Kandırırlar

2.5K 235 123
                                    

Bedirhan'dan hiçbir iz kalmazken odasına girdim. Dediği gibi not defteri bulunca sırıtarak ceketimin cebine koydum. 

Koridorda sesler duymaya başlayınca küfür mırıldandım. Sesler yaklaşırken kendimi yere yattım ve bayılmış numarası yapmaya başladım. 

Odanın kapısı açılınca Tunaların sesi duyuldu. Biri yanıma gelip nabzımı ölçerken kendimi ona bıraktım. 

"Eflanur. Kendine gel." diye seslenen Tuna'nın ardından Sıla'nın "Siktir et şu kaltağı." dediğini duydum. Ben bunu gebertirim. 

Tuna sinirle "Saçma sapan konuşma Sıla! Git diğerlerini kaldır." dedi. 

Sıla oflayarak giderken Tuna beni kucağına aldı. Hareket ederken sanki yeni ayılıyormuşum gibi gözlerimi açtım. 

"Neredeyim?" diye fısıldadım. 

"Güvendesin, merak etme." diyen Tuna ile gözlerimi geri kapadım. İnsanı böyle kandırırlar. 

Bir yere yatırtılırken Maya'nın "Ne oldu ona?" diye telaşla sorduğunu duydum. 

"Bilmiyorum." dedi Tuna. 

Ensemden tutup hafif doğrulmama yardım ederken gözlerimi araladım. Diğer eliyle tuttuğu suyu içmeme yardımcı olunca "Teşekkürler." dedim. Beni ortak oturma alanına getirmişti.

"Ne oldu?" diye soran Rana ile "Bedirhan." dedim. 

"Ne olmuş Bedirhan'a?" diye soru Orkun. 

"Alt katımdan ses geliyordu. Bedirhan'ın sesi. Biriyle konuşuyor gibiydi ve sesi korkuyormuş gibiydi. Bende aşağı indim. En son odasının kapısını açıp içeri girmiştim. Sonra kafamda bir acı hissettim." dedim.

"Bedirhan yok." diyen Aybike ile "Biri ona zarar vermiş olmalı." dedim.

"Bu çok korkunç." diyen Maya ile yüzümü sıvazladım. 

"Daha dikkatli olsam orada konuştuğu kişiyi yakalayabilirdim." dedim. 

"Kendini suçlama. Demek ki olacağı varmış." dedi Samet. 

"Bedirhan'ı aramamız lazım." dedi Gülhan.

"O zaman gruplara ayrılıp aramaya başlayalım." dedi Rümeysa.

"Tamam." deyip tam ayağa kalkmıştım ki başım dönüyormuş gibi ileri geri adım attım. 

"Bu halle bir yere gidemezsin." dedi Zafer. 

"Tabii prensesimiz zarar aldı." dedi Eda ve odadan çıktı. 

Sıla bana sinir olduğunu belli eden bir ses tonunda "Bende Eda ile gidiyorum." dedi. 

"Bende seni odana götüreyim." dedi Tuna ve ayağa kalkmama yardımcı oldu. Kafamı göğsüne yaslarken belimden tutup yürümeme yardımcı olmaya başladı.

Mafya SavaşlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin