15.BÖLÜM

15.1K 719 38
                                    

Evet yeni bölümümüz geldi. Umarım beğenirsiniz şimdiden iyi okumalar
( Bu arada karakterlerin yaşlarında bazı değişiklikler yaptım bilginize.)



Savaştan devam

Hayaletle konuştuktan sonra Baranı karakola götürmek üzere helikopterin bizi alacağı alana doğru yürümeye başladık tabi yolda Baran biraz hırpalandı.

" Ah "

" Komutanım bu adam yürümeyi hiç bilmiyorum ya sürekli düşüp duruyor."

" Ayağıma çelme takarsanız düşerim tabi"

" Bak bide konuşuyor ,kalk lan"

" Savaş komutan senin askerler eğleniyor baya anlaşılan"

Önce hayalete sonrada time baktım gerçekten de yüzlerinde samimi olmasada bir gülümseme var yol boyunca Baranla uğraşıp durdular,Baranın bir çok yeri yara bere içinde kaldı.

" Eğlenmek değil o hayalet bir nebzede olsa intikam alıyorlar eğer o adam bize canlı lazım olmasa hiç birisi bir dakika bile beklemeden haşatını çıkarır."

" Emin ol Savaş size kalmadan ben bitirirdim işini ama konuşması lazım"

Tam hayalete bir şey diyecekken bir telefon sesi geldi hayalet cebinden telefonu çıkarıp gelen mesaja baktı mesajda ne varsa onu sinirlendirdiği kesin.

" Savaş komutan bi beş dakika duralım."

" Bir durum mu var hayalet ?"

" Beni dinleyin Savaş komutan açıklayacağım"

" Tim beş dakika duruyoruz çevre güvenliği al şu şerefsizide gözünüzün önünden ayırmayın"

Hayalet bizden biraz uzaklaştı ve telefonda birini arayıp hararetli bir şekilde konuşmaya başladı sadece son kelimesini duydum.

" Emredersiniz Albayım"

Hayalet telefonu kapatıp yanıma geldi.

" Savaş bana mesaj geldi bu şerefsizi aldığımızı öğrenmişler ve bize pusu kurmuşlar.

Bende Rıza Albayla konuştum Baranı benim almamı istedi."

" Nasıl yani sen neden alıyorsun?"

" Sana bunu açıklayamam şu an acele etmemiz lazım eğer bana inanmıyorsan Rıza Albayla iletişime geç ama bunu çabuk yap "

Hemen telsizi elime alıp karakola irtibata geçtim bir süre bekledikten sonra Rıza Albayın sesini duydum.

" Savaş !!"

" Komutanım hayalet Baranı alacağını söylüyor siz öyle istemişsiniz."

" Evet Savaş ben öyle istedim ileride size pusu kurmuşlar ve siz çatışırken o şerefsiz kaçabilir o yüzden Hayalet onu alacak ve siz buraya döndükten sonra kendi elleriyle bize getirecek."

" Komutanım emin misiniz?"

" Eminim Savaş sen ne diyorsam onu yap !"

" Emredersiniz komutanım "

" Umarım inanmışsındır Savaş komutan"

Benim cevap vermediğimi fark edince tekrar konuşmaya başladı.

" Belki bana güvenmeyebilirsin komutan ama şunu çok iyi anlamalısın ben düşman değilim ben sizin yanınızdayım o yüzden şimdi Baranı ben alıyorum.

Size kurulan pusu helikopterin sizi alacağı yere gelmeden hemen önce, orada kayalar var büyük olasılıkla o kayaların arkasında size pusu kurdular siz de onların arkasından dolaşırsanız işiniz daha kolay olur kaç kişiler bilmiyorum ama kalabalık bir grup dikkat edin."

DAĞLARIN SÖNMEYEN YILDIZI(HAYALET)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin