Hyunjin berdecit perlahan bila melihat Yeji yang sedang berdiri di meja makan. Di atas meja pula terletak kek coklat yang sudah dipotong sedikit.
"Makan tak ajak,"
Kakinya dengan laju berjalan ke arah adik kembarnya itu. Yeji yang memakai sweatshirt dan jogger pant serta rambutnya yang berbalut dengan tuala itu langsung tidak menyedari kehadirannya.
"Yaa," Hyunjin memaut leher adiknya itu dari belakang.
"Makan tak ajak kan?"
Sudu kek di tangan Yeji dirampas lalu disuap ke mulutnya. Memang dia sudah biasa berkongsi makanan dengan Yeji. Kembar lah katakan.
"Kau diam kenapa?Dah bisu?"
Hyunjin menjeling Yeji sambil tangannya mengeratkan lagi tautan di leher adiknya itu. Pelik Yeji langsung tidak menolaknya seperti selalu.
"Yaa—,"
"Hwang Hyunjin!"
Yeji tiba-tiba keluar dari dapur bersama dua biji gelas dan sekotak jus oren.
"Mianhei!" Hyunjin terus menjarakkan dirinya dari Eunmi yang disangkakan Yeji tadi.
Dan tangannya turut tertarik sekali tuala yang membaluti rambut Eunmi menyebabkan rambut gadis itu terlepas.
"Okay, I got it! Kau ingat Eunmi tu aku kan? Tu lah kau, suka sangat peluk aku macam tu," Yeji ketawa suka.
"Yeji ah, aku nak keringkan rambut kat atas jap," Eunmi merampas tuala yang berada di tangan Hyunjin lalu berlalu pergi.
Yeji tersenyum melihat kembarnya yang masih dalam keadaan terkejut itu.
"Hari ni panas sangat lah. Sebab tu Eunmi mandi lepas kitorang tolong Omma tadi," Yeji memberitahu tanpa disoal.
"Haish," Hyunjin meraup wajahnya.
"Yaa,"
"Apa?" Hyunjin duduk di hadapan Yeji.
"Tu," bibirnya dimuncungkan ke arah pinggan kek milik Eunmi tadi.
Keknya masih bersisa di pinggan itu.
"Indirect kiss,"
"Yaa!"
Dan Yeji menjadi mangsa balingan sudu oleh abang kembarnya sendiri pada petang itu.
Okay ke K.O??? First time tulis fic member skz🙈🙈🙈
YOU ARE READING
I Like You
Fanfiction" I really really really like you" Start |9/3/2021| End |11/3/2021|