27.BÖLÜM

10.4K 613 71
                                    

Bölüme geçmeden önce hepinizin Miraç Kandilini Kutluyorum🌹

Yeni bölümü okurken umarım zevk alırsınız. Hepinize iyi okumalar.



Murattan Devam.

Ben acı içinde yere düşerken Yasin beni vuran şerefsizi etkisiz hale getirmişti bile, Ali hemen yanıma geldi bu sırada Yasinde etrafı kontrol ediyordu.

"Abi iyi misin?"

"İ-iyiyim Ali bir şey yok."

"İzin veririseniz ben bir bakayım."

Işıl denilen doktor konuşmuştu bende izin veriricesine kafamı salladım hemen yarama bakmaya başladı.

"Dediğiniz gibi önemli bir yara değil ama kurşun içerde kalmış ,  o yüzden hemen çıkarmamız lazım."

"Öncelikle sizi sapa sağlam bir şekilde karargaha götürelim sonra bakarlar koluma şimdilik sarsak yeter."

"Bakın böyle olmaz, tehlikeli olur."

"Bir şey olmaz siz dediğimi yapın yoksa ben yapacağım ."

"Tamam ama bu canınızı acıtacaktır."

"Önemli değil hadi."

Alinin verdiği bez ile yarayı sarmaya başladı en sonunda bağladığında canım acıdı ama belli etmedim.

Alinin yardımı ile yerimden kalkarken Savaş komutan ve tim geldi.

"Murat iyi misin aslanım koluna ne oldu?"

"Önemli bir şey yok komutanım ufak bir yara, şerefsizler temizlendi mi komutanım?"

"Hallettik ama Kunduzu son anda kaçırmayı başardırlar."

"Anladım komutanım, kampı böyle mi bırakacağız komutanım?"

"Hiç böyle bırakmak olur mu? Mehmet birazdan bize ateşli bir şölen sunacak."

"Hahah abi bekliyoruz gösterini."

"Eeeee o zaman daha fazla bekletmeyelim hayranlarımızı."

Mehmet abi elindeki kumandaya bastı ve biraz ilerimizde duran kamp havaya uçtu, doktorlar ani patlama ile korksalarda bizim yaptığımızı anlayınca rahatladılar.

Savaş komutan deminki konuşmamızdan tatmin olmamış olacak ki bana dönüm konuşmaya başladı.

"Murat ciddiyim kolunun durumu ne?"

"Ağır bir yara değil komutanım."

"Askeriniz söz dinlemiyor komutanım kurşun içeride ama öncelik sizsiziniz diyor."

Işıl denilen doktorun beni komutanıma resmen şikayet etmesi ile sinirle ona baktım ama o sırada aynı bakışları Savaş komutanda da görünce konuşmaya başladım.

"Komutanım dayanırım daha kötülerini gördüm biliyorsunuz, dediğim gibi önceliğimiz onları sapa sağlam karargaha götürmek."

"Tamam o zaman helikopter gelmek üzere, daha fazla beklemeden buluşma alanına gidelim."

Savaş komutanın yönlendirmesi ile buluşma alanına geldik ve helikoptere bindik , içerde kalan kurşunun etkisi ile ağrım artmıştı ama karargaha yaklaştığımız için rahattım.

Sonunda karargaha geldiğimizde önce biz indik daha sonra doktorların inmesine  yardımcı olduk, bizi karşılayan Yıldız komutandı hepimiz hazır olda durduk.

DAĞLARIN SÖNMEYEN YILDIZI(HAYALET)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin