Tuna artık bana tamamen güveniyordu. Bundan sonra cinayet işleyince şüphelenecekti, belki de anlayacaktı ama köstebek olmadığımı bildiği için bir şey diyemeyecekti.
"Tuna bugün yanında kalabilir miyim?" diye sordum.
"Niye?" diye sordu.
"Kalmamı istemiyorsan tabii kalmam." dedim.
"Yok beni yanlış anladın. Böyle bir soru beklemiyordum." dedi.
"Burada başkalarının olduğundan eminim. Senin de köstebek olmadığına eminim. Sana ya da bana bir şey olursa kime güveneceğiz?" diye sordum.
"Haklısın. O zaman ben koltukta yatarım." dedi.
"Aslında yanımda kalabilirsin. Daha güvenilir olacağını düşünüyorum." dedim.
"Beni de öldürmezsin, değil mi?" diye sorunca "Bir suç mu işledin yoksa?" diye sordum.
"Bir mafya ile konuştuğunu unutuyorsun." deyince kahkaha attım. Haklıydı. Bir mafyaya suçunun olup olmadığını soruyordum.
"Mesela ben çok masumumdur." dedim.
"Tabii, öylesindir." deyince güldüm.
Üstümde hala etek olduğunu fark edince "Şu üstümü değiştirip geleyim. Etekten nefret ediyorum." dedim.
"Yine de giydin." deyince "Bedirhan'ın dikkatini çekip tuzağıma götürmeliydim." dedim.
"Burada seni bekliyorum." deyince "Tamam." deyip daireden çıktım.
Kendi daireme girdiğimde hızlı üstümü değiştirdim ve yatağın altından çantamı çıkardım. İçinden iki tane uyku hapı aldım ve çantayı eski yerine koydum.
Tuna'nın dairesine girdiğimde ortalıklarda yoktu. Yatağının yanındaki komodinde duran su bardağını aldım. Bardağın ağzından bir parmaklık boşluk vardı.
Bir tane uyku hapı yetebilir ama işimin ne kadar süreceği belli değil. İkinci uyku hapını da attım ve iyicene karıştırdım.
"Geldin mi?" diye soran Tuna ile "Evet." dedim.
Yanıma geldi ve yatağa uzandı. Onun gelmesinin üzerine su bardağının yanında duran şişeyi aldım ve içindeki suyu içmeye başladım.
"Çok susamışım ya. Yorucu bir gündü." dedim.
Amacım çaktırmadan Tuna'nın beynine su içmesi gerektiğini düşündürmeye çalışmaktı.
"Benim de su bardağımı verir misin?" diye sorunca suyunu ona verdim.
Tuna tüm suyunu içince yorganın içine girdim ve "Yarın erken kalkmamız gerekebilir. Uyuyalım." dedim.
"Doğru diyorsun." diyerek yanıma yatan Tuna ile ona sarılıp gözlerimi kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Savaşları
ChickLitMafyaların patronun yerine geçmek için patronla bir anlaşma yapan kızın bir cinayetin katilini ararken ilerlediği yol, vahşice işlenen cinayetler ve yoluna çıkan engelleri sizleri her sahnesinde şaşırtmayı başaracak bir kitap.