Öncelikle bu bölümü askere giden sevgilim için yazdım. Allah bütün askerlerimize yardımcı olsun .
Evet yeni bölüm yetişti, bu hafta benim için zor bir haftaydı, bu yüzden içimden bölüm yazmak hiç gelmedi ama bir şekilde yetiştirdim. O yüzden yazarken bir yanlışım olduysa kusura bakmayın.😇
Umarım beğenirsiniz.
Savaştan Devam
Bir haftayı aşkın süredir bu kansızların ellerindeydik, her gün işkence edip bizden bilgi almaya çalışıyorlardı ama hiç birimiz onlara istediği şeyleri vermiyorduk.
Sahra ise güya bizi vermek için hayaleti yani Yıldız'ı istiyordu ama istediğini alamayacaktı. Geçen sürede benim aklımda ise hep Yıldız vardı, acaba uyandı mı? Ya da durumu nasıl?
Sürekli bunları düşünüyordum ama düşüncelerim sonucunda hiç bir bilgiye ulaşamamakta beni kahrediyordu, buna rağmen askerlerim için dik durmaya çalışıyordum.
Sahra bir video çekmişti ve bir gün içinde Hayalet'in ortaya çıkmasını istemişti, aksi halde birimizi öldüreceğini söyledi. O hala daha hayaleti bekliyordu, eminim ki hayalet ortaya çıksa bile bizi serbest bırakmazdı, bu kadın şeytanın kendisiydi bu yüzden de bizimle ilgili başka planları olduğuna eminim.
Nerde olduğumuzu bilmiyorduk, bulunduğumuz odadan bizi çıkarmamışlardı. Dışarıdan gelen seslerle bir anda dikkat kesildik, bir hareketlilik vardı bir süre sonrada yan odanın kapısının açılıp kapanma sesi duyuldu.
Sesler kesildikten sonra odanın kapısı açıldı ve içeriye Sahra girdi, her zaman yüzünde bulunan pis sırıtışı ile bize yaklaştı ve konuşmaya başladı.
"Hahahaha, sonunda Albay'ınız doğru kararı verdi ve hayaleti bizim kucağımıza gönderdi, durun hemen sevinmeyin bir yere gitmiyorsunuz sizinle daha çok işimiz var. Şimdi izninizle beyler, yeni misafirimle ilgilenmem lazım."
Sahra odadan çıktıktan sonra birbirimize şaşkınca bakmaya başladık, aramızdaki bakışmayı bozan kişi Emrah oldu.
"Nasıl yani, Yıldız uyanmış mı?"
Emrah'ın ardından Ali konuşunca bakışlarımı ona çevirdim.
"Komutanım, bu çok güzel bir haber."
"Haklısın Ali, uyanmış olması çok güzel bir haber ama yaralı tamamen iyileşmeden buraya gelmesi ve kendini tehlikeye atmış olması çok kötü bir haber."
Yıldızdan Devam
Şerefsizler beni bir arabanın bagajına koymuştu, yaklaşık yarım saatlik yolculuğun sonunda beni bir odaya getirmişlerdi ve bir sandalyeye oturtup ellerimi, ayaklarımı bağlamışlardı.
Onlar çıktığında bende gözlerimi açtım ve içeriyi kontrol etmeye başladım. Burası bir evin odasıydı, anlaşılan o ki Sahra bir mağara yerine bir evde saklanıyordu. Bir süre sonra kapı açıldı ve içeriye şeytan suratlı Sahra girdi.
"Oooooo, uykucumuzda uyanmış, nasılsın hayalet? Umarım adamlarım seni getirirken çok hırpalamamışlardır."
"Ben iyiyim Sahra sen hiç merak etme ama adamların bayağı bir hırpalandı, git ve onlara nasıl olduklarını sor."
"Benim adamlarım Topal'ın topladığı çoluk çocuğa benzemez hayalet, onlar eğitimlidirler bu yüzden sen onları hiç merak etme.
Biliyor musun Hayalet, aslında Türklere yardım etmesen seninle güzel işler yapabilirdik."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAĞLARIN SÖNMEYEN YILDIZI(HAYALET)
AcciónYaşadığı zor günlerin sonunda, asker olup anne ve babasının intikamını almak için yemin eden o küçük kız, o intikam için yanıp tutuşurken hayat onun karşısına ne gibi sürprizler çıkaracak????? Gelin hep beraber o küçük kızın hikayesine eşlik edelim...