Şaşırdım

2K 195 54
                                    

"Hamile kalmak istiyorum." dedim.

Tuna şaşkınlıkla "Ne!" diye bağırınca "Az daha bağır şu evin içindekiler duymadı." dedim.

"Pardon. Bir an şaşırdım. Benden çocuk istiyorsun." dedi.

"Eğer hamile kalırsam babasının yanımda olmasına ihtiyacım var, hamileliğim ilerleyince benim yerime kocamın yerime bakması gerekiyor gibi bahaneler ile cezanı kaldırmaya çalışacağım." dedim.

"Zeki olduğunu biliyordum da bu kadarı da pes." dedi.

"Bak senin için patronluğumun ilk senesinde hamile kalıp işlerimi aksatacğım." dedim.

"Sen hala bunu mu düşünüyorsunuz? Cezam umurumda değil. Eğer hamile kalırsan baba olacağım." dedi.

O böyle deyince tuhaf geldi. Hiç bu yönden düşünmemiştim. Anne olacağım.

"Evet, öyle." dedim.

Ben hep acımasız bir insandım. Çocuğuma acımasız davranmak istemiyorum. Merhametsiz bir anne mi olacağım? Ya benden nefret ederse?

"Yavrum iyi misin?" diye soran Tuna'ya "İyiyim. Sadece bir an çocuk sahibi olduğumuzu düşündüm ve çok tuhaf geldi. İlk başta çıkarlar için mafya nikahı kıydık. Sonra birbirimizi bulabilmek için evlendik. Şimdi ise cezan kalksın diye hamile kalmaya çalışıyorum. Her şeyi bir şeyler olsun diye yaptık." dedim.

"Aslında seni sevdiğim için evlendim. Senin gibi çocuklar istiyorum. Bu saydıklarının hepsi birer bahane oldu." dedi.

Gülümsedim ve "Doğru söylüyorsun." dedim.

Ortamda bir sessizlik oluşunca "Onca şey yaşadık ama aklıma takılan bir şey var.  Sıla bana katilin erkek olduğunu, sesini duyduğunu söylemişti. Zafer ise bir kadın olduğunu söyledi. Sonuç olarak katil Maya çıktı. Sıla'nın bana yalan söylediğini zannetmiyorum. Nerede hata yaptı?" diye sordum.

"Maya bu tür büyük görevlerde asla konuşmaz. Hep adamı onun yerine konuşur. Eğer birisi ona komplo kurmaya çalışırsa asla yüzde yüzlük bir itiraf delili bulamazdı." dedi.

"Mantıklıymış. Yine de yakalandı." dedim.

"Önemli olan da buydu." deyince "Ölen kız, kardeşindi. Babanın yeni karısından." dedim.

"Biliyorum ama benim için bir yabancı. O yüzden fazla üzülmüyorum. Ayrıca kız da çok masum değildi." dedi.

Bacağının üstünde duran elini tuttum ve "Öylesine konuşuyorum. Sen beni takma. Ayrıca en iyisini yapıyorsun." dedim.

Tuna elimi tuttu ve elimin üstünü öptükten sonra "Seni çok seviyorum." dedi.

Mafya SavaşlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin