"İlk başta sana dost gibi yaklaşmak istedim. Eğer seninle bir dostluğum olursa işimin kolaylaşacağını düşündüm. Fazla etkilendim. Her şeyin sana özgüydü. Ben seni gerçekten sevdim." dedi.
"Niye beni ilk dakikadan üzdün?" diye sordum.
"Berkin beni tanıdı. Taraf değiştirdiğim için beni öldürmek istiyorlardı. Sonra sen seks yaptık diye yalan söyledin. Bu sefer de seni hedef belirlediler. Yemekhanede bomba vardı." dedi.
"Sana güvenmiyorum." dedim.
"Hatta senin boş yaptığını söyleyip gittiler. O bombayı patlatma ihtimalleri oldukları için kaçtılar." dedi.
"O zaman yemekhaneye gidelim." dedim.
"Gidelim, sende bombayı göreceksin." dedi. Beraberden dairesinden çıktık.
"Şimdi patron olmak istiyorsun ama bunun için beni kullanmayı düşünmedin. Yine de ilk başta aşık olmadan önce dost olursak yardım edeceğimi düşündün. Yemekhanede de Berkin'in tehditinden dolayı öyle davrandın." dedim.
"Tam olarak bu. Seni üzmemi istediler." dedi.
"Neden en baştan söylemedin?" diye sordum.
"Halledebilirim sandım. Berkin'i öldürmek zor değil. Halledebilirdim ve öylece yapacaktım. Yemekhaneden çıkmadan önce mors alfabesi ile bombayı öğrendim. Daha önceden bombayı bilmiş olsam size de söylerdim." dedi.
Beraber yemekhaneye geldiğimizde "Bomba neredeymiş?" diye sordum.
"Ada tezgahın iç kısmında. Çekmeceyi açtığında rahatça görebilirsin. Bende gördüm." dedi.
Dikkatli bir şekilde çekmeceyi açtım. Burada hiçbir şey yoktu.
"Bomban nerede?" diye sordum.
"Orada olmalı. Sana yemin ederim gördüm." deyince derin bir nefes aldım.
"Burada ancak benim eşyalarımı kurcalayarak bomba bulabilirler. Şimdi odama gideceğiz. Eksik bir bomba yoksa suçlusundur." dedim.
"Suçlu değilim. Bu nedenle gidebiliriz." dedi.
"Orada da bir şey çıkmazsa hainlerin adını verirsin ve herkes yoluna bakar." dedim.
"Tamam." deyince birlikte yetimhaneden çıktık.
Kendine bu kadar güvenip kendini kanıtlamak için uğraştığından bir yanım ona inanmam gerektiğini söylüyordu. Yine de ona güvenemezdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Savaşları
Chick-LitMafyaların patronun yerine geçmek için patronla bir anlaşma yapan kızın bir cinayetin katilini ararken ilerlediği yol, vahşice işlenen cinayetler ve yoluna çıkan engelleri sizleri her sahnesinde şaşırtmayı başaracak bir kitap.