Uzaklaştırma

2K 216 38
                                    

Samet ayağa kalktı ve "Son görevde kendini tehlikeye atarak bize iki hainin kimliğini ifşaladı. Belki söylemeseydi Rümeysa gibi bizde ölecektik." dedi.

Samet'in ardından Rana ayağa kalktı ve "Hainleri öldürenin Eflanur olduğunu bilmesine rağmen kimseye söylemedi. Eğer söyleseydi hainler atağa geçip hepimizi öldürebilirdi." dedi.

Rana'nın ardından diğer el kaldıranlar da Tuna'nın yardımlarından ve yaptıklarını övünce Tuna'nın elini tutup "Başardık sayılır." diye fısıldadım.

Patron "Dedikleriniz anlaşılmıştır. Yine de bunun bir cezası olmalı. Tuna Hakanoğlu'nun cezası on yıl uzaklaştırma." dedi.

Uzaklaştırılan kişi uzaklaştırıldığı süre boyunca ne bu mekanlara gelebilirdi ne de bir mafya ile iletişime geçebilirdi.

Tuna sinirden yumruğunu sıkarken elini okşadım ve "Daha eşini tanıyamamışsın. Benim her zaman B planım vardır." dedim.

"Şimdi ikinci toplanma sebebimize gelebilir miyiz?" diye sordum.

"Yeni patronunuz Eflanur Ka..." diyordu ki yalandan öksürdüm.

"Hakanoğlu." diye düzeltince gülümsedim.

Ayağa kalktım ve "Birçok kişi nasıl bu yaşta patron olabildiğimi merak ediyor olabilir. Zeka bu işte önemli. Tehdit falan sananlar olabilir ama değil. Ben bir teklifte bulundum, eski patronunuz da kabul etti. Sinirli ve acımasız olduğumu duymuş olabilirsiniz. Eğer duyduysanız çok doğru duymuşsunuz. Beni zamanla tanırsınız. Bir dakika dolmadan ilk işimi yapmak istiyorum. Şimdi yeni patron olarak eski patronun verdiği bir cezayı ne kadar hafifletebilir miyim?" diye sordum.

"Yüzde elli oranında azaltabilirsin fakat ilk beş ay maddi kazanç sağlayamazsın." dedi Samet.

"Tuna Hakanoğlu'nun cezasını beş yıl yapıyorum. Nedenini merak edenler ya da kocam olduğu için ayrımcılık yaptığımı düşünenler olabilir. Nedenini açıklamayacağım. İsteyen istediğini düşünsün." dedim.

"O zaman Tuna Hakanoğlu bu akşam sekizde buradan gidecek." diyen patron ile "Yeni patron olarak yarın sabah dokuzda gitmesini uygun buluyorum." dedim.

Patron "Dediğin gibi olsun. Toplantı bitmiştir." dedi.

Mafya SavaşlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin