Koşun koşun yeni bölüm geldi.
😄😄😄
Umarım beğenirsinizYıldızdan devam
Gördüğüm kabustan sonra daha uyuyamayacağımı anladım, saat 2 olmuştu bende daha fazla yatakta durmanın anlamı olmadığını düşünerek üstüme kalın bir hırka aldık ve bahçeye çıktım .
Dışarı adımımı atar atmaz Hakkari'nin soğuğu beni karşıladı ama biz bunlara çoktan alışmıştık bahçede nöbet tutan askerlerden başka kimse yoktu bende yavaş yavaş nöbetçi askerin arkasından yaklaşmaya başladım asker arkasından birinin yaklaştığını fark etmiş olacak ki hızlı bir şekilde silahını alarak bana doğrulttu benim olduğumu görünce hemen hazır ola geçti.
" Tuğra Yazgın Bursa emret komutanım "
" Rahat asker"
" Özür dilerim komutanım siz sessiz gelince ben başka biri sandım"
" Özür dileme Tuğra,hatta bu hareketin hoşum gitti .
Hemen gevşeme lan ama her zaman böyle tetikte ol asker be zaman ne olacağı belli olmaz şimdi otur bakalım"
Tuğra yerine oturunca bende karşısına oturdum.
" Eee Tuğra kaç yaşındasın evli misin?"
Benim sorumla beraber bana şaşkın şaşkın bakmaya başladı.
" Oğlum ne bakıyorsun öyle şaşkın ördek gibi gayet düzgün bir soru sordum"
" kusura bakmayın komutanım siz bi anda sorunca şaşırdım
29 yaşındayım , nişanlıyım komutanım inşallah yaza düğünümüz var."" Şaşırma Tuğra bende böyle yeri geldiğinde komutan yeri geldiğinde kardeş ya da arkadaş olurum .
Eee o zaman hayırlısı olsun Tuğra eee çağırırsın artık bizi düğününe de şöyle karşılıklı oynarız."
" Tabiki de komutanım oynarız."
" Neyse Tuğra ben seni daha fazla görevden alı koymayayım sana hayırlı nöbetler."
" Sağolun komutanım"
" Ayık ol Tuğra her zaman!"
"Emredersiniz komutanım "
Tuğranın yanından kalkıp çay ocağına gittim .
" Asker!!!"
" Nazmi Torun Trabzon emret komutanım "
" Rahat Nazmi , sıcak tavşan kanı çayın var mı Nazmi?"
" Var komutanım daha yeni demledim "
" şimdi onları nöbetçi asker sayısı kadar doldur Nazmi bi tanede bana koy bekliyorum seni hadi "
Nazminin bana şaşkın şaşkın bakmasıyla sert bir şekilde konuşmaya başladım.
" Nazmi!! Oğlum sizin bu akşam şaşkınlık akşamınız mı hadi çaylar Nazmi çabuk Nazmi"
" E-Emredersiniz komutanım "
Benim uyarımla beraber dakikalar içinde çaylar hazırdı .
" Nazmi bu tepsiyi sen al bunu ben alıyorum "
" Nöbetçi askerlere dağıtıyoruz hadi"
" Emredersiniz komutanım "
Aldığım tepsiyle beraber önce Tuğranın yanına gittim beni elimde çaylarla görünce biraz şaşırdı gemen kendini toparlayıp ayağa kalktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAĞLARIN SÖNMEYEN YILDIZI(HAYALET)
AçãoYaşadığı zor günlerin sonunda, asker olup anne ve babasının intikamını almak için yemin eden o küçük kız, o intikam için yanıp tutuşurken hayat onun karşısına ne gibi sürprizler çıkaracak????? Gelin hep beraber o küçük kızın hikayesine eşlik edelim...