Biliyorum biraz geç kaldı bölüm ama bir türlü fırsatım olmadı.
Umarım beğenirsiniz ve okurken zevk alırsınız🙃Şimdiden hepinize iyi okumalar...
Yıldızdan Devam
Rıza Albayın odasından çıkıp kimseyle konuşmadan kendimi odama attım , bugün yaşananlar fazlası ile yormuştu beni o yüzden hızla bir duş aldıktan sonra birazda olsa kendime geldim.
Biraz kafamı toparladıktan sonra kasadan telefonu çıkardım ve Kartallar ekibine mesaj attım onlarda hemen cevap verdiler.
"Ne yapıyorsunuz?"
"Ben ve Sinan Topalı araştırıyoruz yapacakları hakında bilgi toplamaya çalışıyoruz."
"Ben de bombacının peşindeyim sen ne yapıyorsun Yıldız?"
"Topal bugün karargaha saldırdı."
"Ne diyorsun Yıldız!! yaralı var mı?"
"Sakin ol Ferit, allahtan kimseye bir şey olmadı ama beni arayıp abime çok yaklaştığını söyledi."
"Nasıl ya ! Rıza albay ne dedi peki?"
"Bizimde abimi bulmaya çok yaklaştığımızı söyledi ve o şerefsizden önce bulacağını söyledi. Aslında benim size sormak istediğim başka bir şey var!"
"Dinliyoruz Yıldız."
"Rıza Albaya o şerefsizin en iyileri topladığını söylemişsiniz, sizce neden en iyileri topluyor?"
"Açıkçası biz sana karşı bir harekete geçeceğini düşünüyorduk ama sen bunu soruyorsan eğer farklı bir düşüncen olmalı. Aklında ne var Yıldız?"
"Beni çok iyi tanıyorsunuz Sinan, ben farklı düşünüyorum o şerefsiz hayalete hamle yapacak."
"Olabilir ama nasıl bu kadar emin konuşabiliyorsun?"
"Hemen açıklıyorum Karan; siz de biliyorsunuz ki bu şerefsiz buraya benim ve hayalet için geldi, bana karşı bir hamle yaptı.
Bu sefer en iyileri topladığına göre hamle yapacağı kişi Hayalet ."
"Haklısın bu zamana kadar ona karşı bir saldırıya geçmedi ama dediğin gibi en iyileri ona karşı saldırmak için topluyor."
"Aynen öyle Ferit."
"Bir dakika bir dakika! yoksa sen tekrar ortaya mı çıkacaksın?"
"Evet Karan hayalet tekrar ortaya çıkacak , hem biliyorsunuz ki dağdaki şerefsizlere hayaleti unutturmamak lazım."
"Yıldız bu çok riskli biliyorsun değil mi?"
"Biliyorum Sinan ama bunu yapacağım, sizden tek istediğim bana bazı konularda destek olmanız."
"Ne konuda olursa olsun biz hep yanındayız."
"Biliyorum iyi ki varsınız. Yarın yola çıkacağım büyük ihtimalle, sığınağa geçince bir plan yapacağım o zaman size tekrar ulaşırım . dikkat edin kendinize."
"Sende dikkat et Yıldız."
Kartallarla vedalaştıktan sonra telefonu ve kasada bulunan bazı eşyaları bir çantaya koydum, çantanın içine bir kaç parça kıyafette koyduktan sonra bedenimi dinlendirmek için kendimi yatağıma attım.
Sabah
Her zaman ki gibi gün doğumunda uyandım hemen kalktıktan sonra hızla bir duş aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAĞLARIN SÖNMEYEN YILDIZI(HAYALET)
AksiYaşadığı zor günlerin sonunda, asker olup anne ve babasının intikamını almak için yemin eden o küçük kız, o intikam için yanıp tutuşurken hayat onun karşısına ne gibi sürprizler çıkaracak????? Gelin hep beraber o küçük kızın hikayesine eşlik edelim...