Tuna'nın odasına geldiğimizde yatağa uzandım ve gözlerimi kapattım. Düşünüyordum, kimler bizden olabilir?
"Şimdi kaç kişi daha masum?" diye sordu.
"İki kişi daha bizden. Bir tane ise kim olduğu belli olmayan birisi var. Ne düşman ne dost." dedim.
"Hepimiz bir ilden sorumluyuz. Eğer düşman değilse o kişi kendi şehrindeki işleri yürütüyor ve bizden." dedi Tuna ve yanıma oturdu.
"Bizden olsa bile farklı bir amacı var." dedim.
"Bu amacı öğrenmemiz gerekiyor." deyince "Önce onun kim olduğunu öğrenmemiz lazım." dedim.
"Bu biraz zorlayıcı. Bu yüzden önce bizden olanları bulalım." dedim.
"Bence Maya bizden." deyince "Bizden olması yüksek bir ihtimal. Tavırlarında sahte değildi." dedim.
"O zaman Maya'ya bizden diyebiliriz." dedi.
"Maya bugün Samet'in üstüne suçlar yönelince korudu. Sadece doğruları söyleyip asıl suçluları bulmak için de bunu yapmış olabilir ama belki Samet de masumdur." dedim.
"Olabilir. Yine de kesin değil." dedi.
"Peki Rana'ya ne demeli? Silah görmediğini söylerken ki paniği yakalanacağından değil de masumiyetini kanıtlamak istermiş gibiydi." dedim.
"Rana da olabilir. Doğru söylüyorsun." dedi.
"Bu üçünden biri farklı amaca sahip olan kişi olabilir." dedim.
"Mantıklı bir teori. Peki hain olduğuna emin olduğun birisi ya da birileri var mı?" diye sordu.
"Sıla'nın kişiliğine göre bugün Eda'ya ağlaması saçmalık. Neden birisi hain için ağlasın? Arkadaşı bile olsa böyle birine ağlayacak birisi değil." dedim.
"O zaman Sıla'dan eminiz." dedi.
"Sıla'da kesin konuşmadan önce daha da emin olmak istiyorum ama Zafer'den eminim. Bugün kendi götünü kurtarmak için Orkun'u öldürdüğü belli." dedim.
"Elinde mürekkep izi vardı. Fark ettin mi?" diye sorunca "Hayır." dedim.
"O notu kendisi yazmış. Elinde siyah mürekkep vardı. Büyük ihtimalle hızlı olayım derken işi batırdı." dedi.
"Nasıl mürekkebi fark edemedim. Sanırım onu öldürmesine fazla sinirlenmiştim ve Zafer'in olduğuna emindim. Bu yüzden onun aleyhine kanıt aramadım." dedim.
Tuna "Büyük ihtimalle öyle oldu." dedi ve yanıma uzandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Savaşları
ChickLitMafyaların patronun yerine geçmek için patronla bir anlaşma yapan kızın bir cinayetin katilini ararken ilerlediği yol, vahşice işlenen cinayetler ve yoluna çıkan engelleri sizleri her sahnesinde şaşırtmayı başaracak bir kitap.