Kaldırsın

1.9K 198 65
                                    

Tüm siyah kimlikliler gelince derin bir nefes aldım.

"Buraya bir anda topladığımın farkındayım ama benim için önemli bir konu." dedim.

"Herkesi anladım ama ben neden buradayım? Emekliye ayrılmıştım." dedi eski patron.

"Konuyla sizle ilgilenirsiniz diye düşünmüştüm." dedim.

"Konu ne?" diye sordu babam.

Cebimden ultrason fotoğrafını çıkardım ve ona bakarken "Hamileyim. Tabii beni tebrik edin diye çağırmadım. Mevzu kocamın cezası." dedim.

"Kocanızın cezası ile sizin hamileliğiniz nasıl bağlantılı?" diye sordu eski patron.

"Hamilelik sürecinde kocamın yanımda olmasını istemem gayet mantıklı. Ayrıca hamilelik sürecim ilerlediğinde benim yerime geçici birisinin bakması gerekecek. Bu kişi de kocam." dedim.

"Bunu bahane edip kocanın cezasını kaldırtamazsın." dedi eski patron.

"Biliyor musunuz, hamilelik hormonları biraz zor. Aniden sinirlenebiliyorum. Böyle birisine işkence yapmak istiyorum. Hemde eşinin yanında. Belki o sırada bazı sırlar ortaya çıkar." dedim.

Eski patron hiçbir şey söyleyemezken babam "Tuna'nın ceza almasını istemeyen birçok kişi vardı. Adam sırf doğru olan tarafa geçtiği için ceza aldı. Bence cezasının kaldırılması makul." dedi.

"Hem burada daha fazla işimize yarar." dedi Rana.

"Şimdi cezasının kaldırılmasına izin verenler ellerini kaldırsın." dedim.

Salonda tahminimce elli küsur kişi el kaldırınca derin bir nefes aldım.

"Kocanı sağ bulabilirsen tabii yanına getirebilirsin. Dul bir anne olmak zor olacak." dedi eski patron.

"Ne diyorsun lan sen?" diye bağırdım.

"Mafyalıktan uzaklaştırıldığında düşmanları ona saldırmış olabilir, ne de olsa çok düşmanı vardı." dedi.

"Seni alçak puşt!" diye bağırdım ve sinirle üstüne yürüdüm.

Yüzüne sert bir yumruk attığımda bile sırıtıyordu.

"Emrah! Buraya bak!" diye bağırdım.

İçeri adamlarımdan biri girince "Bu itin karısını ve bu iti bağlayın, benim evime götürün. Halletmem gereken bazı işler var." dedim.

Eğer Tuna'nın kılına bir zarar geldiyse burayı yakarım.

Mafya SavaşlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin