Bağlanır

2.3K 217 157
                                    

Kahvaltımı yaptıktan sonra bahçeye çıkmıştım. Onlardan uzak kafa dinlemek istemiştim.

Yağmur yağmaya başlayınca yüzümü gök yüzüne çevirdim. Yaslandığım ağacın yaprakları beni yağmurdan kısmen koruyordu. 

Tuna elinde şemsiye ile yanıma geldi ve şemsiyeyi bana uzattı.

"Sağ ol ama istemiyorum." dedim.

"Lütfen, al." diye ısrar edince şemsiyeyi elinden aldım.

"Bir Japon inancına göre yağmurlu bir günde bir erkek bir kadına şemsiye uzatırsa kaderleri sonsuza dek bağlanır ve asla ayrılmazlar." dedi.

Önce şemsiyeye sonra Tuna baktım. Bana gülümseyerek bakıyordu.

"Sen bana mı yavşıyorsun lan?" diye sordum. 

"Gece olanlardan dolayı kendimi kötü hissediyorum." demesiyle "Kötü hissetmeni sağlayacak hiçbir şey yok. Dün hayatımdaki en güzel anılardan biri olabilir." dedim. 

Yalan değildi. Ortada kötü hissetmesini gerektirecek hiçbir şey yoktu. Ayrıca dün o iki salağa işkence ederken çok eğlendim.

Tuna "İyi, o zaman sorun yok." dedi. 

"Yok." dedim ve şemsiyeyi açıp "Bence verilen şemsiyenin altında birlikte yürümek bağı güçlendirir." dedim. 

"Daha önce hiç bunu duymamıştım." deyince "Bende daha önce duymadım." dedim.

Tuna gülerek yanıma gelince yürümeye başladım. Tuna'nın benim yanımda olması işime gelirdi. İzmir'deki tüm mafyalar onun himayesi altındaydı. Eğer Tuna ile yakın olursak benim sözlerimi önemseyip beni dinleyecek. Kısaca iki önemli ildeki mafyalar benim için çalışmış olacak.

Beraber binaya girdiğimizde şemsiyeyi kapattım. İçerisi çok sessizdi. İlginç derecede sessizdi.

"Köstebeklerden bir kişi daha ölünce sadece kendilerinin avlandıklarınlarının farkına varacak ve bizi öldürmek isteyecekler. Onlar kimler hain biliyor, biz bilmiyoruz. Çok dikkatli olmamız gerekiyor." dedim.

Eğer öldürmeye başlarsa direkt beni ortadan kaldıracaklardı ya da bana güçleri yetemeyeceği için önce benim yanımda olabilecek herkesi öldüreceklerdi.

"Hain olanların yerine masumları mı  bulsak? Daha kolay olur." dedi Tuna. 

"Haklısın, daha rahat olur.  Daha fazla ortalıkta durmadan odaya gidelim." dedim.

"Tamam." diyen Tuna ile birlikte odasına çıktık.

Mafya SavaşlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin