. Sonra planım tutmazsa beş yıl görüşemeyeceğiz. Yalnız vakit geçirmeyi tercih ederim." dedim.

"Haklısın. Biz zaten yarın da buradayız. O zaman seninle vakit geçiririz." dedi babam.

"Tamam o zaman kahvaltıya gelirsiniz." dedim.

"Öyle yaparız. Delikanlı seninle de elbet bir gün oturup konuşacağız. Kızımı üzersen seni bitiririm." dedi babam.

"Merak etmeyin. Kızınıza elimden geldiğince iyi bakacağım." dedi Tuna.

Onun bu dediği beni gülümsetirken elinden tuttum ve "Gidelim artık." dedim.

Birbirleriyle konuşan Rana ve Samet'e de "Görüşürüz." dedikten sonra mekandan çıkıp arabaya bindik. Şoför koltuğuna bu sefer ben geçmiştim.

Arabayı çalıştırırken derin bir nefes aldım. Artık patrondum ama istediklerimi yine tam anlamıyla yapamıyordum.

Tuna "Yavrum şu planını bana anlatır mısın?" diye sordu.

"Sana da anlatsam iyi olur sanırım." dedim ve aldığım derin nefesi verdim.

Mafya SavaşlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin