28.BÖLÜM

10.4K 581 74
                                    


Yeni bir bölüm ile karşınızdayım şimdiden iyi okumalar.

Umarım okurken zevk alırsınız.




1 Hafta sonra

Savaştan Devam

Bir hafta önce yaşamış olduğum baygınlık sonrası timdekilerin ve Yıldızın ısrarı sonucu doktora gitmiştim.

Açıkçası doktorun söyledikleri beni şaşırtmıştı ve aklımda yeni soru işaretlerine sebep olmuştu.

( "Savaş bey görünürde bir şeyiniz yok ama size sormak istediğim bazı şeyler var."

"Dinliyorum doktor bey."

"Geçmişte yaşadığınız bir travma ya da herhangi bir hafıza kaybınız var mı?"

"Aslında annemin dediğine göre beş yaşlarındayken yaşadığım bir travma sonrası hafıza kaybı yaşamışım ayrıca hiç bir şey hatırlamıyormuşum.

Ama bu olanların yaşadığım şeyle ne alakası var ki ?"

"Anladım Savaş bey, şöyle anlatayım yaşamış olduğunuz travma sonrası hafıza kaybı bu zamana kadar devam etmiş ama bir şey beyninizi tetiklemiş, bir kaza ya da ikinci bir travma bunun sonucunda da geçmişte yaşayıp unuttuğunuz anılarınız tek tek gün yüzüne çıkmaya başlamış."

"N-nasıl yani şimdi benim rüya olarak gördüğümü düşündüğüm şeyler aslında unuttuğum anılarım mı?"

"Hepsi olmasa bile bir çoğu öyle ve bu durum bir süre daha devam edecektir taki tüm olanları hatırlayana kadar.

Bu arada yakın zamanda yaşamış olduğunuz bir olay var mı bu durumu tetikleyecek?"

"Evet yakın zamanda vurulmuştum ve ölümden dönmüştüm hatta ondan sonra bu gördüklerim her geçen gün daha da arttı.Peki ne kadar sürecek bu?"

"Şimdi anlaşıldı yaşadığınız olay dediğim gibi beyninizi uyarmış ve yaşadıklarınız ortaya çıkmaya başlamış.

Ne kadar süreceğini bilemeyiz bir haftada sürebilir bir ayda belkide bir günde, o sizin zihninize bağlı bir şey ama bu dönemde şiddetli baş ağrınız olabilir bunun için ilaç yazacağım size. Ayrıca kontrolleriniz aksatmayın lütfen."

"Anladım doktor bey, teşekkür ederim.")

Yaşadığım anılarım bunca yıl sonra ortaya çıkıyorlar olacak şey değil, hatta bu olanlara inanması çok zor  ama oluyor işte.

Şu an da karargahta yine belge işlerini hallediyordum ki telefonum çaldı kimin aradığına baktığımda beklediğim haber olduğunu anladım arayan Yıldırımdı hemen telefonu açtım.

" Kardeşim hiç açmasaydın!!"

" Sana da merhaba kardeşim, bir şey buldun mı?"

" Direkt konuya gir diyorsun tamam. O dönemki polislerle görüştüm yetimhaneyle konuştum ama sana ait hiç bir şey yok kardeşim, o dönemler imkanlar biraz daha kısıtlı olduğu için araştırmayı derine indirememişler ama ben bir bilgiye ulaştım."

" Dinliyorum kardeşim?"

" O dönem bir asker teröristlerin elinden bir çocuk kurtarmış ve ne hikmetse yine o asker senin bırakıldığın yetimhanenin yakınlarında ölü bulunmuş."

" Yani!"

" Yanisi o çocuk sen olabilirsin ama emin değilim araştırmaya devam edeceğim, sen merak etme illa bir şeyler bulacağız."

DAĞLARIN SÖNMEYEN YILDIZI(HAYALET)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin