Final

2.8K 226 194
                                    

Tuna ve Tuğba'yı izlerken Tuna "Evet, baban benim." dedi.

"Bunu zaten biliyoydum. Annem, babamdan başkasına öyle sayılmaz." dedi Tuna.

Tuna "Söyle bakalım, annen benden başkasına sarıldı mı?" diye sordu.

"Sadece amcam ve Samet Amcama sayıldı ama onlar evli." dedi Tuğba.

"Peki başka erkekler annene yaklaşmaya çalıştı mı?" diye sordu Tuna. Küçücük çocuğu nasıl da kullanıyor!

Tuğba "Annem çok güzel olduğu için biyçok eykek yaklaşmaya çalıştı ama annem paymağındaki yüzüğü gösteyip ben evliyim diye o amcalara kızdı." dedi.

"Son olarak sana yaklaşan bir erkek var mı?" diye sordu Tuna.

"Ana okulunda biy çocuk vaydı ama bana yaklaşmaya çalışınca biyaz canını uf yaptım. Annem bilmiyoy. Sakın söyleme." diyen Tuğba'ya güldüm.

Aslında bu olay için okula çağrılmıştım ve kızım çocuğu dövdüğü için gittiğim okulda o çocuğun annesiyle oğlu kızıma uygunsuz yaklaştı diye kavga etmiştim.

"Bilgiler için teşekkür ederim, prenses." dedi Tuna.

"Rica ederim." diyen Tuğba hafif dudağını ısırınca kaşlarımı çattım.

Bunu bir şey söylemek istediğinde ama söylemeye çekindiğinde yapıyordu.

Tuğba "Baba." deyince gözlerim parıldadı. Yıllardır bunu hayal ediyordum.

"Efendim prensesim." diyen Tuna'nın sesinde farklılık vardı. O da duygulanmıştı.

Tuğba yere bakarak "Bana kaydeş yapay mısınız?" diye sorunca ağzım açık kaldı.

"Bu da nereden çıktı?" diye sordu Tuna.

"Annem, biy kaydeş için baba ve annenin otuyup konuşması geyektiğini söylemişti. Sen şehiy dışındasın diye konuşamadınız. Şimdi konuşsanız olmaz mı?" diye sordu Tuğba.

"Tek başına sıkıldın mı?" diye soran Tuna ile Tuğba "evet" anlamında kafasını aşağı yukarı salladı.

"Bence de annen ile bu konuyu konuşmam gerekiyor." diye ciddi ciddi konuşan Tuna ile içeri girip yalandan öksürdüm.

İkisi de gözlerini farklı bir yere odaklayınca güldüm. Bu ifadeleri tıpatıp aynıydı.

Yanlarına oturdum ve Tuğba'ya "Çok mı kardeş istiyorsun?" diye sordum.

Tuğba "evet" anlamında kafasını sallayınca "O zaman sen bu gece Rana Teyzenlerde kal. Bizde baban ile bu konuyu konuşalım. Yine de şunu bilmelisin, ilk konuşmada kardeş olmuyor. Birkaç kez konuşmak gerekebiliyor." dedim.

"Ben Yana Teyzelere götüyeceğim eşyalayı toplamaya gidiyoyum!" diye bağırıp odadan çıkan Tuğba ile Tuna dudağımdan öptü ve "Demek bu gece konuşmamız gerekiyor." dedi.

"Sadece Tuğba çok kardeş istiyor diye." dedim.

"Sametler buraya mı taşındı?" diye sordu.

"Evet, Samet'e İstanbul için siyah kimlik verdim. Rana ise daha alt kademede işleri hallediyor." dedim.

"İyiymiş." dedi.

"Bu arada abin işten ayrılmak istiyor. Karşı taraf ile birleştiğimiz için de iki patron var. Yani ikinci patron sensin." dedim.

"Hedefime ulaştım desene." derken "Babanı öldürmüş olabilirim." dedim.

"Biliyor musun, o umurumda bile değil. Benim için öncelik sizsiniz." dedi.

Bu dediği beni gülümsetirken "Yarın üçümüz dışarı çıkıp, gezelim. Birde Tuğba ne zaman gidiyor?" diye sorunca "Az sabret." dedim.

"Sadece Tuğba için seninle konuşmak istiyorum." deyince gülerek dudağından öptüm ve odadan çıkıp Tuğba'nın yanına gittim.

Mafya SavaşlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin